Gå til innhold

Mannen din er utro!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TomKrus skrev (21 minutter siden):

Nei det er faktisk ikke det ! Dette er ting som du får tilgang til som arving når boet skal gjøres opp, dette med kontoer blant annet. Dette må da føres over i ditt navn og avsluttes. Dette fikser bankene for deg om det blir aktuelt.

Ja, etter et år, kanskje mer. 

Enkelte passord får man ikke tilgang på i det hele tatt, faktisk. 

Kode til mobilen kan fint deles. Gjør ingen ting. Bankid er en annen sak. Derfor bør man som gift, spesielt med barn, ha delt konti. 

Anonymkode: 46263...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er så mange godtroende og naive damer der ute?!

Anonymkode: c434e...77e

Om jeg hadde tenkt at han var utro, hadde jeg ikke lett etter bevis, da det ikke spiller noen rolle om han er skyldig eller ikke. Jeg har ingen interesse av å overvåke noen. Det er ikke et forhold jeg vil være i. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kjapp test, spør om å låne telefonen random, de som har noe å skjule vil reagere. 
 

Lykke til om du tør! 

Anonymkode: c434e...77e

Det stemmer ikke. Jeg har sensitiv informasjon på tlf som ikke har noe med utroskap å gjøre, så min tlf har kun jeg tilgang til. Så dette vet jeg er feil, og tror man det, så kan man fort beskylde partner for noe han aldri har gjort 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja, etter et år, kanskje mer. 

Enkelte passord får man ikke tilgang på i det hele tatt, faktisk. 

Kode til mobilen kan fint deles. Gjør ingen ting. Bankid er en annen sak. Derfor bør man som gift, spesielt med barn, ha delt konti. 

Anonymkode: 46263...385

Selvfølgelig må man ha felleskontoer for "daglig drift" med auto trekk, og nei det går ikke et år før boet er skiftet. Dette skjer ganske så raskt etter at dødsattesten er ferdig og skiftet kan settes i gang. Disse papirene må selvfølgelig være utstedt.  Det kan ta alt fra et par måneder til over et år. Er det mange kreditorer inne i bildet så tar det selvfølgelig lengre tid. Da skal tingretten sende ut varsel og frister angående krav utenforstående måtte ha. Men for de aller fleste ? Et par måneder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare tull. Det er haugevis av andre grunner enn utroskap for at man ønsker å holde tlf privat. Eksen min tenkte også som TS, og beskyldte meg for utroskap fordi hun ikke fikk bla igjennom tlf, hun ble fort singel.. 

Anonymkode: 64d1b...d8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har tilgang på hverandres tlf, og sporing på hverandre med appen "hvor er". 

Likevel kan han være utro uten at jeg vet det, men jeg gidder ikke kaste bort tiden min på det når jeg ikke ser noen tegn til det. 

Anonymkode: 84564...ed2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kjapp test, spør om å låne telefonen random, de som har noe å skjule vil reagere. 
 

Lykke til om du tør! 

Anonymkode: c434e...77e

Min telefon er kun min,  og den får ingen "låne ". Har ingenting å skjule.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Bare at man har noe å skjule betyr ikke at man er utro. Jeg ønsker feks ikke at min partner skal vite at jeg henger på dette nettstedet her.

Anonymkode: f20f0...59b

Haha! Samme her! 

Anonymkode: cc051...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kjapp test, spør om å låne telefonen random, de som har noe å skjule vil reagere. 
 

Lykke til om du tør! 

Anonymkode: c434e...77e

Hva om hans familie, søsken og venner ønsker å dele noe privat med han?  

Han vil benytte seg av andre kanaler for å være utro, som du ikke vil kjenne til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

vi har tilgang på hverandres tlf, og sporing på hverandre med appen "hvor er". 

Likevel kan han være utro uten at jeg vet det, men jeg gidder ikke kaste bort tiden min på det når jeg ikke ser noen tegn til det. 

Anonymkode: 84564...ed2

Riktig. Tilgang til mobil gir falsk trygghet. Jeg lurer på om det er de utro som gir fri tilgang til mobil, for å virke troverdige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbmail og dialog med andre på jobb og det er jo ikke noe samboer skal ha innsikt i, heller ikke at søsteren nylig fortalte om noe svært sensitivt, samme med venner!! Omg

Anonymkode: f5064...998

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fant eg kun masse rare spel, Reddit, TikkTakk, Instagram der algoritme er skrudd mot superhelt greier. SMS er hentemekdinger på post. Eg er øverst på messenger. Resten er interngrupper for fjas (fleste er eg med i) og mora hans.

Snap chat var ikkje installert.

Han skjule det godt altså?

 

 

Anonymkode: bb45f...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi låner hverandres telefoner og har tilgang! Men det er i helt naturlige settinger hvis vi skal bytte sang i bilen, den andre er strømtom og skal ringe noen etc…

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Kjapp test, spør om å låne telefonen random, de som har noe å skjule vil reagere. 
 

Lykke til om du tør! 

Anonymkode: c434e...77e

Eh. Jeg vil ikke låne mobilen min random til mannen min; hvorfor skal han ha den, som han ikke kan gjøre på sin mobil? Vi har ikke for vane og spille spill med hverandre. Og ikke har vi tid til å være utro. 

Anonymkode: 81ea2...5e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 15 år og har tilgang til hverandres telefoner. Snoker ikke på meldinger som er sendt med venner eller annet.

Min kompis og konen hans har også tilgang til hverandres telefoner da de vet koden, men avtale om ikke bruke hverandres telefoner. Det kona ikke vet er at han har vært utro lenge, og det blir sendt mange meldinger med elskerinnen.. så hun sjekker jo ikke telefonen hans.

Anonymkode: 4d199...eca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TomKrus skrev (19 timer siden):

Selvfølgelig må man ha felleskontoer for "daglig drift" med auto trekk, og nei det går ikke et år før boet er skiftet. Dette skjer ganske så raskt etter at dødsattesten er ferdig og skiftet kan settes i gang. Disse papirene må selvfølgelig være utstedt.  Det kan ta alt fra et par måneder til over et år. Er det mange kreditorer inne i bildet så tar det selvfølgelig lengre tid. Da skal tingretten sende ut varsel og frister angående krav utenforstående måtte ha. Men for de aller fleste ? Et par måneder.

Vi har aldri hatt felles kontoer, tross 20 år som gift og felles økonomi. 

Anonymkode: 6f98d...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har jobbmail og dialog med andre på jobb og det er jo ikke noe samboer skal ha innsikt i, heller ikke at søsteren nylig fortalte om noe svært sensitivt, samme med venner!! Omg

Anonymkode: f5064...998

Tilliten går jo selvfølgelig ut på at vi aldri snoker. 

Hadde jeg trodd det om han hadde jeg jo ikke turt å bo med han. På kontoret mitt ligger dokumenter fra jobb, samt skriftlig korrespondanse, til og med dagbøker. 

Så ser ikke den store forskjellen på at han kjenner koden til min telefon for særskilt bruk, og det at vi har nøkler til samme hus. 

Anonymkode: 6f98d...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi har aldri hatt felles kontoer, tross 20 år som gift og felles økonomi. 

Anonymkode: 6f98d...1ee

Det aller beste er felles konto for daglig forbruk som mat, strøm, husleie. Der det overføres penger hver måned etter avtale som begge to er enig om.  Har prøvd begge deler, og dette med felles brukskonto ? Det aller beste ! Skulle noe skje med noen av oss ? Det trekket går til boet skal gjøres opp.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akryl skrev (11 timer siden):

Riktig. Tilgang til mobil gir falsk trygghet. Jeg lurer på om det er de utro som gir fri tilgang til mobil, for å virke troverdige.

Ja, og han kan ha to mobiler, han kan ha flere snap kontoer mulighetene er mange ! Så det er som du sier falsk trygghet så det holder :)  For å si det slik ! Er han utro og bruker sin faste mobil og sosiale media til å kommunisere med den han er utro med ? Da er han jo idiot :) Selv kriminelle er smartere en det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...