Gå til innhold

Jeg slanker meg, men er bedt på restaurant med venner. Hva skal jeg velge fra denne menyen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville kjøpt en kjøtt eller fiskerett - skkurat det du har lyst på. (Ville til og med tatt en dessert, i hvertfall hvis restaurant er "en sjelden gang" for deg) 

Men ville droppet alkohol. Skei ut på restauranten - men dropp det som ødelegger for i morgen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg teller kalorier, og tenker derfor at dåhjort kanskje er det beste? Jeg trenger hjelp av dere, hva skal jeg velge mtp minst mulig kalorier? Screenshot_20240325_133603_SamsungNotes.thumb.jpg.1ae6188239358667b8a172f3ff7ec330.jpgScreenshot_20240325_133929_SamsungNotes.thumb.jpg.e1101bd86aba8524e6dfde094a5b9b9d.jpg

Anonymkode: aae81...2ec

Bruker å velge det som frister mest , og ødelegger minst . Fisk eller salat . Evnt la det bli en hviledag i slanking å velge helt fritt . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde spist akkurat det jeg ønsket, men droppet forrett og dessert. Min mening er at hvis man skal lykkes med vektnedgang, må man leve samtidig og heller fokusere på å ta gode valg i hverdagen over tid, enn å slanke seg - rett og slett en livsstilsendring. Tenk heller litt på hva du spiser ellers den dagen og pass på vanninntaket. 

Anonymkode: 2c9ba...cf4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.3.2024 den 18.16):

Ditt svar ja?? For mitt var seriøst. Om man pokker ikke klarer ta slike valg som hva man skal spise her i livet, så må man få noen som kan kontrollere en. Det beste hadde jo vært å fått ts inn på psykiatrisk siden hen er en fare for seg selv. 

Anonymkode: a65ca...937

Og du selv er helt i vater, mener du? Måten du uttrykker deg på er mildt sagt aggressivt og lite innsiktsfull. Hvis man først skal uttale seg om normal, i den grad "normal " finnes,  holder jeg en knapp på TS 

Anonymkode: 9c440...de1

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for kjøtt eller fisk, be om å få sausen ved siden av slik at du kan begrense/styre mengden selv. Du kan også be om at det brukes litt mindre mengde smør/olje til steking. Be gjerne om å få litt ekstra grønnsaker også slik at du faktisk blir god og mett (jeg synes ofte porsjonenener små...!)

Men kanskje viktigere enn hovedrett er det du drikker til, forrett/"ventebrød" og dessert. De tre tingene utgjør ofte en stor mengde kalorier i sum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...