Gå til innhold

Interessert i opptatt mann, hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å legge merke til en mann på treningssenteret, og han la merke til meg. Han er også fysioterapaut like ved senteret. Vi hadde en liten uskyldig flørt, og jeg visste han var i en relasjon men de virket ikke så nære. De har to barn sammen. Vår kontakt og energi matcher veldig og det var en sånn connection der man ikke kan se bort i fra. Så møttes vi ute på byen tilfeldig og fant tonen enda mer, lang historie kort vi endte opp med at vi prøvde å ligge sammen men han fikk den ikke opp.. 
Så fortsatte vi å møtes på trening, jeg gikk også til noen timer hos han. For at ikke dette skal bli alt for langt hopper jeg til slutten, hvor vi møttes hjemme hos han med min beste venninne og hans beste kompis. Koste oss hele kvelden og lå sammen. Verdt å nevne- han har ikke ligget med dama si på 5 år! Begge følte det var helt magisk, og jeg dro til han også 2 dager etterpå (dama var bortreist med barna), han visste dette var feil men sier han aldri har hatt en sånn connection med noen og følt på et sånt begjær han gjør for meg.  Han tenker så på barna sine og vil ikke fortsette å møte meg fordi det kan gå utover barna og det er det siste han vil. Men så er det så vanskelig fordi begge er så interessert og det er en så sterk tiltrekning til hverandre, også sexen var helt fantastisk. Han sier at dette eventyret må ende før det går lenger, men så tenker jeg at nå har jeg endelig fått litt og har lyst på mer… jeg burde sikkert trekke meg unna men jeg føler sånt på et begjær og han gjør det samme. Vi kommer til å ses på trening som vanlig… men jeg vil møte han uten forpliktelser…. hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: ab285...e84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han tror du? En anstendig person hadde ligget unna.

Anonymkode: 7bbfe...81e

Men når vi allerede har ligget sammen og følelsene er som de er mellom oss. Vi begge føler på en sterk seksuell kjemi. Han sier jeg får han til å føle på følelser han ikke har kjent på mange år og føler seg som en mann igjen.  

Hvorfor er det da så ille å fortsette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susogdus_ skrev (4 minutter siden):

Men når vi allerede har ligget sammen og følelsene er som de er mellom oss. Vi begge føler på en sterk seksuell kjemi. Han sier jeg får han til å føle på følelser han ikke har kjent på mange år og føler seg som en mann igjen.  

Hvorfor er det da så ille å fortsette? 

Hvorfor er det ille?

Fordi han er i et forhold, derfor er det ille.

 

Tenk deg at rollene var motsatt, du hadde en kjæreste du elsket og stolte på, ville du da sagt at det ikke var så ille om kjæresten din var utro og fortsatte med det? Neppe.

Og derfor er det galt, noe annet ville bare vært hyklersk og dobbeltmoralsk.


Jeg har null respekt for mennesker som går inn for å ødelegge en familie kun fordi dde er kåte. Sorry, at du er kåt er ingen unnskyldning for å fucke opp livet til en annen familie, for det er det du gjør.

 

Gå heller etter menn som er single.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Folk ass. Du splitter en familie

Anonymkode: 7bbfe...81e

Det er litt mer komplekst enn som så.. Er det ikke til å stille spørsmål ved hvorfor han gjorde det han gjorde, han virker jo ikke lykkelig i forholdet. 

Anonymkode: ab285...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er det ille?

Fordi han er i et forhold, derfor er det ille.

 

Tenk deg at rollene var motsatt, du hadde en kjæreste du elsket og stolte på, ville du da sagt at det ikke var så ille om kjæresten din var utro og fortsatte med det? Neppe.

Og derfor er det galt, noe annet ville bare vært hyklersk og dobbeltmoralsk.


Jeg har null respekt for mennesker som går inn for å ødelegge etablerte forhold kun fordi de er kåte. Sorry, at du er kåt er ingen unnskyldning for å fucke opp livet til en annen kvinne, for det er det du gjør.

 

Gå heller etter menn som er single.

Verdt å nevne: han sier de er mer som en bedrift enn en familie fordi de ikke har noen seksuell kjemi og som jeg skrev ikke har hatt sex på 5 år.. Han føler han kun er med henne pga det er det beste for barna.  

Er det ikke like hyklerisk av han å være med meg?

Anonymkode: ab285...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hatt sex på 5 år…

Hvordan kan du vite det for sikkert?.. :himle: 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med kona, skal han ikke bry seg om at det er bedre for henne om han kaster seg selv ut for å være en patetisk lort. 

Du bør tenke over hvorfor du er som du er og har den smaken i menn du har. Det vil kanskje ta tid å bygge seg opp en omtanke for andre, men nå har du hvertfall noe bedre å bruke tiden din på.

Håper din framtidige kjærlighet er utro mot deg. Men ikke før etter dere har barn sammen, så du har mer å styre med alene når livet er snudd på hodet og du i stor sorg finner ut at du har bygget et liv med en sviker som ikke unner deg mer. Helst finner du det ut etter en stund når han har kost seg vel så lenge med kjærligheten 🙂

Anonymkode: fddf0...bf1

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo tydeligvis like stor karakterbrist begge to, så her er det vel ingen vits å si noe. Men, karma is a bitch.

Anonymkode: 078ac...a12

  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll med connection, hva blir det neste?

Anonymkode: 223d7...ff3

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva med kona, skal han ikke bry seg om at det er bedre for henne om han kaster seg selv ut for å være en patetisk lort. 

Du bør tenke over hvorfor du er som du er og har den smaken i menn du har. Det vil kanskje ta tid å bygge seg opp en omtanke for andre, men nå har du hvertfall noe bedre å bruke tiden din på.

Håper din framtidige kjærlighet er utro mot deg. Men ikke før etter dere har barn sammen, så du har mer å styre med alene når livet er snudd på hodet og du i stor sorg finner ut at du har bygget et liv med en sviker som ikke unner deg mer. Helst finner du det ut etter en stund når han har kost seg vel så lenge med kjærligheten 🙂

Anonymkode: fddf0...bf1

Jeg er sikkert fæl som tenker sånn, men lysten er så stor og i tillegg så er det i like stor del hans ansvar om ikke mer å ikke være utro i førsteomgang

Anonymkode: ab285...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde sikkert sex et par dager før du traff ham. Han lyver for å rettferdiggjøre handlingene sine. 

Hvis du ikke forstår hvorfor det er galt å ligge med en gift mann med barn er det ikke håp for deg. Du skjønner det kanskje selv en dag når du blir voksen og finner en partner som du ikke føler for å dele med andre uten at du vet det.

Anonymkode: da8e8...c7a

  • Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du skal gjøre? Holde deg unna.

Og for øvrig, du oppfører deg som en like stor dust som han. Og du har seriøst et stort moralsk brist jeg ville skammet meg over hvis jeg var deg. Eier du ikke skam? Fatter ikke at du skjemmes, er det mulig. 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Verdt å nevne: han sier de er mer som en bedrift enn en familie fordi de ikke har noen seksuell kjemi og som jeg skrev ikke har hatt sex på 5 år.. Han føler han kun er med henne pga det er det beste for barna.  

Er det ikke like hyklerisk av han å være med meg?

Anonymkode: ab285...e84

Det du driver med her er ansvarsfraskrivelse.

Du splitter og ødelegger en familie, så slutt å forsvar det.

Det du gjør mot kona hans og barna hans er så sinnsykt ødeleggene. At det er mulig å bli så egoistisk, at du tenker kun på sex, og gir blanke f i at du potensielt ødelegger livet til tre andre mennesker. Lav moral kalles det, om du har noe som helst moral.

Om han er hyklersk eller ei, er ikke saken. Du spør om det du driver med er feil, og det er det. Bare fordi noen andre gjør feil, så rettferdiggjør ikke det at du gjør ting som er galt.

 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er sikkert fæl som tenker sånn, men lysten er så stor og i tillegg så er det i like stor del hans ansvar om ikke mer å ikke være utro i førsteomgang

Anonymkode: ab285...e84

Du har ansvar for deg selv, og ikke han.

Hvordan i helvete får du det til at det er mer hans ansvar.

 

Er du ikke et vokenst menneske, som har ansvar for egne handlinger uavhengig av andre?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Verdt å nevne: han sier de er mer som en bedrift enn en familie fordi de ikke har noen seksuell kjemi og som jeg skrev ikke har hatt sex på 5 år.. Han føler han kun er med henne pga det er det beste for barna.  

Er det ikke like hyklerisk av han å være med meg?

Anonymkode: ab285...e84

Er du en 18-årig lettlurt og mindre smart jente som tror på alt hun blir fortalt?

"Mer som en bedrift enn familie, ikke hatt sex på fem år" - dette høres ut som det er tatt ut av en ferdiglaget fortelling. Hadde ikke trodd på en sånn type som det der, men du høres jo ut som en som det er enkelt å sno rundt lillefingeren.

Du skriver at han ikke har noen "connection" med dama, en dame som er mor til hans to barn?! Du har vært hjemme hos dem og ligget med ham??

Det var en som skrev at karma is a bitch. Sånne folk møter gjerne seg selv i døra, før eller siden.

Anonymkode: 78a4f...a5b

  • Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans forhold er hans ansvar, men du har ansvar for hva bidrar med/tar til takke med.
Om han snakker sant, har han ikke hatt sex på 5 år. Du kommer aldri til å få et langvarig lidenskapelig forhold til denne mannen, da han kan gå 5 år uten å få til intimitet med kona si. Hadde han jobbet med det, hadde de i det minste hatt sex av og til.

Om du ønsker noe uforpliktende, finnes det massevis av menn som er ærlige og som har integritet.

Er det ekte kjærlighet, hadde han ryddet hjemme først. 

selv om han gir faen i egne barn, burde du bry deg, og ikke ta del i voksne sitt drama som kan være skadelig for barn. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Verdt å nevne: han sier de er mer som en bedrift enn en familie fordi de ikke har noen seksuell kjemi og som jeg skrev ikke har hatt sex på 5 år.. Han føler han kun er med henne pga det er det beste for barna.  

Er det ikke like hyklerisk av han å være med meg?

Anonymkode: ab285...e84

Klassiske elskerinne tale det. Ikke klag da når du har ventet på han i flere år, og han fortsatt kommer med 3000 unnskyldninger på hvorfor han ikke kan gå fra henne.

Anonymkode: 32dbb...f58

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susogdus_ skrev (43 minutter siden):

Men når vi allerede har ligget sammen og følelsene er som de er mellom oss. Vi begge føler på en sterk seksuell kjemi. Han sier jeg får han til å føle på følelser han ikke har kjent på mange år og føler seg som en mann igjen.  

Hvorfor er det da så ille å fortsette? 

Så umoralsk og fæl du er. Tenk om kona hans leser dette og kjenner det igjen? Fy fader. Skam deg.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal selvfølgelig holde deg helt unna frem til han avslutter forholdet han er i. Du er jo grusom. Og han er også grusom. Hadde aldri innledet et forhold til noen når det STARTER med utroskap. 

Anonymkode: c3352...cd2

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du utfører onde handlinger. Gå bort, og synd ikke mere...

Anonymkode: 82708...eec

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...