Gå til innhold

Tvillingsjel / tvillingflamme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest WhisperingWind
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Tipper 90 % av de som er i traumatiserende forhold tenker "det kunne aldri hendt meg" pga x og y før det nettopp skjedde dem. Bedre å være klar over at man er sårbar og menneskelig, til tross for ellers sterke sider. Selv en soldat kan bli lurt og såret, ikke minst av andre soldater de har tillitsforhold til.

Poenget er ikke å argumentere om deg eller ditt forhold, men at tankegangen om å være tvillingsjeler osv er støy i forhold til at langvarige forhold er kompliserte og noen ganger på sikt utvikler dårlig dynamikk, uansett om det begynte fint og flott. De fleste tenker om et nytt forhold at her har jeg funnet noe unikt som kan bli noe stort. Om begrepet skal ha noe for seg, må det heller være tilbakeskuende på en relasjon som har vart over lang tid. 

Anonymkode: 82868...ce7

Joda. Og er som sagt godt voksen og har lang livserfaring. Og jeg har vært forelsket og i seriøse forhold. Og skilt, så vet at ting kan gå dårlig🤷🏻‍♀️

Og det er derfor jeg kan si at jeg kjenner at dette er noe annet. Det samme gjelder han.

Men vi er ikke fjortiss forelsket, urasjonell eller hopper inn i ting ukritisk. Det vi har er noe vi ikke kan forklare som få sikkert ikke vil klare å forstå. Men det er iallefall ikke noe kontrollerende, usikkert eller sjalusi i bildet. 

Og klart jeg er sårbar som alle mennesker kan være. Men jeg kommer fra en steintøff barndom og bakgrunn og har aldri utsatt meg for potensiell fare da instinktene mine har plukket det opp raskt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Screenshot_20240326_161013_Instagram.jpg

Anonymkode: ef5ca...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.3.2024 den 17.58):

Twinflame og det der, er det verste som har skjedd folk i siste tid. Det er det som holder dårlige, og i verste fall voldelige, forhold gående. Det som gjør at folk går og venter på den ene, blir stalkere, aldri gir opp, ikke lever i virkeligheten men etter en masse tegn fra universet.

Anonymkode: 21ae3...160

Du har et godt poeng. 

Anonymkode: f9411...3c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WhisperingWind skrev (18 timer siden):

Joda. Og er som sagt godt voksen og har lang livserfaring. Og jeg har vært forelsket og i seriøse forhold. Og skilt, så vet at ting kan gå dårlig🤷🏻‍♀️

Og det er derfor jeg kan si at jeg kjenner at dette er noe annet. Det samme gjelder han.

Men vi er ikke fjortiss forelsket, urasjonell eller hopper inn i ting ukritisk. Det vi har er noe vi ikke kan forklare som få sikkert ikke vil klare å forstå. Men det er iallefall ikke noe kontrollerende, usikkert eller sjalusi i bildet. 

Og klart jeg er sårbar som alle mennesker kan være. Men jeg kommer fra en steintøff barndom og bakgrunn og har aldri utsatt meg for potensiell fare da instinktene mine har plukket det opp raskt. 

Du beskriver den identiske bakgrunnen til hun som måtte flykte med barna sine. I deres tilfelle tror jeg han ble kontrollerende først da de felles barna kom. Altså først etter flere år. Ikke at han var det da de møttes. 

Jeg håper selvsagt at ditt forhold er fint så lenge dere ønsker. 

Anonymkode: 82868...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du beskriver den identiske bakgrunnen til hun som måtte flykte med barna sine. I deres tilfelle tror jeg han ble kontrollerende først da de felles barna kom. Altså først etter flere år. Ikke at han var det da de møttes. 

Jeg håper selvsagt at ditt forhold er fint så lenge dere ønsker. 

Anonymkode: 82868...ce7

Godt vi ikke skal ha barn sammen👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...