Gå til innhold

Syns dere om denne stilen, nå til våren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Helt enig. Synes det der så helt jævlig fjernt ut. 

Lurer på hvor alle dere moteriktige folk bor, her jeg bor (Bergen) har jeg aldri lagt merke til at noen kler seg som om de var på catwalken. Ikke at jeg klarer å forstå at noen vil kle seg slik heller... 

Jeg synes "stilen" er fin. Jeg liker det enkelt og greit. Ikke for mye, ikke for lite. Synes ikke det gjør noe om det "går 13 på dusinet", som noen skriver, man trenger ikke klær for å skille seg ut. Om man vil bli lagt merke til av flest mulig, kler man seg jo iøynefallende, men min erfaring er at det er de færreste som ønsker å vise seg så til de grader frem. 

Anonymkode: f56f2...49d

Nå overdriver du inn i det latterlige. Det er ikke sånn at det å oppdatere stilen sin med en ny jeans  etter 10 år er synonymt med å leve som om man var på catwalken. 

Anonymkode: 4df9f...75f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det er fint med antrekk i mange forskjellige, skrikende farger. Jeg liker effortlessly chic, mye finere.

Anonymkode: 72d4b...577

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go for it. Det er en stil som virkelig kler en med fin figur. 

Anonymkode: 34c1a...4aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene kunne vært tatt for 15 år siden, 5 år siden og i år. Så det viser jo bare at det er en klassisk og tidløs stil. 

Nå kommer jo skinny-jeansen for fullt igjen, så plutselig skal du se at det ikke bare er tidløst men også trendy 😂
 

 

 

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

 


Anonymkode: c3e97...2ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå overdriver du inn i det latterlige. Det er ikke sånn at det å oppdatere stilen sin med en ny jeans  etter 10 år er synonymt med å leve som om man var på catwalken. 

Anonymkode: 4df9f...75f

Det skrev jeg ikke heller - det er du som overdriver poenget i mitt innlegg. Ordet jeans ble ikke en gang nevnt...

Anonymkode: f56f2...49d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (11 timer siden):

Du tar nok feil....ingen brukte skinnyjeans mellom sent 70 tall til tidlig ca 2007/8. (enda bukser med virkelig sleng, IKKE bootcut var det de fleste gikk)   Jeg kan ikke huske at min mor gikk i skinnyjeans,  Nesten 30 år imellom der.  Skinny vil nok ikke bli inn igjen før om 10-15 år eller lengre. 

Absolutt ALLE jentene på min skole gikk i skinny jeans på slutten av 90-tallet. Ikke BARE det, men bl.a. Vi brukte mye Miss Sixty, og flere av dem var trange hele veien ned. 
Du får si hva du vil, men jeg ser folk i skinny jeans daglig, både i det virkelige liv og i reklame. Det er på vei tilbake, men siden det som sagt er tidløst har det aldri vært HELT borte. 

Anonymkode: dd132...8b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):


Du får si hva du vil, men jeg ser folk i skinny jeans daglig, både i det virkelige liv og i reklame. Det er på vei tilbake, men siden det som sagt er tidløst har det aldri vært HELT borte. 

Anonymkode: dd132...8b4

Du har helt rett i det. Skinny jeans er på vei tilbake i motebildet.

https://www.vogue.co.uk/article/skinny-jeans-trend-aw24

https://culted.com/skinny-jeans-are-back-fashion-music/

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Callista skrev (41 minutter siden):

Du har helt rett i det. Skinny jeans er på vei tilbake i motebildet.

https://www.vogue.co.uk/article/skinny-jeans-trend-aw24

https://culted.com/skinny-jeans-are-back-fashion-music/

 

Dette har jeg lest i ett par år allerede, uten at de største moteprofilene har valgt å implementere det inn i sin garderobe.. Men ja, man ser et mer tettsittende snitt på mange bukser nå - men en rettere variant og ikke den type leggings-jeans som man så før. Det er også flere snitt som lever side om side, alt fra wide, flare og rette bukser med både høye til lavere liv. 

Anonymkode: af1ca...b99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Absolutt ALLE jentene på min skole gikk i skinny jeans på slutten av 90-tallet. Ikke BARE det, men bl.a. Vi brukte mye Miss Sixty, og flere av dem var trange hele veien ned. 
Du får si hva du vil, men jeg ser folk i skinny jeans daglig, både i det virkelige liv og i reklame. Det er på vei tilbake, men siden det som sagt er tidløst har det aldri vært HELT borte. 

Anonymkode: dd132...8b4

Husker ingen som gikk i det på slutten av 90 tallet.  Bootcut var det vanligste da frem til sånn 2006-7 ish. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (1 minutt siden):

Husker ingen som gikk i det på slutten av 90 tallet.  Bootcut var det vanligste da frem til sånn 2006-7 ish. 

Helt enig. Husker Miss Sixty som ekstrem low rise, med rare dekorsømmer, veldig trange i lårene, og boot cut. Det er selvfølgelig ikke umulig at det har vært en modell som var smal i leggene og, men hovedtendensen i de årene var low rise bootcut.

Anonymkode: 4df9f...75f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.3.2024 den 10.25):

a738768e6ad3c7dd9769e8cd7afdf705.jpg

Anonymkode: 4914d...afe

Sånn gikk jeg kledd da jeg var tenåring på 80-tallet.

Anonymkode: f3449...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sånn gikk jeg kledd da jeg var tenåring på 80-tallet.

Anonymkode: f3449...187

men du hadde neppe strømpebuksejeans til. Sannsynligvis var det 501 eller mom jeans fra Henri Choice.

Anonymkode: 4df9f...75f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Dette har jeg lest i ett par år allerede, uten at de største moteprofilene har valgt å implementere det inn i sin garderobe.. Men ja, man ser et mer tettsittende snitt på mange bukser nå - men en rettere variant og ikke den type leggings-jeans som man så før. Det er også flere snitt som lever side om side, alt fra wide, flare og rette bukser med både høye til lavere liv. 

Anonymkode: af1ca...b99

Tror heller ikke jeg har sett noen moteprofiler i den veldig stramme skinny jeans «leggings typen.» Men skinny jeans er ikke bare de åletrange buksene fra topp til tå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt anonymt, ikke noe som blir lagt merke til.

Anonymkode: 202ed...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Callista skrev (8 minutter siden):

Tror heller ikke jeg har sett noen moteprofiler i den veldig stramme skinny jeans «leggings typen.» Men skinny jeans er ikke bare de åletrange buksene fra topp til tå. 

Nei, men det er det jeg oppfatter i denne tråden mange later til å tro. Buksene ts viser til er klart utdatert og ikke på vei inn igjen, de rette, delvis ettersittende jeansene er imidlertid inn igjen.

Anonymkode: af1ca...b99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 hours ago, AnonymBruker said:

Uff dette var absolutt ikke noe jeg kunne gått i. Foretrekker klærne ts postet.

Anonymkode: 97a5c...f41

Jeg er veldig enig med deg, det var vitkelig ikke ett fint antrekk!

Anonymkode: 33d4c...97f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, men det er det jeg oppfatter i denne tråden mange later til å tro. Buksene ts viser til er klart utdatert og ikke på vei inn igjen, de rette, delvis ettersittende jeansene er imidlertid inn igjen.

Anonymkode: af1ca...b99

Men hvem bryr seg om skinny jeans er inn eller ut hvis de liker den type klær?

Anonymkode: 33d4c...97f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men hvem bryr seg om skinny jeans er inn eller ut hvis de liker den type klær?

Anonymkode: 33d4c...97f

Ts spørs hva vi synes om stilen, og mange påpeker at den er utdatert. Men det er ingen som gjør noe av at ts, eller deg for den saks skyld, kler dere utdatert 

Anonymkode: af1ca...b99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

men du hadde neppe strømpebuksejeans til. Sannsynligvis var det 501 eller mom jeans fra Henri Choice.

Anonymkode: 4df9f...75f

Jeg hadde helt smale tynne jeans med stretch. 

Anonymkode: f3449...187

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...