Gå til innhold

Interessert i opptatt mann, hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Susogdus_ skrev (7 timer siden):

Men når vi allerede har ligget sammen og følelsene er som de er mellom oss. Vi begge føler på en sterk seksuell kjemi. Han sier jeg får han til å føle på følelser han ikke har kjent på mange år og føler seg som en mann igjen.  

Hvorfor er det da så ille å fortsette? 

Han ligger nok med kona og. Så det må du bare innse og godta hvis du skal være noens elskerinne. Jeg har vært det i 5 år og han har sagt det samme til meg. De ikke har sex osv. Det har jeg aldri trodd på men godtatt det da jeg aldri har hatt kjæreste i hele mitt liv. Og dette er nærmeste jeg noen gang har vært. Følelser oppstår. Livet er ikke svart hvitt. Pluss aldri følt noe lignende for noen.

Jeg håper selvsagt på å komme meg på date med en som er single. Det jobber jeg mot nå. Og minnet med elskeren vil alltid leve i sjelen min.  Problemet med slike elskere ts er at du må godta smuler. Være nederst på prioriteringslista hans alltid. 
 

Det beste du kan gjøre for deg selv her er å sette ned foten. Krev at han må gå fra kona hvis du skal fortsette så ser du om du betyr så mye som han sier.  Ellers trekk deg unna og se hva som skjer. 

Anonymkode: 027b2...55d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du skal selvfølgelig holde deg helt unna frem til han avslutter forholdet han er i. Du er jo grusom. Og han er også grusom. Hadde aldri innledet et forhold til noen når det STARTER med utroskap. 

Anonymkode: c3352...cd2

 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men du er blind hvis du ikke skjønner at sånt skjer hele tiden og gjort til alle tider. 

Anonymkode: 027b2...55d

Følte du deg truffet 55d?

Det er ikke det cd2 skriver. Cd2 skriver det er en grusom måte å starte et forhold på.

Anonymkode: 4da53...0cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg begynte å legge merke til en mann på treningssenteret, og han la merke til meg. Han er også fysioterapaut like ved senteret. Vi hadde en liten uskyldig flørt, og jeg visste han var i en relasjon men de virket ikke så nære. De har to barn sammen. Vår kontakt og energi matcher veldig og det var en sånn connection der man ikke kan se bort i fra. Så møttes vi ute på byen tilfeldig og fant tonen enda mer, lang historie kort vi endte opp med at vi prøvde å ligge sammen men han fikk den ikke opp.. 
Så fortsatte vi å møtes på trening, jeg gikk også til noen timer hos han. For at ikke dette skal bli alt for langt hopper jeg til slutten, hvor vi møttes hjemme hos han med min beste venninne og hans beste kompis. Koste oss hele kvelden og lå sammen. Verdt å nevne- han har ikke ligget med dama si på 5 år! Begge følte det var helt magisk, og jeg dro til han også 2 dager etterpå (dama var bortreist med barna), han visste dette var feil men sier han aldri har hatt en sånn connection med noen og følt på et sånt begjær han gjør for meg.  Han tenker så på barna sine og vil ikke fortsette å møte meg fordi det kan gå utover barna og det er det siste han vil. Men så er det så vanskelig fordi begge er så interessert og det er en så sterk tiltrekning til hverandre, også sexen var helt fantastisk. Han sier at dette eventyret må ende før det går lenger, men så tenker jeg at nå har jeg endelig fått litt og har lyst på mer… jeg burde sikkert trekke meg unna men jeg føler sånt på et begjær og han gjør det samme. Vi kommer til å ses på trening som vanlig… men jeg vil møte han uten forpliktelser…. hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: ab285...e84

Ligge unna. Han er opptatt. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er litt mer komplekst enn som så.. Er det ikke til å stille spørsmål ved hvorfor han gjorde det han gjorde, han virker jo ikke lykkelig i forholdet. 

Anonymkode: ab285...e84

Typisk elskerinnetale 🤣🤣🤣 at kvinnfolk i 2024 fortsatt går på det

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (2 minutter siden):

Ligge unna. Han er opptatt. 

Dette!💯👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøye meg, ikke bare er han utro, men han ligger med pasientene sine. Nydelig fyr, han burde du satse på!

Anonymkode: 5b685...ff1

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er tragisk! Finn deg en som er ledig. Jeg hadde blitt knust hvis mannen min hadde begynt å ligge med ei han traff på trening! Ødelagt hele familien pga en flørt. Du ødlegger fremtiden for barna. Hold deg unna. 

Anonymkode: 6decd...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Men du er blind hvis du ikke skjønner at sånt skjer hele tiden og gjort til alle tider. 

Anonymkode: 027b2...55d

Åja, men da er det jo ok. Det skjer jo hele tiden 🙄 

Poenget er jo at du ikke kan stole på han EVER, og han kan jo heller ikke stole på deg. Deres eventuelle forhold har jo startet med et av de største tillittsbtuddene man kan gjøre i et ekteskap.

Anonymkode: c3352...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg begynte å legge merke til en mann på treningssenteret, og han la merke til meg. Han er også fysioterapaut like ved senteret. Vi hadde en liten uskyldig flørt, og jeg visste han var i en relasjon men de virket ikke så nære. De har to barn sammen. Vår kontakt og energi matcher veldig og det var en sånn connection der man ikke kan se bort i fra. Så møttes vi ute på byen tilfeldig og fant tonen enda mer, lang historie kort vi endte opp med at vi prøvde å ligge sammen men han fikk den ikke opp.. 
Så fortsatte vi å møtes på trening, jeg gikk også til noen timer hos han. For at ikke dette skal bli alt for langt hopper jeg til slutten, hvor vi møttes hjemme hos han med min beste venninne og hans beste kompis. Koste oss hele kvelden og lå sammen. Verdt å nevne- han har ikke ligget med dama si på 5 år! Begge følte det var helt magisk, og jeg dro til han også 2 dager etterpå (dama var bortreist med barna), han visste dette var feil men sier han aldri har hatt en sånn connection med noen og følt på et sånt begjær han gjør for meg.  Han tenker så på barna sine og vil ikke fortsette å møte meg fordi det kan gå utover barna og det er det siste han vil. Men så er det så vanskelig fordi begge er så interessert og det er en så sterk tiltrekning til hverandre, også sexen var helt fantastisk. Han sier at dette eventyret må ende før det går lenger, men så tenker jeg at nå har jeg endelig fått litt og har lyst på mer… jeg burde sikkert trekke meg unna men jeg føler sånt på et begjær og han gjør det samme. Vi kommer til å ses på trening som vanlig… men jeg vil møte han uten forpliktelser…. hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: ab285...e84

Connection? Magisk? Energi? 

Du må slutte å leve i en drømmeverdem og våkne opp i den ekte hverdagen, du lever oppi hodet ditt hvor dette ikke har konsekvenser, det har det, for dere begge. 

Mannen er ikke magisk eller flott, han er utro mot ei dame han har to små barn med, og du er en kåting med manglende impulskontroll og dårlige verdier, tenk litt på den. 

Anonymkode: 8cb9a...f7f

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på, du gjør jo ikke noe galt. At du vil ha en halv mann som bedrar og lyver sier vel mer om deg, noen tar til takke med smulene;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du setter deg selv veldig langt nede tenker jeg. Har du ikke mere selvtillit enn dette? Du holder deg unna så finner du en som bare vil ha deg. Som ikke har familie på siden. 

Anonymkode: 2b40b...ddc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal holde deg lengre enn lengst unna!!

Anonymkode: de9aa...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du setter deg selv veldig langt nede tenker jeg. Har du ikke mere selvtillit enn dette? Du holder deg unna så finner du en som bare vil ha deg. Som ikke har familie på siden. 

Anonymkode: 2b40b...ddc

Hun har selvtillit i HI jeg tror hun bare er manne-desperat.

Anonymkode: 4da53...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hun har selvtillit i HI jeg tror hun bare er manne-desperat.

Anonymkode: 4da53...0cd

Dette er ikke selvtillit, men selvdestruktiv adferd.. Det fallet kan bli hardt når det inntreffer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Verdt å nevne- han har ikke ligget med dama si på 5 år!

 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

han visste dette var feil men sier han aldri har hatt en sånn connection med noen og følt på et sånt begjær han gjør for meg.

Hadde han dette sitatet med referanse? Hvis ikke er det sitatfusk.

Ordrett det samme som i:

''Hvordan få en tilfeldig dame til å bli din elskerinne'' - Daley B Cheating, Gyldendal (2008) S.87

Anonymkode: c7a3d...d76

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg begynte å legge merke til en mann på treningssenteret, og han la merke til meg. Han er også fysioterapaut like ved senteret. Vi hadde en liten uskyldig flørt, og jeg visste han var i en relasjon men de virket ikke så nære. De har to barn sammen. Vår kontakt og energi matcher veldig og det var en sånn connection der man ikke kan se bort i fra. Så møttes vi ute på byen tilfeldig og fant tonen enda mer, lang historie kort vi endte opp med at vi prøvde å ligge sammen men han fikk den ikke opp.. 
Så fortsatte vi å møtes på trening, jeg gikk også til noen timer hos han. For at ikke dette skal bli alt for langt hopper jeg til slutten, hvor vi møttes hjemme hos han med min beste venninne og hans beste kompis. Koste oss hele kvelden og lå sammen. Verdt å nevne- han har ikke ligget med dama si på 5 år! Begge følte det var helt magisk, og jeg dro til han også 2 dager etterpå (dama var bortreist med barna), han visste dette var feil men sier han aldri har hatt en sånn connection med noen og følt på et sånt begjær han gjør for meg.  Han tenker så på barna sine og vil ikke fortsette å møte meg fordi det kan gå utover barna og det er det siste han vil. Men så er det så vanskelig fordi begge er så interessert og det er en så sterk tiltrekning til hverandre, også sexen var helt fantastisk. Han sier at dette eventyret må ende før det går lenger, men så tenker jeg at nå har jeg endelig fått litt og har lyst på mer… jeg burde sikkert trekke meg unna men jeg føler sånt på et begjær og han gjør det samme. Vi kommer til å ses på trening som vanlig… men jeg vil møte han uten forpliktelser…. hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: ab285...e84

Kjør på!

Livet er alt for kort til å la en eneste mulighet til litt lykke gå fra deg.

Det jeg angrer aller mest på etter et langt liv er de mulighetene for sex og intimitet jeg lot gå fra meg..bare for å hedre et tullete ideal om å ikke være "utro" 

Utro mot hvem? Kirken som oppfant denne forkvaklede måten å leve på?

Jeg er bra sikker på at om verden står om 50 år kommer alle til å ligge med alle og de som vil leve sammen i a/s familien klarer det fint i en sånn virkelighet og..

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om han faller for deg mens han er i et forhold, vil han falle for en annen mens han er med deg. 

Anonymkode: 4ca2d...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er utrolig naiv. Selvfølgelig har han et normalt sexliv med kona. Ikke ligget sammen på 5 år er sånt han forteller deg for at du skal føle at utroskapen hans er berettiget. Hvorfor vil du deg selv så vondt at du går etter en opptatt mann du aldri kan få? Det er han som er utro, men du er ikke uskyldig du heller når du bevisst går etter noen som har samboer. Ta deg sammen. 

Anonymkode: 76148...59e

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg begynte å legge merke til en mann på treningssenteret, og han la merke til meg. Han er også fysioterapaut like ved senteret. Vi hadde en liten uskyldig flørt, og jeg visste han var i en relasjon men de virket ikke så nære. De har to barn sammen. Vår kontakt og energi matcher veldig og det var en sånn connection der man ikke kan se bort i fra. Så møttes vi ute på byen tilfeldig og fant tonen enda mer, lang historie kort vi endte opp med at vi prøvde å ligge sammen men han fikk den ikke opp.. 
Så fortsatte vi å møtes på trening, jeg gikk også til noen timer hos han. For at ikke dette skal bli alt for langt hopper jeg til slutten, hvor vi møttes hjemme hos han med min beste venninne og hans beste kompis. Koste oss hele kvelden og lå sammen. Verdt å nevne- han har ikke ligget med dama si på 5 år! Begge følte det var helt magisk, og jeg dro til han også 2 dager etterpå (dama var bortreist med barna), han visste dette var feil men sier han aldri har hatt en sånn connection med noen og følt på et sånt begjær han gjør for meg.  Han tenker så på barna sine og vil ikke fortsette å møte meg fordi det kan gå utover barna og det er det siste han vil. Men så er det så vanskelig fordi begge er så interessert og det er en så sterk tiltrekning til hverandre, også sexen var helt fantastisk. Han sier at dette eventyret må ende før det går lenger, men så tenker jeg at nå har jeg endelig fått litt og har lyst på mer… jeg burde sikkert trekke meg unna men jeg føler sånt på et begjær og han gjør det samme. Vi kommer til å ses på trening som vanlig… men jeg vil møte han uten forpliktelser…. hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: ab285...e84

Dette eventyret har gått alt for langt allerede. Dere tråkket milevis over streken i det dere lå sammen. Slik grov utroskap som du har bidratt til her, er ikke bra.

Du må finne deg noen andre. Alternativt vente til han eventuelt har avsluttet nåværende forhold. I mellomtida, hold deg langt unna og ikke legg opp til situasjoner hvor det kan bli enda mer ligging og utroskap. Bytt treningssenter!!

Anonymkode: ae43a...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du holder deg unna. Don’t be a home wrecker. Hvis dere skal ha et forhold er det hans ansvar å avslutte forholdet, men hvorfor i alle dager er du gira på en opptatt mann som flørter med andre damer på treningssenteret?🚩

Anonymkode: f7e52...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...