Gå til innhold

Jeg ble ydmyket av ledelsen, hånet, føler meg nedverdiget


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ledelsen har prøvd å presse meg ut. Det eneste håpet var å snakke med lederen til min leder. Jeg skrev en mail.

Han inviterte oss alle til møte. Der imiterte lederen min hvordan jeg snakker. Lederen leders smilte også lurt.

Det viste seg at de er på samme lag. Eneste muligheten var å si opp jobben. Uansett fagforening osv. ville det vært umulig å forholde meg til dem.

Etter på har jeg fått vite at rykte er spredt at jeg gjorde alt feil. Min leder har lagt ansvaret for alle feil på meg.

Jeg skulle ønske jeg ble millionær så hadde jeg saksøkt dem i senk for krenkelser.  

Anonymkode: 37a9b...9a8

  • Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke være millionær, du trenger verneombud og fagforening.

Anonymkode: bd9eb...785

  • Liker 29
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du trenger ikke være millionær, du trenger verneombud og fagforening.

Anonymkode: bd9eb...785

Hva hadde de gjort, når det hadde vært umulig å forholde seg til lederene?  Lederene hadde bestemt seg.

Anonymkode: 37a9b...9a8

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid ha på taleopptak når du er i møte med sjefer, offentlige etater og liknende.  Og når du har møte med ledelsen, ta alltid med verneombud eller fagforeningsrepresentant.

Søk deg annen jobb du. Ikke si opp.

Anonymkode: af9d0...1a1

  • Liker 14
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil du skal si opp så det må du aldri gjøre. Ta kontakt med fagforbund lm du er organisert og fagforbund. Aldri gå alene i møte. Spar på alt av skriftlig kommunikasjon. Selv om de er ledere har må disse forholde seg til arbeidsmiljøloven som  alle andre. 

Anonymkode: bf5c8...be2

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva hadde de gjort, når det hadde vært umulig å forholde seg til lederene?  Lederene hadde bestemt seg.

Anonymkode: 37a9b...9a8

De hadde ivaretatt dine rettigheter. Utover det er det vanskelig å si noe, all den tid du ikke har opplyst om hva som faktisk har skjedd og hva som er oppsigelsesgrunnen. Mitt poeng er at det finnes andre instanser som ivaretar dine rettigheter i arbeidslivet, en trenger ikke være millionær og gå til privat søksmål.

Anonymkode: bd9eb...785

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal ha rett på advokathjelp gjennom fagforeningen. Ikke la dette fare. Slå tilbake. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags yrke er dette?

Anonymkode: 16d25...b6c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle hatt med tillitsvalgt på møtet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå gjennom fagforeningen. Du er sikkert ikke den eneste som risikerer å bli utsatt for disse menneskene. Det er litt stygt å si det, men det er jo en grunn til at hevn er så populært, og det er at det føles så sinnsykt godt- i hvert fall når man sparker oppover

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere skjønner ikke. Hvordan skal jeg klare å jobbe der, selv om fagforeningen hjelper meg.  Jeg vil jo bli ignorert og motarbeidet hele tiden. De vil mobbe meg.

Ts

 

Anonymkode: 37a9b...9a8

  • Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men dere skjønner ikke. Hvordan skal jeg klare å jobbe der, selv om fagforeningen hjelper meg.  Jeg vil jo bli ignorert og motarbeidet hele tiden. De vil mobbe meg.

Ts

 

Anonymkode: 37a9b...9a8

Hva slags arbeidsplass er dette? 

Anonymkode: 16d25...b6c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ledelsen har prøvd å presse meg ut. Det eneste håpet var å snakke med lederen til min leder. Jeg skrev en mail.

Han inviterte oss alle til møte. Der imiterte lederen min hvordan jeg snakker. Lederen leders smilte også lurt.

Det viste seg at de er på samme lag. Eneste muligheten var å si opp jobben. Uansett fagforening osv. ville det vært umulig å forholde meg til dem.

Etter på har jeg fått vite at rykte er spredt at jeg gjorde alt feil. Min leder har lagt ansvaret for alle feil på meg.

Jeg skulle ønske jeg ble millionær så hadde jeg saksøkt dem i senk for krenkelser.  

Anonymkode: 37a9b...9a8

Det er derfor du burde melde deg i en fagforening 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men dere skjønner ikke. Hvordan skal jeg klare å jobbe der, selv om fagforeningen hjelper meg.  Jeg vil jo bli ignorert og motarbeidet hele tiden. De vil mobbe meg.

Ts

 

Anonymkode: 37a9b...9a8

Jeg forstår deg. Kom deg vekk!

Anonymkode: 84243...dff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be om overflytting eller si opp. (Finn annen jobb før du sier opp)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg en annen jobb, det er bare å komme seg unna. Du bare psyker deg selv ut ved å prøve å kjempe. 

Anonymkode: a05ea...b80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ledelsen har prøvd å presse meg ut. Det eneste håpet var å snakke med lederen til min leder. Jeg skrev en mail.

Han inviterte oss alle til møte. Der imiterte lederen min hvordan jeg snakker. Lederen leders smilte også lurt.

Det viste seg at de er på samme lag. Eneste muligheten var å si opp jobben. Uansett fagforening osv. ville det vært umulig å forholde meg til dem.

Etter på har jeg fått vite at rykte er spredt at jeg gjorde alt feil. Min leder har lagt ansvaret for alle feil på meg.

Jeg skulle ønske jeg ble millionær så hadde jeg saksøkt dem i senk for krenkelser.  

Anonymkode: 37a9b...9a8

Høres jævlig ut💞 Sånt er ikke ok å oppleve fra leder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, man må vel ha denne historien fra begge sider. Vet om en eks-kollega som kom med vannvittige historier om ledere. Viste seg av vedkommende selv led av store psykiske problemer, bla paranoia.

Anonymkode: 60886...30c

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, man må vel ha denne historien fra begge sider. Vet om en eks-kollega som kom med vannvittige historier om ledere. Viste seg av vedkommende selv led av store psykiske problemer, bla paranoia.

Anonymkode: 60886...30c

Akkurat hva jeg tenker og… at TS føler seg hånet og tråkket på, trenger ikke å være det som har skjedd. Mange lettkrenka folk rundt forbi 

Anonymkode: 2ba95...31c

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må "terrorisere" leder-svina. Du skal ikke ha referanse av disse grisene uansett, så det gjelder å lage masse stress for dem også. Forsvar ditt område om du har fast jobb og er fagorganisert. Den kapitalistiske terror-ledelsen bør plages til enhver tid så ofte en får mulighet til det. Spesielt har man ingenting å tape når de er såpass frekke mot deg. Så det er ingenting å tape på å holde stand og gjøre det jævlig for dem også for de har allerede bestemt seg at du er "ingenting" og de ler. Din tur til å slå tilbake.

Anonymkode: a7306...6a3

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...