Gå til innhold

Interessert i opptatt mann, hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vær en anstendig person og avslutt det med han. Jeg ville ha fortalt hennes samboer hva han har gjort. Hun fortjener virkelig ikke dette uansett om de har hatt sex eller ikke på 5 år. Ingen fortjener utroskap.
Om dere hadde blitt sammen så tenk over dette; om han var utro med moren til sine barn så hvorfor i all verden skulle han ikke være utro mot deg senere? En gang utro, alltid utro. Slike folk er null å samle på.

Anonymkode: bd4de...3b5

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg begynte å legge merke til en mann på treningssenteret, og han la merke til meg. Han er også fysioterapaut like ved senteret. Vi hadde en liten uskyldig flørt, og jeg visste han var i en relasjon men de virket ikke så nære. De har to barn sammen. Vår kontakt og energi matcher veldig og det var en sånn connection der man ikke kan se bort i fra. Så møttes vi ute på byen tilfeldig og fant tonen enda mer, lang historie kort vi endte opp med at vi prøvde å ligge sammen men han fikk den ikke opp.. 
Så fortsatte vi å møtes på trening, jeg gikk også til noen timer hos han. For at ikke dette skal bli alt for langt hopper jeg til slutten, hvor vi møttes hjemme hos han med min beste venninne og hans beste kompis. Koste oss hele kvelden og lå sammen. Verdt å nevne- han har ikke ligget med dama si på 5 år! Begge følte det var helt magisk, og jeg dro til han også 2 dager etterpå (dama var bortreist med barna), han visste dette var feil men sier han aldri har hatt en sånn connection med noen og følt på et sånt begjær han gjør for meg.  Han tenker så på barna sine og vil ikke fortsette å møte meg fordi det kan gå utover barna og det er det siste han vil. Men så er det så vanskelig fordi begge er så interessert og det er en så sterk tiltrekning til hverandre, også sexen var helt fantastisk. Han sier at dette eventyret må ende før det går lenger, men så tenker jeg at nå har jeg endelig fått litt og har lyst på mer… jeg burde sikkert trekke meg unna men jeg føler sånt på et begjær og han gjør det samme. Vi kommer til å ses på trening som vanlig… men jeg vil møte han uten forpliktelser…. hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: ab285...e84

Du holder deg unna. Han er faktisk opptatt og de har 2 barn sammen. Dersom han med tid og stunder blir ‘’ledig på torget’’ blir situasjonen en annen. Kjærlighet og begjær er to ulike ting…

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt at utro menn sier at de ikke har det bra med konen, at de ikke har sex eller nærhet og at de bare er sammen pga barna. Men vet du, stort sett så er det bare tull og konen kunne nok fortalt noe helt annet. 

Og iom at han er som han er, så er jeg 100% sikker på at du ikke er den eneste han har hatt seg med. Og grunnen til at han nå vil avslutte med deg, er fordi han har fått det han vil og skal gå videre til neste lettlurte jente. 

Men hva tenker du selv da, om å evt være med på, og grunnen til å ødelegge et forhold, gjøre barn til skilsmissebarn, kanskje knuse en annen kvinne, legge et helt samliv og en hel familie i grus? Kan du klare å se deg selv i øynene? Kan du leve med at andre endrer syn på deg? 

Ja, det er den som er i et forhold som har den største skylden, men elskerinnen har så absolutt endel av skylden. Og spesielt her, om han vil avslutte, men du ikke godtar det og vil prøve å få han tilbake. Slike folk er ekle.

Utifra hva jeg har svart her, så skjønner du hvor jeg vil hen mtp på hva du skal gjøre.

Anonymkode: 4b851...c6a

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (3 timer siden):

Ikke hatt sex på 5 år…

Hvordan kan du vite det for sikkert?.. :himle: 

Tenkte akkurat det samme 😅

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

 

 

Jeg begynte å legge merke til en mann på treningssenteret, og han la merke til meg. Han er også fysioterapaut like ved senteret. Vi hadde en liten uskyldig flørt, og jeg visste han var i en relasjon men de virket ikke så nære. De har to barn sammen.

 

Vår kontakt og energi matcher veldig og det var en sånn connection der man ikke kan se bort i fra. Så møttes vi ute på byen tilfeldig og fant tonen enda mer, lang historie kort vi endte opp med at vi prøvde å ligge sammen men han fikk den ikke opp.. 
Så fortsatte vi å møtes på trening, jeg gikk også til noen timer hos han. For at ikke dette skal bli alt for langt hopper jeg til slutten, hvor vi møttes hjemme hos han med min beste venninne og hans beste kompis. Koste oss hele kvelden og lå sammen. Verdt å nevne- han har ikke ligget med dama si på 5 år! Begge følte det var helt magisk, og jeg dro til han også 2 dager etterpå (dama var bortreist med barna), han visste dette var feil men sier han aldri har hatt en sånn connection med noen og følt på et sånt begjær han gjør for meg.  Han tenker så på barna sine og vil ikke fortsette å møte meg fordi det kan gå utover barna og det er det siste han vil. Men så er det så vanskelig fordi begge er så interessert og det er en så sterk tiltrekning til hverandre, også sexen var helt fantastisk. Han sier at dette eventyret må ende før det går lenger, men så tenker jeg at nå har jeg endelig fått litt og har lyst på mer… jeg burde sikkert trekke meg unna men jeg føler sånt på et begjær og han gjør det samme. Vi kommer til å ses på trening som vanlig… men jeg vil møte han uten forpliktelser…. hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: ab285...e84

LOL Jeg tror du har gjort nok.

Anonymkode: 4da53...0cd

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg begynte å legge merke til en mann på treningssenteret, og han la merke til meg. Han er også fysioterapaut like ved senteret. Vi hadde en liten uskyldig flørt, og jeg visste han var i en relasjon men de virket ikke så nære. De har to barn sammen. Vår kontakt og energi matcher veldig og det var en sånn connection der man ikke kan se bort i fra. Så møttes vi ute på byen tilfeldig og fant tonen enda mer, lang historie kort vi endte opp med at vi prøvde å ligge sammen men han fikk den ikke opp.. 
Så fortsatte vi å møtes på trening, jeg gikk også til noen timer hos han. For at ikke dette skal bli alt for langt hopper jeg til slutten, hvor vi møttes hjemme hos han med min beste venninne og hans beste kompis. Koste oss hele kvelden og lå sammen. Verdt å nevne- han har ikke ligget med dama si på 5 år! Begge følte det var helt magisk, og jeg dro til han også 2 dager etterpå (dama var bortreist med barna), han visste dette var feil men sier han aldri har hatt en sånn connection med noen og følt på et sånt begjær han gjør for meg.  Han tenker så på barna sine og vil ikke fortsette å møte meg fordi det kan gå utover barna og det er det siste han vil. Men så er det så vanskelig fordi begge er så interessert og det er en så sterk tiltrekning til hverandre, også sexen var helt fantastisk. Han sier at dette eventyret må ende før det går lenger, men så tenker jeg at nå har jeg endelig fått litt og har lyst på mer… jeg burde sikkert trekke meg unna men jeg føler sånt på et begjær og han gjør det samme. Vi kommer til å ses på trening som vanlig… men jeg vil møte han uten forpliktelser…. hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: ab285...e84

Du skjønner at de har sex selv om kona ikke er en fødemaskin?

Anonymkode: 4da53...0cd

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg begynte å legge merke til en mann på treningssenteret, og han la merke til meg. Han er også fysioterapaut like ved senteret. Vi hadde en liten uskyldig flørt, og jeg visste han var i en relasjon men de virket ikke så nære. De har to barn sammen. Vår kontakt og energi matcher veldig og det var en sånn connection der man ikke kan se bort i fra. Så møttes vi ute på byen tilfeldig og fant tonen enda mer, lang historie kort vi endte opp med at vi prøvde å ligge sammen men han fikk den ikke opp.. 
Så fortsatte vi å møtes på trening, jeg gikk også til noen timer hos han. For at ikke dette skal bli alt for langt hopper jeg til slutten, hvor vi møttes hjemme hos han med min beste venninne og hans beste kompis. Koste oss hele kvelden og lå sammen. Verdt å nevne- han har ikke ligget med dama si på 5 år! Begge følte det var helt magisk, og jeg dro til han også 2 dager etterpå (dama var bortreist med barna), han visste dette var feil men sier han aldri har hatt en sånn connection med noen og følt på et sånt begjær han gjør for meg.  Han tenker så på barna sine og vil ikke fortsette å møte meg fordi det kan gå utover barna og det er det siste han vil. Men så er det så vanskelig fordi begge er så interessert og det er en så sterk tiltrekning til hverandre, også sexen var helt fantastisk. Han sier at dette eventyret må ende før det går lenger, men så tenker jeg at nå har jeg endelig fått litt og har lyst på mer… jeg burde sikkert trekke meg unna men jeg føler sånt på et begjær og han gjør det samme. Vi kommer til å ses på trening som vanlig… men jeg vil møte han uten forpliktelser…. hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: ab285...e84

Du er virkelig …… gira skal man kalle det gira for å være grei? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst å satse på en mann som e utro? Spiller ikke noe rolle om han e glad eller ikke i forholdet sitt med dama, er han ikke mann nok til å slå opp. Sats på han du, dere fortjener hverandre. Men husk at han vil gjøre det samme mot deg, så ikke føl deg spesiell 

Endret av Nonish91
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok nærere kona enn du tror. Han sier dette må ende. Det betyr at han er ferdig. Du er en brikke i hans bedtitne fantasi om å ta en annen inn i konas hjem. Sånt sett, så fortjener dere hverandre. Nå vet du jo hva slags ussel mann han er, og han hva du er.

Anonymkode: 107e8...de9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rukket å høre nok utroskaps historier i mitt 50 år lange liv. Fra de utro ektemennene er historiene ganske like ‘det er dødt kjærlighetsliv mellom kona og meg’ «vi har aldri sex’, ‘vi har svært sjeldent sex’ ‘vi er sammen kun for barna’. 
Hører vi konene sin versjon er den som regel en helt annen. 
 

Anonymkode: 7e45b...8b4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sats på dritten, om fem år er det deg han bedrar for noen han «aldri har opplevd maken til». 

Anonymkode: ed603...6aa

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne menn er feige. Skylder alt på dama si, men tørr ikke gå og sånne menn har jeg null respekt for å det samme av damer som deg. Dere 2 fortjener hverandre.!  Æsj!

Anonymkode: f8174...730

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har rukket å høre nok utroskaps historier i mitt 50 år lange liv. Fra de utro ektemennene er historiene ganske like ‘det er dødt kjærlighetsliv mellom kona og meg’ «vi har aldri sex’, ‘vi har svært sjeldent sex’ ‘vi er sammen kun for barna’. 
Hører vi konene sin versjon er den som regel en helt annen. 
 

Anonymkode: 7e45b...8b4

Jepp! De ligger med kona også. 

Anonymkode: ed603...6aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er helt normalt at utro menn sier at de ikke har det bra med konen, at de ikke har sex eller nærhet og at de bare er sammen pga barna. Men vet du, stort sett så er det bare tull og konen kunne nok fortalt noe helt annet. 

Og iom at han er som han er, så er jeg 100% sikker på at du ikke er den eneste han har hatt seg med. Og grunnen til at han nå vil avslutte med deg, er fordi han har fått det han vil og skal gå videre til neste lettlurte jente. 

Men hva tenker du selv da, om å evt være med på, og grunnen til å ødelegge et forhold, gjøre barn til skilsmissebarn, kanskje knuse en annen kvinne, legge et helt samliv og en hel familie i grus? Kan du klare å se deg selv i øynene? Kan du leve med at andre endrer syn på deg? 

Ja, det er den som er i et forhold som har den største skylden, men elskerinnen har så absolutt endel av skylden. Og spesielt her, om han vil avslutte, men du ikke godtar det og vil prøve å få han tilbake. Slike folk er ekle.

Utifra hva jeg har svart her, så skjønner du hvor jeg vil hen mtp på hva du skal gjøre.

Anonymkode: 4b851...c6a

Leste denne etter min kommentar. Men du bekrefter altså min erfaring😕

Enig med resten du skriver også.

Anonymkode: 7e45b...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det egentlig mulig å overse de røde flaggene her? Altså hos dere begge. Ikke nok med at du gjentatte ganger forsvarer deres utroskap, du har også bestilt deg timer hos han som utøvende helsepersonell for å "mate" dette totalt usunne forholdet? Han her fremstår som en usunn ektemann, og elendig fysioterapeut, og du er sannsynligvis en som oppsøker drama og destruktivitet. Jeg tror du trenger hjelp av psykolog e.l. for å få selvtillit og selvrespekt. 

Og du, på hvilken måte tenker du at det han holder på med er best for barna deres? Hvis det han sier om forholdet til kona er sant, så burde han avsluttet med henne for lenge siden. Det er vertfall ikke det beste for barna når dette kommer for en dag.

 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker til å syns såpass godt om deg selv at du burde holde deg for god til å bli en "housewrecker"

Anonymkode: 4da53...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne tråden er kanskje noe for deg: 

 

Anonymkode: 4da53...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
Susogdus_ skrev (7 timer siden):

Men når vi allerede har ligget sammen og følelsene er som de er mellom oss. Vi begge føler på en sterk seksuell kjemi. Han sier jeg får han til å føle på følelser han ikke har kjent på mange år og føler seg som en mann igjen.  

Hvorfor er det da så ille å fortsette? 

Han har ikke pult kona på 5 år, men de bor sammen og lever familien AS. Han vil ikke forlate dem.

Gratulerer! Du er nå en naiv hemmelig elskerinne han kan ha det gøy med når det passer han🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du skal selvfølgelig holde deg helt unna frem til han avslutter forholdet han er i. Du er jo grusom. Og han er også grusom. Hadde aldri innledet et forhold til noen når det STARTER med utroskap. 

Anonymkode: c3352...cd2

Men du er blind hvis du ikke skjønner at sånt skjer hele tiden og gjort til alle tider. 

Anonymkode: 027b2...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksmannen min sa også at forholdet og sexlivet var dødt i fler år, vi var kun sammen som Familien AS pga barna. Selvsagt gikk elskerinna på den, og var av samme oppfatning og tenkte at det var jo ikke så galt, det var jo ingenting igjen mellom meg og mannen. Sannheten var at vi hadde et fint forhold, og et godt sexliv med sex fler ganger i uka. Vi var flinke til å pleie forholdet, og ett par ganger hadde vi hadde kjærestehelg på hotell bare dager før han var med elskerinna. Eneste grunnen til at han holdt på med elskerinna var spenningen, og at det var gøy å få bekreftelse fra noen andre enn bare meg (som han fikk ofte). 
Så når elskerinner drar den «men forholdet har vært dødt, og han er utsultet på sex og nærhet etter mange år uten, kun sammen pga grunn av barna», da tenker jeg for meg selv «hvor dum og naiv er det mulig å være?!» 

Så har du i det minste noe mellom øra, og et snev av moral, så avslutter du dette. Og begynner å trene et annet sted, så du ikke blir fristet til å fortsette.

Og ja, mannen har ansvaret for å ikke la seg friste, men kvinner som driter i at en mann er opptatt og lever etter «men jeg er singel, så jeg gjør ikke noe galt», vil jeg si er på bunn når det kommer til moral, er reinspikka egoistiske, og ikke noe å samle på. De færreste menn ender opp med elskerinna, selv om ekteskapet/samboerskapet ryker.

Anonymkode: 97ae8...6ac

  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...