Gå til innhold

Fortsatt singel og barnløs i slutten av 30-årene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Kvinner kan få barn senere en 30. Det at han setter en standard for alder  kan ødelegge for han. Han er ikke lenger den mest attraktive for damene på 30 og under. Er 30 og ikke interisert i en mann som snart er 40. Andre er ulike, men trenden er at kvinner liker menn noen få år eldre. Om han skal tenke sjangse. Din taktikk kan gjøre han barnløs. 

Anonymkode: a2dc7...a83

Det er teknisk mulig men statistisk sett blir det mye vanskeligere. Man må også ha et par år på å bli kjent og bo sammen osv.

TS kan også flytte til utlandet, eventuelt sør-amerika eller øst-europa. mye billigere å bo der og han slipper å fø på alle alenemødrene her gjennom skatten. I tillegg blåser damene der mer i aldersforskjellen og er ikke helt delusional.

Anonymkode: b0e6d...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er teknisk mulig men statistisk sett blir det mye vanskeligere. Man må også ha et par år på å bli kjent og bo sammen osv.

TS kan også flytte til utlandet, eventuelt sør-amerika eller øst-europa. mye billigere å bo der og han slipper å fø på alle alenemødrene her gjennom skatten. I tillegg blåser damene der mer i aldersforskjellen og er ikke helt delusional.

Anonymkode: b0e6d...361

Det er større sjangse i utlandet ja. Om han søker yngre bør han heller dra dit. 

Liker det jeg liker, sorry.

Anonymkode: a2dc7...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det er teknisk mulig men statistisk sett blir det mye vanskeligere. Man må også ha et par år på å bli kjent og bo sammen osv.

TS kan også flytte til utlandet, eventuelt sør-amerika eller øst-europa. mye billigere å bo der og han slipper å fø på alle alenemødrene her gjennom skatten. I tillegg blåser damene der mer i aldersforskjellen og er ikke helt delusional.

Anonymkode: b0e6d...361

Måtte du aldri bli syk å trenge statsstøtte

Anonymkode: da5ac...18e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske damer er som arbeidsmarkedet. Før i tiden var det mulig å få en god jobb selv uten fullført vgs. I dag må man ha mastergrad bare for å være renholder. Sånn er det med damer også, før kunne man få seg ei bra dame selv om man slet med litt av hvert. I dag er det bare å glemme å få dame om man ikke har perfekt "cv".

Ditt beste håp er nok å lete i utlandet. Og da først og fremst i utviklingsland. Der arbeidsmarkedet og damene fortsatt er slik det var i Norge for 50 år siden.

Anonymkode: 359e4...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Norske damer er som arbeidsmarkedet. Før i tiden var det mulig å få en god jobb selv uten fullført vgs. I dag må man ha mastergrad bare for å være renholder. Sånn er det med damer også, før kunne man få seg ei bra dame selv om man slet med litt av hvert. I dag er det bare å glemme å få dame om man ikke har perfekt "cv".

Ditt beste håp er nok å lete i utlandet. Og da først og fremst i utviklingsland. Der arbeidsmarkedet og damene fortsatt er slik det var i Norge for 50 år siden.

Anonymkode: 359e4...370

😂 man kommer langt med damene litt bedre folkeskikk enn din.

Anonymkode: da5ac...18e

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor ikke gå for en utenlandsk dame ? Vet om mange med det og det er ikke helt som fordommene sier om det. Du møter lytte til deg selv.

Anonymkode: 8c950...6d6

Jeg klarer rett og slett ikke å la være å tenke der får en middelaldrende blekket mann med måne og en pen ung asiatisk kjøpt og betalt prostituert. For det er jo det flertallet av damene er i slike forhold. De er fattige damer som må selge seg selv til en lite attraktiv mann i et rikt land…i håp om å få flykte fravfattigdommen. Særs få  av disse damene hadde ko valgt det samm om du hadde hatt en ok økonomi og livssituasjon i hjemlandet sitt.

Anonymkode: 82c9f...12f

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva bringer du til et forhold? Hva har du å bidra med? Hvorfor skal en kvinne velge å dele hverdagen sin med deg? 

Hvilke egenskaper og kvaliteter ser du etter hos en partner?

Hvilke behov har du i det daglige? Hvilke behov har du i et forhold?

Anonymkode: ee664...1c6

Trådstarter skriver i åpningsinnlegget at han  har jobb, eier leilighet, fysisk god form,  har kuttet ut alkohol og festing, har  ingen tidligere barn og er ute etter å stifte familie.  Han har jo faktisk ganske gode kort på hånden.  Hvor mange kvinner her på forumet har ikke sagt de ser etter en som trådstarter? 

Så er det tydeligvis noe som gjør at han ikke har klart å stifte en familie enda. 

Anonymkode: 0b82e...744

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Trådstarter skriver i åpningsinnlegget at han  har jobb, eier leilighet, fysisk god form,  har kuttet ut alkohol og festing, har  ingen tidligere barn og er ute etter å stifte familie.  Han har jo faktisk ganske gode kort på hånden.  Hvor mange kvinner her på forumet har ikke sagt de ser etter en som trådstarter? 

Så er det tydeligvis noe som gjør at han ikke har klart å stifte en familie enda. 

Anonymkode: 0b82e...744

Har mastergrad (femårig) og tok en ny utdanning for noen år siden 

Anonymkode: 03be6...318

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er singel og barnløs selv, men dame over 30 år. Aldri vært i et forhold, selv ikke korte. Livet kan være bra som singel og barnløs å. Mange er det inkludert meg, så du er ikke alene.

Når det gjelder kjærlighet, så handler det ikke om å finne noen. Det er ikke sånn bare gå ut å velge noen basert på det ytre som sees. Det kan alltids finne norske damer som vil satse på deg om de har en kjemi med deg. Når du spør sånt , bør du se innover i deg selv. Er det noe i deg selv som gjør at DU opplever norske eller skandinaviske damer som vanskelig? Norske damer er ikke vanskeligere enn du tror. Det finnes alltid noen der ute for oss, eller vi kan alltids velge dra til utlandet finne ei utenlandsk kone til å ta vare på seg og vaske. Hvorfor vil du ha dame? Er det fordi at du vil noen skal stelle med deg, vaske opp, ta oppvasken og gjøre andre huslige oppgaver? Er det derfor du vurderer en utenlandsk kone?

Anonymkode: 8c950...6d6

Hvorfor er det slik, tror du?

Anonymkode: 03be6...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Om det KUN handler om å få seg en dame så ja; Klart en kan reise til utlandet og finne seg en fattig dame som er desperat nok til å gifte seg til økonomisk sikkerhet for henne og familien🤷🏻‍♀️

Men en ofrer gjerne da å finne en man faktisk ser på som bestevenn, partner og elsker der en kan ha dype og fine samtaler, ha like verdier, moraler og livssyn. 
 

Og til dere som tror asiatiske damer som er hentet fra utlandet er perfekte hushjelper og trofaste koner😂 
 

Disse damene er ikke dum. De utnytter situasjonen like mye om ikke mer enn mennene. Da jeg var yngre ble jeg kjent med en gjeng Thaidamer som hadde giftet seg med nordmenn. Ingen av de elsket eller var trofast mot mannen. De hadde alle elskere og flere av dem ventet på at ungene skulle bli større så de kunne skille seg og bli i Norge. 
 

En jeg gikk på VGS med tok voksenutdannelse og forberedte seg på et liv som norsk singel statsborger. Hun var dødsforelsket i en annen mann hun møtte bak ektemannens rygg. Hun kunne også bekrefte at eneste grunnen hun giftet seg var for å sikre økonomien og forsørge familien sin. Utad var hun en «perfekt» kone, men igjen. Hun brukte situasjonen for å få seg norsk pass, høyere utdannelse og på sikt leve på egne premisser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Og til TS.

At du har møtt veggen og blitt utbrent har INGENTING å si. For du jobbet med deg selv, tok tak i problemene, tok ny utdanning og har alt på stell.

Det gir faktisk respekt!

Utover det så må du faktisk bare komme deg ut der og møte nye mennesker.

Jeg møtte kjæresten min på Happn. Det viktige med dating apper er å tenke på det som et verktøy uten høye forhåpninger og tanken på å finne The One.

Tenk på det som en fin måte og komme kontakt med nye mennesker, ta en kaffe og er det kjemi; bli bedre kjent.

Spør de om tidligere forhold. Vær ærlig. Du hadde udiagnostisert ADHD og slet med å finne deg selv og dermed ikke fant roen i et forhold. At du nå vet hvorfor, har jobbet med deg selv og har funnet en ro som gjør at du nå er klar for å etablere deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Måtte du aldri bli syk å trenge statsstøtte

Anonymkode: da5ac...18e

De gangene jeg har trengt lege så har jeg måtte vente så lenge at jeg betalte cash for privatlege. Helsevesenet her er ubrukelig. 

2 hours ago, WhisperingWind said:

Disse damene er ikke dum. De utnytter situasjonen like mye om ikke mer enn mennene. Da jeg var yngre ble jeg kjent med en gjeng Thaidamer som hadde giftet seg med nordmenn. Ingen av de elsket eller var trofast mot mannen. De hadde alle elskere og flere av dem ventet på at ungene skulle bli større så de kunne skille seg og bli i Norge. 

Og jeg har motsatt opplevelse med de jeg kjenner så de forskjellige der og. Altså at de elsket mannen sin og var trofaste.

Og hvis man bor der nede selv så slipper man kostnadene her oppe. Hvorfor dra dem til Norge som er på vei ned i avgrunnen ?

Anonymkode: b0e6d...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg klarer rett og slett ikke å la være å tenke der får en middelaldrende blekket mann med måne og en pen ung asiatisk kjøpt og betalt prostituert. For det er jo det flertallet av damene er i slike forhold. De er fattige damer som må selge seg selv til en lite attraktiv mann i et rikt land…i håp om å få flykte fravfattigdommen. Særs få  av disse damene hadde ko valgt det samm om du hadde hatt en ok økonomi og livssituasjon i hjemlandet sitt.

Anonymkode: 82c9f...12f

Det er en rasistisk stereotype skrevet av en misunnelig norsk kvinne 🤣

Uansett får begge det bedre selv om det var sant 😁

Anonymkode: b0e6d...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Trådstarter skriver i åpningsinnlegget at han  har jobb, eier leilighet, fysisk god form,  har kuttet ut alkohol og festing, har  ingen tidligere barn og er ute etter å stifte familie.  Han har jo faktisk ganske gode kort på hånden.  Hvor mange kvinner her på forumet har ikke sagt de ser etter en som trådstarter? 

Så er det tydeligvis noe som gjør at han ikke har klart å stifte en familie enda. 

Anonymkode: 0b82e...744

Vær så snill og send dem min vei :)

Anonymkode: 03be6...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaidamer er aldri hjemme. De må jobbe og forsørge familie i Thailand. Kjenner to slike menn som bare sitter alene.

Anonymkode: 4d33b...a1c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asiatiske damer er ikke min greie, jeg bare sier at det er en verden der utenfor Norge med milliard av damer . Så hadde begynt å reise litt hadde jeg vært TS.

Vestlige damer har dessverre blitt helt virkelighetsfjerne og det er for mye pes å bryte igjennom. Det var mindre stigma rundt aldersforskjellen før husker jeg. Ikke like mye stigma o det store utland 🙂

Anonymkode: b0e6d...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Thaidamer er aldri hjemme. De må jobbe og forsørge familie i Thailand. Kjenner to slike menn som bare sitter alene.

Anonymkode: 4d33b...a1c

Ikke det jeg har hørt…

Anonymkode: 03be6...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ikke det jeg har hørt…

Anonymkode: 03be6...318

Jeg forstår ikke hvorfor de skal spre sånne rykter hvis de uansett ikke vil ha TS? Damer er rare, blir misunnelige og sjalu men samtidig ikke ville ha mannen det dreier seg om...

Anonymkode: b0e6d...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en rasistisk stereotype skrevet av en misunnelig norsk kvinne 🤣

Uansett får begge det bedre selv om det var sant 😁

Anonymkode: b0e6d...361

Mangelen på sjalusi er kilden til tanken. Det er hvor lite det hadde fristet i samme sko. Det er egentlig fornuft, men også viten om at det skjer.

Det er ikke sannt at alle forhold er ugenuine, men noen er jo faktisk det. Dere undervurderer kvinnes kropp om dere tror alt kjærlighet. Kvinner fra Asia er kvinner akkurat som oss. De har øyne, en kropp som reagerer på lukt, og alt annet. Å noen av mennene er ikke en catch i et hele tatt, hvorfor skal noen ønske et miserabelt liv? 

Anonymkode: a2dc7...a83

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok søke til utlandet. Norske kvinner kommer ikke til å bry seg nevneverdig om deg

Anonymkode: 20e69...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...