Gå til innhold

Mannen din er utro!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjapp test, spør om å låne telefonen random, de som har noe å skjule vil reagere. 
 

Lykke til om du tør! 

Anonymkode: c434e...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har fri tilgang til hverandres telefoner, så det har jeg ikke behov for. 

Anonymkode: a3cd9...605

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har fri tilgang til hverandres telefoner, så det har jeg ikke behov for. 

Anonymkode: a3cd9...605

Man har rett på privatliv selv i forhold, deler ikke tlf/bankid/passord etc. 

Anonymkode: ad682...b5d

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Hæ? For det første har jeg tilgang til både tlf og Mail(han har lagret passord på min pc og skriver alt av passord foran meg/åpner meldinger etc),men jeg ville faktisk ALDRI gått inn på noen av de. 
 

Kommer jeg til et punkt der jeg ikke stoler på han er forholdet ute og kjøre. Tillit er alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare at man har noe å skjule betyr ikke at man er utro. Jeg ønsker feks ikke at min partner skal vite at jeg henger på dette nettstedet her.

Anonymkode: f20f0...59b

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Man har rett på privatliv selv i forhold, deler ikke tlf/bankid/passord etc. 

Anonymkode: ad682...b5d

Nå er jo folk, og forhold, forskjellige. Vi har begge tilgang til hverandres mobiler uten at det er noe form for grenseoverskridende for noen av oss. 

Anonymkode: 8bb70...f4d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Man har rett på privatliv selv i forhold, deler ikke tlf/bankid/passord etc. 

Anonymkode: ad682...b5d

Jeg kan gjøre hva jeg vil inne på hans telefon, samme kan han på min. Men jeg, eller vi, har aldri behov for å sjekke den andres telefon. 

Anonymkode: 1e450...42f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det jeg hadde følt det behovet, ville jeg jo ikke stolt på han lenger. 

Har alt av passord og koder, men bruker det kun ved behov, sjekker aldri hans private kommunikasjon med andre. 

Anonymkode: 6f98d...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan godt låne hverandres tlf og kjenner til kodene til hverandre. Hadde han derimot satt seg ned for å lese igjennom alle meldingene mine feks,så hadde jeg blitt irritert. Det blir et overtramp. Vi stoler på hverandre og har ikke behov for det.

Anonymkode: a4c56...e29

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som deler alt av passord, BankID og koder, dere eit at om partner viser seg å utnytte det til å ta opp lån i ditt navn og lignende så er du selv ansvarlig siden du har vært uansvarlig selv og har alt ansvar for det ?

Anonymkode: 992b0...4e7

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere som deler alt av passord, BankID og koder, dere eit at om partner viser seg å utnytte det til å ta opp lån i ditt navn og lignende så er du selv ansvarlig siden du har vært uansvarlig selv og har alt ansvar for det ?

Anonymkode: 992b0...4e7

Du kan da ikke klare å bo med et annet menneske overhodet... Eller sniker du deg rundt hver gang du åpner telefon og PC, og sover med pass og bankkort under puta? 

BankID har vi selvfølgelig ikke, det er ulovlig. 

Anonymkode: 6f98d...1ee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem som tenker at om jeg føler at jeg må snoke, er vi ferdige. Det vil knuse hjertet mitt, men om jeg må sjekke hva han mente med den meldingen, eller han må sjekke mine samtaler med mine venninner, er vi ferdige.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan da ikke klare å bo med et annet menneske overhodet... Eller sniker du deg rundt hver gang du åpner telefon og PC, og sover med pass og bankkort under puta? 

BankID har vi selvfølgelig ikke, det er ulovlig. 

Anonymkode: 6f98d...1ee

Nei men jeg klarer å skrive passord og lignende uten å vise hva jeg skriver. Og alle har egne enheter så uansett ikke noe behov for tilgang til andre sine ting

Anonymkode: 992b0...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjapp test, spør om å låne telefonen random, de som har noe å skjule vil reagere. 
 

Lykke til om du tør! 

Anonymkode: c434e...77e

Så vennene dine og til partneren din har heller ikke noe krav om noe privatliv ? 

Anonymkode: 992b0...4e7

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei men jeg klarer å skrive passord og lignende uten å vise hva jeg skriver. Og alle har egne enheter så uansett ikke noe behov for tilgang til andre sine ting

Anonymkode: 992b0...4e7

Så du stoler ikke på personen du har valgt å leve livet ditt med? Sært å snike seg rundt og se over skulderen hver gang du åpner PC eller telefon. 

Det er mange grunner til at det er praktisk å ha tilgang til telefon og PC når man bor tett på hverandre. Men selvfølgelig ikke et must om dere ikke har behovet. 

Anonymkode: 6f98d...1ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke at kona skal få vite alt jeg skriver på KG og Jodel, betyr ikke at jeg er utro for det.

Anonymkode: 75e0b...f70

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Vi kan godt låne hverandres tlf og kjenner til kodene til hverandre. Hadde han derimot satt seg ned for å lese igjennom alle meldingene mine feks,så hadde jeg blitt irritert. Det blir et overtramp. Vi stoler på hverandre og har ikke behov for det.

Anonymkode: a4c56...e29

Dette er et brudd på avtalevilkårene for bruk av disse tjenesten. Aldri og jeg sier aldri del koder til med noen som helst ! Unntaket må være eldre mennesker som trenger hjelp av en tilittsperson de kjenner meget godt fordi de selv ikke er i stand til å utføre disse tjenestene. Selv da er man på kant med loven om man blir svindlet, om det ikke er gitt fullmakter som eksisterer skriftlig som stedfortreder. Når det gjelder koder til bank id er det helt kritisk. Det er ikke tillatt, og du må selv dekke eventuelle tap om den andre sviker deg. Jeg har ikke koder til min kone sin mobil eller bank eller noe som er kritisk. Kunne ikke falle meg inn å kreve det, og hun gjør det heller ikke motsatt.  Rote med sikkerheten rundt dette kan slå ekstremt hardt tilbake på deg selv om det blir misbrukt, og jo det kan skje uansett hvor godt du tror om din partner.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke spørre om å sjekke telefonen for å vite med sikkerhet at mannen ikke er utro.

Fyren hadde ikke funnet veien til en annen persons seng med kart engang😂

 

Anonymkode: 56928...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du ikke har fått det med deg siden du kun går etter det mannlige kjønnet, men du er klar over at kvinner også er utro? 

Hvorfor oppfordrer du ikke menn til å låne telefonen av dama si? 

 

Anonymkode: 338b5...4bc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester han ikke i hytt og gevær. Det er jo terror,og det skal han slippe å deale med i forholdet. Ikke sliter jeg med usikkerhet heller.

Hvordan sjekker han deg da TS?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...