Gå til innhold

Barn som ikke får sove etter kl 14 i bhg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vanja2345 skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg vet. Den bemmanningsnormen er bare en spøk😞😰 Men her burde man gjøre noen grep i forhold til at 12 småbarn trenger minimum tre voksne. Hos oss feks går aldri to ped fra samme avd på ledermøter. En går, den andre får skrive referat. 

Det har vi prøvd å foreslå, men det er visst j viktig at alle får gå på møter. 😕🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 25.3.2024 den 23.40):

Hva med babycall? Det er vel ingen foreldre som sitter og stirrer på sitt sovende barn hjemme?

 

Rart at bhg kan overstyre dere ift soving? Jeg har gitt beskjed om at mitt barn skal sove maks 20 min, bhg er ikke enig i dette, men det er likevel JEG som bestemmer. 

Anonymkode: 3bdf2...d12

20 min? Det hørtes ikke særlig smart ut. Og høres ille ut for den lille som blir vekket. Men selvfølgelig, hvis de ansatte sier det fungerer fint og barnet er rundt 3 år, så går det nok greit. Hvis det derimot fungerer dårlig (barnet er veldig sutrete/vanskelig å vekke) vedder jeg gode penger på at de ansatte strekker litt i de 20 minuttene. Hvis jeg var deg ville jeg nok heller bedt om at barnet blir holdt våken, men får en rolig avslappet time, eller økt til minimum en halv time.

Anonymkode: e31c0...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...