Gå til innhold

Gleder du deg eller gruer deg til påskefri med barna?


AnonymBruker

Påskefri med barna🐣  

275 stemmer

  1. 1. Gleder eller gruer du deg til fri med barna?

    • Gleder meg
      231
    • Gruer meg
      42


Anbefalte innlegg

Etter debatten om at "barn ikke er slitsomt", lager jeg en anonym spørreundersøkelse for om folk flest gleder seg eller gruer seg til å ha barna hjemme i påsken.

Anonymkode: 8a3f9...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er skolebarn fri,men han er 11 og ordner seg selv hjemme og hun på 5 er i barnehagen. Men om du tenker torsdag til mandag? Næ...vi skal prøve å finne på ting, men ting kan for bli litt kjedelige å om det skal regne hele påsken...har egentlig ikke noe planer..tar ting som det kommer 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke folk finne på ting med barna sine? 

Anonymkode: 62038...c64

  • Liker 14
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenåringer og gleder meg til noen dager fri fra jobb og fritidsaktiviteter, rolige morgener, brettspill og ro 🥰

Anonymkode: 212ca...53f

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (10 minutter siden):

Her er skolebarn fri,men han er 11 og ordner seg selv hjemme og hun på 5 er i barnehagen. Men om du tenker torsdag til mandag? Næ...vi skal prøve å finne på ting, men ting kan for bli litt kjedelige å om det skal regne hele påsken...har egentlig ikke noe planer..tar ting som det kommer 

Tenker på helligdagene ja. 

Anonymkode: 8a3f9...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg masse! Her har vi fri fra nå til andre påskedag. Men nå har jeg litt større barn: 7 og 10, og jeg nyter denne perioden. Da barna bar mindre, var det like mye slitsomt som kos. Men nå er det bare kos 😍

Anonymkode: b7134...c31

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vil ikke folk finne på ting med barna sine? 

Anonymkode: 62038...c64

Foreløpig ser jeg av svarene at alle gleder seg😊

Anonymkode: 8a3f9...503

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse til å dra på hytta og kose meg med barna

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid gleda meg til fri med barna mine. Har vært 80-100% alene med dem siden de var i barnehagen, så å ha fri uten hverdagsmas er nydelig. Nå er de store tenåringer (og det er mer slitsomt enn noen gang 😂), men det er fortsatt godt å ha fri sammen. Det er aldri barna som har gjort meg sliten, men det rundt. All logistikken og hverdagsstresset. Når det er fjerna og bare samværet med de jeg elsker mest i denne verden står igjen er det nydelig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen jeg kan ta fri og kose meg med barna. Eller det å ha et helt døgn hjemme.  Eller et døgn uten arbeid  skulle jeg satt meg i million gjeld for.

Mange har tatt ferie nå,selv om dem ikke tror på Gud.  Men er nok deilig.... 

Anonymkode: f0ba9...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rucula skrev (1 minutt siden):

Gleder meg masse til å dra på hytta og kose meg med barna

Får du fri fra jobb grunnet du tror på Gud?

Anonymkode: f0ba9...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-åringen og jeg skal reise til familien min som bor i en annen landsdel. Mannen min jobber, så han blir hjemme. Jeg gleder meg masse til å være med familie. 

Sønnen min sover litt dårlig når vi er borte. Det er det eneste. Utenom det er det bare koselig å være på besøk. 

Anonymkode: c08a5...0f2

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferien er i gang og ser frem til over en uke med familiekos. Barna er 4 og 6. Vi skal være sammen med storfamilie på begge sider.

Anonymkode: 9cead...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tenker på helligdagene ja. 

Anonymkode: 8a3f9...503

Påtvunget religion....

Anonymkode: f0ba9...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ferien er i gang og ser frem til over en uke med familiekos. Barna er 4 og 6. Vi skal være sammen med storfamilie på begge sider.

Anonymkode: 9cead...01f

Snodig. Er nesten en uke for tidlig ute du da???

Anonymkode: f0ba9...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse😀 Ferie med barna er selve kremen med å være forelder❤️ Late dager med kos, aktiviteter, turer, god mat, snop og forhåpentligvis litt sol og godt vær. Elsker helger og ferier med ungene😀

Anonymkode: 79645...b0e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Påsken er mye bedre enn jula 😃. Sløve dager med mye kos. Ski, bål, pølser og spill. Og hjemmepåske er best 🙂

Anonymkode: 39e7a...54c

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg er hjemme i permisjon med en på 15 måneder som ikke går enda, ikke har familie i nærheten, og som ikke har barnehageplass før 15. august. Det blir ganske seige dager når ikke åpen barnehage er et alternativ… Jeg elsker å være med ham, men man savner litt pusterom etter 15 måneder sammen hele dagen, hver eneste dag.

Anonymkode: 740d7...db4

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona og unga reiser bort nesten hele påsken. Så for min del, så blir påsken alt annet en slitsom for å si det sånn.

Utover det, så pleier jeg alltid å kose meg og sette pris på ferie og fritid med barna mine 😊

Anonymkode: c3b9a...a0f

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Snodig. Er nesten en uke for tidlig ute du da???

Anonymkode: f0ba9...556

Hva er snodig med det? Mange som avspaserer eller tar fri man-ons neste uke.

Regner alt som påskeferie selv om jeg tar fri noen dager før. Ser mange har tatt fri fra torsdag som var for å slippe trafikk på vei opp på fjellet. Antar de sier de startet påskeferien på torsdagen som var, ikke at de sier at de har ferie før påskeferien. 

Anonymkode: c282e...a22

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...