Gå til innhold

Jeg slanker meg, men er bedt på restaurant med venner. Hva skal jeg velge fra denne menyen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for svar ☺️ Jeg var inne på torsken først, men jeg spiser torsk flere ganger ofte i uken så jeg er litt lei. Derfor tenkte jeg hjort, men den tyttebærsausen, noen som vet om den er veldig kaloririk? Kan jo evt be om uten saus ☺️ 

Anonymkode: aae81...2ec

Det er ingen som vet det annet enn de som har laget den, men vil jo tro det er en del sukker i den. Spør, eller bare be om annen saus. Ja, spis hjorten hvis det er det du har lyst på. 

Anonymkode: 55a3d...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sammenlignet med grønnsaker? Jo! 

Anonymkode: 55a3d...f22

Potet er en grønnsak

Anonymkode: 04e45...f08

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, man ødelegger ikke dietten av ett måltid. Snarere sunt å Skeie ut en sjelden gang.

Anonymkode: 823bb...fe0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slapp av, man ødelegger ikke dietten av ett måltid. Snarere sunt å Skeie ut en sjelden gang.

Anonymkode: 823bb...fe0

Kari Skeie?

Anonymkode: 8ffe2...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange slankekurer har du startet på, uten å gjennomføre? 

Anonymkode: 3200c...14f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, spis nå det du har mest lyst på? At det går an å bli så fanatisk.

Anonymkode: 913a7...368

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at om du er flink i det daglige, spiser et sunt variert kosthold og trener for å gå ned i vekt så har det ekstremt lite å si på vekten din om du "skeier ut" med en god middag sammen med venner (hvor du spiser nøyaktig det du har lyst på).

Er du ikke flink i det daglige så spiller det heller ingen rolle om du skeier ut på en middag sammen med venner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis det du har lyst på 😊 Et besøk på restaurant ødelegger ikke for slankingen. Så lenge man ikke spiser ute hver dag. 

De gangene jeg er på restaurant, så spiser jeg det jeg har lyst på der og da. Om det det så er en feit burger og pommes frites. Jeg orker virkelig ikke å tenke på slanking, de få gangene jeg er ute å spiser på restaurant 😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Takk for svar ☺️ Jeg var inne på torsken først, men jeg spiser torsk flere ganger ofte i uken så jeg er litt lei. Derfor tenkte jeg hjort, men den tyttebærsausen, noen som vet om den er veldig kaloririk? Kan jo evt be om uten saus ☺️ 

Anonymkode: aae81...2ec

Med dette som utgangspunkt bør du droppe restaurantbesøk i det store og hele. Som mange andre sier - det er ikke det ene restaurantbesøket i ny og ne som velter lasset

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Herregud, spis nå det du har mest lyst på? At det går an å bli så fanatisk.

Anonymkode: 913a7...368

Word!

Anonymkode: 1fdd7...8de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På litt fine restauranter er en kjøtt og fiskemiddag nokså sunn, tenker jeg. Er gjerne ikke gigaporsjoner. Unngå brød og smør når det kommer før maten og dropp ren pastarett så er mye gjort, tenker jeg☺️ og heller forrett enn dessert. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Med dette som utgangspunkt bør du droppe restaurantbesøk i det store og hele. Som mange andre sier - det er ikke det ene restaurantbesøket i ny og ne som velter lasset

Word!

Anonymkode: 1fdd7...8de

Hvorfor det? Vi skal feire noen venninner, så jeg vil gjerne være med. Men det er ikke så lett for meg med maten, jeg tar helt av hvis ikke jeg har helt kontroll. Jeg er ikke så trygg i meg selv enda dessverre, og hodet prøver ofte å overtale meg til å spise tull. Tenker derfor at jeg må ha en viss kontroll på hva jeg får i meg på dette restaurantbesøket, det må da være greit det? 

Anonymkode: aae81...2ec

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg teller kalorier, og tenker derfor at dåhjort kanskje er det beste? Jeg trenger hjelp av dere, hva skal jeg velge mtp minst mulig kalorier? Screenshot_20240325_133603_SamsungNotes.thumb.jpg.1ae6188239358667b8a172f3ff7ec330.jpgScreenshot_20240325_133929_SamsungNotes.thumb.jpg.e1101bd86aba8524e6dfde094a5b9b9d.jpg

Anonymkode: aae81...2ec

Ta det du har lyst på, men du trenger ikke dessert, og du trenger ikke spise opp alle potetene. Jeg var på en voldsom buffet her om dagen. Spiste mye men gikk allikevel ned den dagen fordi jeg trente bort 900 kcalorier.

Drikker du vin så har tørr vin færre kalorier enn søt vin. Vodka har minst kalorier pr alkoholenhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Potet er ikke kaloririkt.

Anonymkode: 1bdc8...fba

Såfremt grønnsakene ikke er avokado så er det fler kalorier i potet.

Generelt er ikke potet kaloririk mat nei.

Anonymkode: 3a692...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Om du er så submissive at du ikke engang klarer avgjøre hva du skal spise. Så anbefaler jeg deg å oppsøke noen av bdsm forumene og skaffe deg en dom eller evt master. 

Anonymkode: a65ca...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei. Om du er så submissive at du ikke engang klarer avgjøre hva du skal spise. Så anbefaler jeg deg å oppsøke noen av bdsm forumene og skaffe deg en dom eller evt master. 

Anonymkode: a65ca...937

Gratulerer med dagens dummeste svar.

Anonymkode: 3a692...6eb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde spist minimalt dagen før og dagen etter, og kost meg ordentlig på restaurant! 

Anonymkode: 7d277...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde valgt det jeg hadde mest lyst på, om jeg da ikke var ofte på restaurant. 
 

Men om du vil tenke kalorier, kan du be om salat uten dressing. Eventuelt dressingen ved siden av, så kan du ta i litt selv. 

Anonymkode: 03f1e...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt dåhjort. Ser veldig godt ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg allergiker, så jeg er vant med å styre litt. For meg ser det ut som alt av poteter er enten stekte, friterte eller gratinerte. Her hadde jeg nok spurt om de hadde enten bakte eller kokte poteter å tilby meg. Enda til gode å møte en plass som ikke kan oppdrive det når de har poteter på menyen. 

Ellers hiver jeg meg på de andre, og be om sausen ved siden av så du selv kan kontrollere hvor mye du tar på av den. 

Suppler evt alkohol med vann ved siden av. Alltid minst like mye vann inn som alkohol, gjerne mer vann også. 

Pass på å nyte maten og kose deg i selskapet. Legg ned bestikket inni mellom, og bruk tiden. 💚

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Potet er en grønnsak

Anonymkode: 04e45...f08

Nei. Det er vel 30 år siden den ble fjernet som grønnsak fra kostsirkelen. 

Anonymkode: 55a3d...f22

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...