Gå til innhold

Tvillingsjel / tvillingflamme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er en tvillingsjel / tvillingflamme? Har noen hørt om det?

Tvillingflamme/tvillingsjel er vår absolutte store kjærlighet og den ene vi er ment være med. Mange kan ha problemer nå finne sin tvillingsjel, fordi noen sin tvillingsjel døde på utøya 2011 og dermed fikk de aldri møtt den personen?  Derfor er det nå rekordantal barnløse og personer som er singel.

Å jobbe med seg selv , finne frem til egen kraft  er eneste måten oppnå sann kjærlighet. Se innover. Kjærligheten er mulig finne for alle, men du må først elske deg selv og livet før din sanne kjærlighet dukker opp. For noen tar det kun noen uker eller år. For noen tar det et helt liv, men det er verdt det.

Jeg sier ikke dette for at jeg skal få noe ut av det, men for å hjelpe de av dere som dette innlegget treffer. Det er opp til alle og enhver om de vil tro på dette.

 

 

:D Lykke til

1520172876382.jpg

e19af86a24fe041e6656260cf3824f7f.jpg

Anonymkode: ef5ca...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Twinflame og det der, er det verste som har skjedd folk i siste tid. Det er det som holder dårlige, og i verste fall voldelige, forhold gående. Det som gjør at folk går og venter på den ene, blir stalkere, aldri gir opp, ikke lever i virkeligheten men etter en masse tegn fra universet.

Anonymkode: 21ae3...160

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Twinflame og det der, er det verste som har skjedd folk i siste tid. Det er det som holder dårlige, og i verste fall voldelige, forhold gående. Det som gjør at folk går og venter på den ene, blir stalkere, aldri gir opp, ikke lever i virkeligheten men etter en masse tegn fra universet.

Anonymkode: 21ae3...160

Et twinflame forhold er aldri dårlig eller voldelig. Om noen er voldelig mot en, så er de ikke deres twinflame, men en karmisk relasjon. Se videoen jeg linket til i posten om karmic relationship vs. twinflame / soulmate.

Du må forstå dypere. En twinflame er del av sammen sjelen som deg. En som er samme sjel som deg vil aldri være voldelig eller skade fordi da er det som at han/hun skader seg selv samtidig. Du vil forstå det på sikt ;)

Anonymkode: ef5ca...97c

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Et twinflame forhold er aldri dårlig eller voldelig. Om noen er voldelig mot en, så er de ikke deres twinflame, men en karmisk relasjon. Se videoen jeg linket til i posten om karmic relationship vs. twinflame / soulmate.

Du må forstå dypere. En twinflame er del av sammen sjelen som deg. En som er samme sjel som deg vil aldri være voldelig eller skade fordi da er det som at han/hun skader seg selv samtidig. Du vil forstå det på sikt ;)

Anonymkode: ef5ca...97c

Og om den voldelige er overbevist om at dette her ikke er bullshit, og nekter å la sitt offer være i fred? Tenk litt, da.

Anonymkode: 58377...eb3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke ha så stort ego og tenke at den første  møter som ble forelskelse med, er din tvillingflamme... ;)

Noen ganger har vi kortsiktige forelskelser og følelser for noen som ikke er våres tvillingflamme fordi vi har fortsatt noe med forhold vi skal lære for å bli den vi er ment å bli. Vi vil ikke møte våres tvillingflamme før vi er helt i ajour med den vi er inni oss og ikke har noe trigger i oss.

Anonymkode: ef5ca...97c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Og om den voldelige er overbevist om at dette her ikke er bullshit, og nekter å la sitt offer være i fred? Tenk litt, da.

Anonymkode: 58377...eb3

Da er det den voldelige som har et problem, ikke offeret. Selv om tvillingflamme er det ikke sagt at en må være sammen med den.Tvillingflammer kan å komme i søskenforhold, familieforhold og vennskap. Det er ulikt for alle ;)

 

Uansett er noe et voldelig forhold, er det ikke ekte kjærlighet og det vet den voldelig så inderlig godt inni seg. En vil aldri ødelegge og skade de en virkelig elsker.

Anonymkode: ef5ca...97c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er det den voldelige som har et problem, ikke offeret. Selv om tvillingflamme er det ikke sagt at en må være sammen med den.Tvillingflammer kan å komme i søskenforhold, familieforhold og vennskap. Det er ulikt for alle ;)

 

Uansett er noe et voldelig forhold, er det ikke ekte kjærlighet og det vet den voldelig så inderlig godt inni seg. En vil aldri ødelegge og skade de en virkelig elsker.

Anonymkode: ef5ca...97c

Men det er offeret som får et problem, fordi noen velger å tro på slikt tull. 

Anonymkode: 58377...eb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men det er offeret som får et problem, fordi noen velger å tro på slikt tull. 

Anonymkode: 58377...eb3

Hadde jeg vært offeret i denne situasjonen med en partner som var voldelig, ville jeg aldri trodd at denne personen var min tvillingflamme.

Anonymkode: ef5ca...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde jeg vært offeret i denne situasjonen med en partner som var voldelig, ville jeg aldri trodd at denne personen var min tvillingflamme.

Anonymkode: ef5ca...97c

Men om partneren er overbevist om disse vrangforestillingene, etter å f.eks ha sett disse videoene du linke her, og nekter å la henne være i fred, og til slutt dreper henne? 

Anonymkode: 58377...eb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Tvillingsjel har ingenting med vold å gjøre. Er det vold i bildet har en IKKE møtt Tvillingsjelen sin.

Møte med en tvillingsjel er noen helt unikt og er ett sjeldent møte. Noen sier at du møter din tvillingsjel en gang i livet ditt. Fordi møtet er noe du aldri har opplevd før.

Tvillingsjelen kommer inn å åpner hjertet ditt og din øyne for hvem du egentlig er.  Tvillingsjelen løfter deg til nye høyder av deg selv.

Allerede i det sekundet dere forlater hverandre etter første møtet vil du merke en stor forskjell inni deg selv. Du kan føle deg som ett halvt menneske, at den andre delen av deg mangler. Så allerede under første møtet, så utveksler du og din tvillingsjel tonnevis av energier mellom dere som vokser mer og mer i dere.Og du vil bare ha mer av det.

Når dere møtes så VET dere at dere to er ment for hverandre, fordi deres trekkes mot hverandre på alle nivåer og følelsene vil føles ukontrollerbare. Det kan oppleves slitsomt fordi du har ikke sjans til å kontrollere alle dine følelser innvendig, som er så sterke og positive. På den gode måten. Den følelsen ekspandere ut i hele deg og ditt energifelt.

Dette er kanskje det mest unike med deg og din tvillingsjel. Historien bak dere er så like at det kan virke skremmende. Like problemer, relasjoner, forhold m.m. Dette gir resultatet av verdiene dere begge står for som oppleves veldig sunne og viktige..

Sånn var det med meg og kjæresten. Da vi leste dette beskrev det oss og hvordan vi opplever forholdet vårt. I øyeblikket vi møttes var det som om vi hadde kjent hverandre for alltid. Vi leser hverandre som en åpen bok.

Vi krangler ikke. Vi kan diskutere og være uenige, men vi lytter til hverandre og kommunikasjonen mellom oss er så bra. Vi er bestevenner som kan gå på byen, game, tulle, le, prate om alt og ingenting. Vi er partnere som alltid støtter hverandre. Og vi er elskere som aldri får nok av hverandre🌹 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Men om partneren er overbevist om disse vrangforestillingene, etter å f.eks ha sett disse videoene du linke her, og nekter å la henne være i fred, og til slutt dreper henne? 

Anonymkode: 58377...eb3

Hvorfor skal en twinflame ville drepe og være voldelig mot noen som bokstavelig talt er en del av seg selv? Det vil å påvirke partneren til at partneren samtidig får ødelagt livet sitt. Det blir som at partneren samtidig graver seg selv ned i grøften til noe verre...

Om dette tilfelle ser det mere ut som at disse to er en karmisk relasjon. Mange kan misforstå karmiske relasjoner som twinflame forhold fordi dem ennå ikke forstår fullt ut hva dette konseptet går ut på.

Naturligvis vil karma alltid komme og partneren vil få sin karma

Anonymkode: ef5ca...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, WhisperingWind said:

Tvillingsjel har ingenting med vold å gjøre. Er det vold i bildet har en IKKE møtt Tvillingsjelen sin.

Møte med en tvillingsjel er noen helt unikt og er ett sjeldent møte. Noen sier at du møter din tvillingsjel en gang i livet ditt. Fordi møtet er noe du aldri har opplevd før.

Tvillingsjelen kommer inn å åpner hjertet ditt og din øyne for hvem du egentlig er.  Tvillingsjelen løfter deg til nye høyder av deg selv.

Allerede i det sekundet dere forlater hverandre etter første møtet vil du merke en stor forskjell inni deg selv. Du kan føle deg som ett halvt menneske, at den andre delen av deg mangler. Så allerede under første møtet, så utveksler du og din tvillingsjel tonnevis av energier mellom dere som vokser mer og mer i dere.Og du vil bare ha mer av det.

Når dere møtes så VET dere at dere to er ment for hverandre, fordi deres trekkes mot hverandre på alle nivåer og følelsene vil føles ukontrollerbare. Det kan oppleves slitsomt fordi du har ikke sjans til å kontrollere alle dine følelser innvendig, som er så sterke og positive. På den gode måten. Den følelsen ekspandere ut i hele deg og ditt energifelt.

Dette er kanskje det mest unike med deg og din tvillingsjel. Historien bak dere er så like at det kan virke skremmende. Like problemer, relasjoner, forhold m.m. Dette gir resultatet av verdiene dere begge står for som oppleves veldig sunne og viktige..

Sånn var det med meg og kjæresten. Da vi leste dette beskrev det oss og hvordan vi opplever forholdet vårt. I øyeblikket vi møttes var det som om vi hadde kjent hverandre for alltid. Vi leser hverandre som en åpen bok.

Vi krangler ikke. Vi kan diskutere og være uenige, men vi lytter til hverandre og kommunikasjonen mellom oss er så bra. Vi er bestevenner som kan gå på byen, game, tulle, le, prate om alt og ingenting. Vi er partnere som alltid støtter hverandre. Og vi er elskere som aldri får nok av hverandre🌹 

Du beskrev det ganske bra !!

Anonymkode: ef5ca...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor skal en twinflame ville drepe og være voldelig mot noen som bokstavelig talt er en del av seg selv? Det vil å påvirke partneren til at partneren samtidig får ødelagt livet sitt. Det blir som at partneren samtidig graver seg selv ned i grøften til noe verre...

Om dette tilfelle ser det mere ut som at disse to er en karmisk relasjon. Mange kan misforstå karmiske relasjoner som twinflame forhold fordi dem ennå ikke forstår fullt ut hva dette konseptet går ut på.

Naturligvis vil karma alltid komme og partneren vil få sin karma

Anonymkode: ef5ca...97c

Gir opp, du forstår ingenting.

Anonymkode: 58377...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit for meg men en partner som er voldelig, kontrollerende og dreper, er aldri ens tvillingflamme. Du vil vite når du møter din tvillingflamme fordi det vil være så sterkt og gode følelser på en positiv måte.

Du må elske deg selv først fullt og helt før du møter din tvillingflamme. Det denne partneren speiler i denne personen kan være noe den personen ikke elsker ved seg selv og noe som enda trenges å læres før en er klar for å møte sin tvillingflamme.

Anonymkode: ef5ca...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri møtt, og kommer aldri til å møte min 😔

Anonymkode: 21d3d...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

https://www.mindbodygreen.com/articles/twin-flames-signs-meaning-and-stages

 

Leser denne linken og den oppsummerer egentlig bare et forhold mellom en people pleaser/medavhegig/traumatisert og søkende, og en narsissist. 

Anonymkode: 21ae3...160

Det er min erfaring også. Jeg som andre her var hellig overbevist om at jeg hadde funnet min tvilling sjel. 

Alt vi hadde til felles, det var så skremmende lett gjenkjennelig. Det føltes som vi var en kvinnelig og en mannlig del av samme sjel. 

Uansett, viste seg å være en manipulerende drittsekk som løy og bedro. De første året var nydelig da.. til alt begynte å slå sprekker.

Hadde jeg ikke vert så investert i han som tvillingsjelen min, for vi var jo ment for hverandre, så hadde jeg gått mye tidligere. 

Anonymkode: b877e...c64

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WhisperingWind skrev (10 minutter siden):

Tvillingsjel har ingenting med vold å gjøre. Er det vold i bildet har en IKKE møtt Tvillingsjelen sin.

Møte med en tvillingsjel er noen helt unikt og er ett sjeldent møte. Noen sier at du møter din tvillingsjel en gang i livet ditt. Fordi møtet er noe du aldri har opplevd før.

Tvillingsjelen kommer inn å åpner hjertet ditt og din øyne for hvem du egentlig er.  Tvillingsjelen løfter deg til nye høyder av deg selv.

Allerede i det sekundet dere forlater hverandre etter første møtet vil du merke en stor forskjell inni deg selv. Du kan føle deg som ett halvt menneske, at den andre delen av deg mangler. Så allerede under første møtet, så utveksler du og din tvillingsjel tonnevis av energier mellom dere som vokser mer og mer i dere.Og du vil bare ha mer av det.

Når dere møtes så VET dere at dere to er ment for hverandre, fordi deres trekkes mot hverandre på alle nivåer og følelsene vil føles ukontrollerbare. Det kan oppleves slitsomt fordi du har ikke sjans til å kontrollere alle dine følelser innvendig, som er så sterke og positive. På den gode måten. Den følelsen ekspandere ut i hele deg og ditt energifelt.

Dette er kanskje det mest unike med deg og din tvillingsjel. Historien bak dere er så like at det kan virke skremmende. Like problemer, relasjoner, forhold m.m. Dette gir resultatet av verdiene dere begge står for som oppleves veldig sunne og viktige..

Sånn var det med meg og kjæresten. Da vi leste dette beskrev det oss og hvordan vi opplever forholdet vårt. I øyeblikket vi møttes var det som om vi hadde kjent hverandre for alltid. Vi leser hverandre som en åpen bok.

Vi krangler ikke. Vi kan diskutere og være uenige, men vi lytter til hverandre og kommunikasjonen mellom oss er så bra. Vi er bestevenner som kan gå på byen, game, tulle, le, prate om alt og ingenting. Vi er partnere som alltid støtter hverandre. Og vi er elskere som aldri får nok av hverandre🌹 

Dette er tull. Du har en tøffelhelt??🤷 Har selv lest at du krever mye kjærtegn hele tiden osv,mener det var ditt nick. Tvillingsjel? Hva slags tull er det. MAN må bli kjent med en person FØRST ,det blir man ikke av et lite treff😅

Anonymkode: d39b8...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er min erfaring også. Jeg som andre her var hellig overbevist om at jeg hadde funnet min tvilling sjel. 

Alt vi hadde til felles, det var så skremmende lett gjenkjennelig. Det føltes som vi var en kvinnelig og en mannlig del av samme sjel. 

Uansett, viste seg å være en manipulerende drittsekk som løy og bedro. De første året var nydelig da.. til alt begynte å slå sprekker.

Hadde jeg ikke vert så investert i han som tvillingsjelen min, for vi var jo ment for hverandre, så hadde jeg gått mye tidligere. 

Anonymkode: b877e...c64

Nemlig....du må bli kjent med personen ,og skinnet kan bedra. 

Anonymkode: d39b8...c0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinflame er farlige greier. Anbefaler folk å se "escaping twin flames". Bare å holde seg langt unna så man ikke dras inn i noe man ikke slipper så lett ut av. 

Anonymkode: fbd70...3e8

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...