Gå til innhold

Interessert i opptatt mann, hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva vil du gjøre? Fortsette? Det er det du skriver. Glem alt det at du ødlegger ditt og datt her…. Du har ikke ansvaret for kone og barn. Om han ikke har hatt sex med sin kone på 5 år, eller om de har sex, ingen betydning! Det du skal tenke på, er om du vil være hemmelig elskerinne fremover. Når det passer HAN. Om det er ok for deg å tilpasse deg hans familieliv, og få restene av hans tid.  Greit at han ikke lover deg noe, da har han rent mel i posen. At han ikke kan flytte før barna er utflyttet innen et par år, ok det…. 
Om du fortsetter dette, er du i dyp sorg innen 2 år. Du bør avslutte dette nå (han tviholder på deg så lenge som mulig) 

Du har makten i dette forholdet, så lenge du setter Dine grenser.

og du må vite, at så lenge dere fortsetter, holder han ut i ekteskapet sitt, du er grunnen til han har det ok hjemme og har et behagelig liv. 
vil du gjøre han denne tjenesten? 

Anonymkode: f0bf0...54b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Susogdus_ skrev (10 timer siden):

Men når vi allerede har ligget sammen og følelsene er som de er mellom oss. Vi begge føler på en sterk seksuell kjemi. Han sier jeg får han til å føle på følelser han ikke har kjent på mange år og føler seg som en mann igjen.  

Hvorfor er det da så ille å fortsette? 

Er du stokk dum i hodet?? Du ødlegger en familie og når han er utro med deg, så kan du garantere han er utro mot deg.  Skal ikke bare skylde på deg for det skal to til for å danse tango. Det finnes bare en ting som desverre er verre enn menn og kvinner som er utro og det er de personene som er med på utroskapen vel vitende at det er en partner lykkelig uvitende om hva som skjer. Hvordan kan du stole på at de ikke har sex når han er hjemme? Fordi han sier d? Mange som lyver om sånn… 🙄

Anonymkode: 33097...b8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan love deg at det garantert ikke er fem år siden han lå med partneren sin. 

Mistenker at det han tenner på er å snike seg rundt bak ryggen på kona, at han liker spenningen, og at han ikke engang vurderer å gå i fra henne - ikke for deg eller for noen andre. 

Gå videre med livet ditt. 

Anonymkode: 12be8...bfc

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg kan love deg at det garantert ikke er fem år siden han lå med partneren sin. 

Mistenker at det han tenner på er å snike seg rundt bak ryggen på kona, at han liker spenningen, og at han ikke engang vurderer å gå i fra henne - ikke for deg eller for noen andre. 

Gå videre med livet ditt. 

Anonymkode: 12be8...bfc

Hvorfor er det relevant om han har sex med sin kone eller ikke? En elskerinne bryr seg da ikke om det. 
En elskerinne bryr seg generellt ikke om kona, hun bare nyter forbudte frukter, NØYAKTG slik den utro mannen gjør. 
 

Anonymkode: f0bf0...54b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (10 timer siden):

Ikke hatt sex på 5 år…

Hvordan kan du vite det for sikkert?.. :himle: 

Enig der. Mannfolk kan si hva som helst for å komme i buksene dine. 

Anonymkode: dc322...c26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er det relevant om han har sex med sin kone eller ikke? En elskerinne bryr seg da ikke om det. 
En elskerinne bryr seg generellt ikke om kona, hun bare nyter forbudte frukter, NØYAKTG slik den utro mannen gjør. 
 

Anonymkode: f0bf0...54b

Selvsagt er det relevant.

Det er da vitterlig ikke slik at alle som enten er utro selv eller er en såkalt elsker/elskerinne kun gjør det for spenningens skyld. 

 

 

Anonymkode: 12be8...bfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Susogdus_ skrev (11 timer siden):

Men når vi allerede har ligget sammen og følelsene er som de er mellom oss. Vi begge føler på en sterk seksuell kjemi. Han sier jeg får han til å føle på følelser han ikke har kjent på mange år og føler seg som en mann igjen.  

Hvorfor er det da så ille å fortsette? 

Er du helt tom i hodet? Hva tenker du dersom det var du som var kona? Og tror du helt oppriktig at han ikke har hatt sex med kona på 5 år? Det er jo den eldste replikken i boka! Du er sikkert ikke den eneste han har på si. 

Våkn opp dame!!

Endret av sommerkroppen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Verdt å nevne: han sier de er mer som en bedrift enn en familie fordi de ikke har noen seksuell kjemi og som jeg skrev ikke har hatt sex på 5 år.. Han føler han kun er med henne pga det er det beste for barna.  

Er det ikke like hyklerisk av han å være med meg?

Anonymkode: ab285...e84

han er smart, og du er naiv. Du må ikke tro på alt han sier. Hvor lenge har du kjent mannen? Har du venner som kjenner han og som kan fortelle hvilken person han er? 

Anonymkode: 4eada...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går over. 

Anonymkode: 39c5b...b74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dere blir tatt på fersken av konen hans, at hun søker skilsmisse og hun aldri lar deg i fred etterpå på, men med jevne mellomrom sender sms og minner deg på hva slags type person du er.  Du og den mannen er like rævva begge to 

Anonymkode: 7c382...805

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

 jeg burde sikkert trekke meg unna 

Anonymkode: ab285...e84

Ja, det burde du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun har selvtillit i HI jeg tror hun bare er manne-desperat.

Anonymkode: 4da53...0cd

Dette er ikke selvtillit. Dette er desperat etter å få anerkjennelse av at hun er attraktiv.  

Anonymkode: 2b40b...ddc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

han er smart, 

Anonymkode: 4eada...796

Det virker ikke sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter alle disse negative kommentarene tipper jeg TS får enda mer lyst på mannen. Typisk elsker/elskerinne som blir enda mer kåt jo mer forbudt det er! 

TS, du får hvertfall ikke noe sympati fra meg. Mannen skulle avsluttet forholdet sitt før han i det hele tatt så på deg.

Anonymkode: 2aedf...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

han er smart, og du er naiv. Du må ikke tro på alt han sier. Hvor lenge har du kjent mannen? Har du venner som kjenner han og som kan fortelle hvilken person han er? 

Anonymkode: 4eada...796

Har lagt merke til han i flere år, men begynte først å flørte i Oktober i fjor. Kompisen hans fortalte at han og dama (de er ikke gift) ikke har sexliv. Så klart kan han si det han vil for å komme i buksene mine, men han virker ikke som den typen. Han er ikke typen som «går etter damene», han er litt tilbaketrukken og har ikke så veldig høy selvtillit, sikkert mye pga forholdet han er i. 

Det er sikkert jeg som er naiv ja; men det er mer til historien og mye mer følelser og ting som har skjedd som ikke kommer fram her i forumet og som jeg skjønner folk ikke forstår fordi det er et faktum : utroskap er ikke greit. Men likevel skjer det veldig veldig ofte i flere forhold der man søker mer eller ikke får det man ønsker av partneren. Det er så klart mange etiske spørsmål rundt dette..

Anonymkode: ab285...e84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har lagt merke til han i flere år, men begynte først å flørte i Oktober i fjor. Kompisen hans fortalte at han og dama (de er ikke gift) ikke har sexliv. Så klart kan han si det han vil for å komme i buksene mine, men han virker ikke som den typen. Han er ikke typen som «går etter damene», han er litt tilbaketrukken og har ikke så veldig høy selvtillit, sikkert mye pga forholdet han er i. 

Det er sikkert jeg som er naiv ja; men det er mer til historien og mye mer følelser og ting som har skjedd som ikke kommer fram her i forumet og som jeg skjønner folk ikke forstår fordi det er et faktum : utroskap er ikke greit. Men likevel skjer det veldig veldig ofte i flere forhold der man søker mer eller ikke får det man ønsker av partneren. Det er så klart mange etiske spørsmål rundt dette..

Anonymkode: ab285...e84

Jeg leser historien og forstår fortsatt ikke hvordan du klarer å rettferdiggjøre handlingene deres!

Om han har det så ille så har han vel egne meninger og valg? Han kunne f.eks gjort dette:

1. Gjør det slutt med samboer

2. Kontakt en samlivsterapeut og fiks ting med samboer.

Det finnes ingen unnskyldning for å ligge med ei du har kjemi med på treningssenter. 
Og du er ikke det spøtt bedre!!! La de ordne opp med sine ting FØRST!! 

Anonymkode: 2aedf...3f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Susogdus_ skrev (11 timer siden):

Men når vi allerede har ligget sammen og følelsene er som de er mellom oss. Vi begge føler på en sterk seksuell kjemi. Han sier jeg får han til å føle på følelser han ikke har kjent på mange år og føler seg som en mann igjen.  

Hvorfor er det da så ille å fortsette? 

Ikke mye vits i å fortsette å gjemme deg under anonym bruker når du allerede har avslørt hvem du er.

Og for å svare på spørsmålet ditt: spiller ingen rolle hva vi på KG sier. Ser ut som du har bestemt deg å fortsette med forholdet. Forbered deg på mange ensomme dager, mye tårer og sjalusi.

og han går ikke fra kona si, det er ganske tydelig allerede

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg leser historien og forstår fortsatt ikke hvordan du klarer å rettferdiggjøre handlingene deres!

Om han har det så ille så har han vel egne meninger og valg? Han kunne f.eks gjort dette:

1. Gjør det slutt med samboer

2. Kontakt en samlivsterapeut og fiks ting med samboer.

Det finnes ingen unnskyldning for å ligge med ei du har kjemi med på treningssenter. 
Og du er ikke det spøtt bedre!!! La de ordne opp med sine ting FØRST!! 

Anonymkode: 2aedf...3f8

Han sier han ikke kan gå ifra samboer, selv om han vet det er feil å være i det forholdet når han har fått øynene åpne for meg. Men han er i forholdet for barna. Han forteller selv at han ikke har hatt en far som har vært tilstede og derfor vil han være der for barna sine.. Han har aldri hatt tanker om å være utro, sier han hvert fall: før han møtte meg og det var en så sterk gnist.. 

Han har også sagt de kanskje burde prøve parterapi, men på en måte virker han ikke motivert for det. Han har som skrevet mistet selvtilliten og føler seg ikke som en mann. Er jo helt forferdelig og jeg synes også selv han burde komme seg ut av det forholdet men når det er barn inn i bildet kommer jo de alltid først. 

Anonymkode: ab285...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle røde flagg på KG så er det rart at en utro mann ikke er ett av disse røde flaggene.

Og han er visst full av ord ovenfor deg. Ikke hatt sex på 5 år, aldri følt et slikt begjær før, dere er magisk, et eventyr, dette er fantastisk... altså, kjøper du dette? Høres ut som en som vet akkurat hvilke knapper han skal spille på for å få has på deg. Og du kan ikke stole på noe av det. Virker som at han har gjort lignende før. Og jeg tipper at lignende tilbud som du kom til han med er noe han har opplevd før også. Han er fysio, mye på treningssenter og omgåes mye kvinner.

Fyren var utro mot sin frue og sine to barn, og spiller dem rundt uten dama får mistanke, for å få seg et nypp hos deg. Og du tenker at han er en ordentlig mann som aldri ville vært utro mot deg? Jepp, sikkert 😜 

Hva du skal gjøre? Avbryt det hele før du dras inn i en familieskandale og et forhold med en mann som har utroskap og lureri i seg.

Endret av Bombasi
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg håper dere blir tatt på fersken av konen hans, at hun søker skilsmisse og hun aldri lar deg i fred etterpå på, men med jevne mellomrom sender sms og minner deg på hva slags type person du er.  Du og den mannen er like rævva begge to 

Anonymkode: 7c382...805

Om konen fersker de, er ikke kona noe trussel for en elskerinne. For det første så vil ikke kona skille seg. Hun vil ha økonomien og fasaden. Om konen trussler etterpå med sms, hadde jeg glatt ignorert, hadde tenkt hun bare er forsmådd likevel. 

Anonymkode: f0bf0...54b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...