Gå til innhold

Er det noen andre som er like verdiløse som meg?


Peteran

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei ikke les de bøkene. Det er utdatert stoff

Anonymkode: 2c9a7...e1b

Biologi blir aldri utdatert. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke hør på tullingene som reklamerer fotr utdatert amerikansk populærvitenskap, det er for tapere.

Les heller Ibsen og Dostojevski, spill piano og gitar for damene, det digger vi. Dikt og klassikere og sitater drar damer, særlig hvis du gjør det med snert og selvironi.

Anonymkode: 91d6f...057

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, tidsfordriv2023 said:

Biologi blir aldri utdatert. 

Den boka er ikke justert for dagens kvinner. Er enig i at det er elementer i boka som fortsatt er gyldige, men den boka er over 20 år gammel og tar ikke for seg dagens kvinner

Anonymkode: 2c9a7...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du gjør ting i feil rekkefølge. 
Du mener at om du klarer å skaffe deg dame, så forsvinner depresjonen, og du slutter å føle deg verdiløs. 

Løsningen er motsatt, du må få hjelp til depresjonen din, både i form av medisiner og behandling/samtaler. Da får du det bedre inni deg, vil forstå/føle at du ikke er verdiløs. Da vil du få en helt annen utstråling/selvfølelse, noe som gjør det lettere å lykkes med for eksempel dating.

Start i riktig ende! Lykke til!
Hilsen dame som digger smarte menn som leser mye. 

Anonymkode: b215e...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/25/2024 at 9:49 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor jobber du ikke? 
 

Anonymkode: 4907d...64e

Svarte du på denne trådstarter?

Anonymkode: 64f65...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Den boka er ikke justert for dagens kvinner. Er enig i at det er elementer i boka som fortsatt er gyldige, men den boka er over 20 år gammel og tar ikke for seg dagens kvinner

Anonymkode: 2c9a7...e1b

«Justert for dagens kvinner» hahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/27/2024 at 12:11 AM, tidsfordriv2023 said:

Les The Game av Neil Strauss. 

Selv forfatteren av boka har sagt han fraråder folk å bruke den boka til å få kjæreste eller lykke. 

Anonymkode: 64f65...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Selv forfatteren av boka har sagt han fraråder folk å bruke den boka til å få kjæreste eller lykke. 

Anonymkode: 64f65...6c4

Og elon musk har frarådet folk å gå i hans fotspor om de vil ha et liv. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, tidsfordriv2023 said:

«Justert for dagens kvinner» hahahahaha

Jeg forstår du ler og jeg innser nå hvor teit svaret mitt var. Men denne boka var skrevet lenge før redpill kunnskap var mer allmenn kjent, før smartelefoner var en greie, og før sosiale medier og tinder var en greie. Damer har endret seg betraktelig (til det verre tør jeg si), og det er ny kunnskap som må på plass for å lykkes. Jeg er enig i at det er enkelte elementer i boka som fortsatt er gyldige, men mye fungerer rett og slett ikke.

Anonymkode: 2c9a7...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tidsfordriv2023 said:

Og elon musk har frarådet folk å gå i hans fotspor om de vil ha et liv. 
 

Det er et godt råd. Å gjøre som Elon Musk for å få samme liv som Elon Musk blir som å  satse alle sparepengene på forrige ukes Lotto-tall  og tro at de samme Lotto-tallene må komme også denne uka. 

Anonymkode: 64f65...6c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Selv forfatteren av boka har sagt han fraråder folk å bruke den boka til å få kjæreste eller lykke. 

Anonymkode: 64f65...6c4

Jupp. I denne boken forteller han om hvor fucka han ble av "the game" bransjen han var med på å skape og alt det de holdt på med for å få ligge med damer.  

432500979_738679981687792_6351632459349613672_n.jpg

Anonymkode: 12505...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peteran skrev (På 18.3.2024 den 21.21):

Vært skikkelig deprimert de siste månedene etter å ha innsett at jeg ikke er god nok for noen. Har brukt flere tusen på å booste Tinder-profilen min og klikket like på sikkert halvparten av alle i hele landet. Jeg har også vært på mange forskjellige fritidsaktiviteter opp gjennom årene uten hell.
 

Jeg er nesten i midten av trettiårene og har null erfaring med det motsatte kjønn. Ikke engang en klem i hele mitt liv.

 

Kunnskapen om å være fullstendig verdiløs gjør så utrolig vondt for tiden. Er det noen andre der ute som har vært i samme situasjon hvor ting har hatt en lykkelig slutt?

Det er jo hjernen din som lurer deg til å tro at du er så mye mer verdiløs en andre. For det er du virkelig ikke. Som menneske er du like verdifull som alle andre. Så kan det varierer enormt fra individ til individ hvor stort nettverk man har. Noen har mange, andre få. Det har med hvordan vi er som mennesker og hvordan vi klarer å knytte oss til andre. Det har ingenting å si om din verdi som menneske.

Så er ikke Tinder stedet der du skal lete etter noen partner! Bare der bommer du stort. Dette er en knulleapp for de som har høy score med flott utseende  og er attraktive. Alle andre sliter på den appen der :)  Vil du virkelig date ! Da må du først gå mange runder med deg selv ! Ta vare på deg selv, og bli hel ! For du kan ikke lete etter noen partner for at denne skal fikse deg ! Det må du med hjelp av fagfolk og deg selv klare over tid. Og når du er i mål med dette kan du lete etter en partner. Gjør dette til et prosjekt der du skal bruke tid, planlegging og kritisk sans som ditt verktøy. Da er Tinder bare søppel, det er som å bruke dasspapir til å trakte kaffe !  Det går ikke :) 

Når du er klar for å date, klar for å finne en partner så må du lage deg en solid brukerprofil på en datingtjeneste som er laget for akkurat dette. Lage en profil med noen gode bilder, beskriver deg med dine interesser og verdier. Så må du lete nøysomt etter personer på samme nettsted som matcher deg. Da kan du chatte litt, er det interessant så kan du date etter en uke. Så vil det garantert bli noen dater som ikke er noen match. Og det er ikke noen krise. Men alt avhenger av deg og at du gjør jobben ! Det tar tid, og du må være kritisk. Se etter noen som passer for deg, og ikke se deg blind på flotte damer med gode bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med alt det TomKrus sier over her. Tinder er virkelig ikke plassen for å finne egen verdi og selvbilde! 

Du spurte hvordan jeg kom ut av det. Det er dessverre ikke en bruker manual på dette som jeg kan gi deg. Ellers skulle du med glede fått den! 

Tro meg jeg ønsker virkelig med hele mitt hjerte at du finner en vei ut av dette. 

Vi kan være enige om at det du gjør i dag ikke funker? At Tinder ikke funker? At hvordan du snakker til deg selv ikke funker? 

Du må være villig til endring. 

Det er så enkelt og så vanskelig!❤️

Når du kommer til konklusjonen at dette ikke funker for deg så skjønner du også at noe må endres. Her er det mange som havner i en loop av det funker ikke, jeg får det ikke til og så gjør jeg det jeg gjorde istedenfor. 

Det er her, ved dette punktet du må være villig til å ta feil valg. At du skjønnet at det er bedre å velge feil enn å ikke velge noen ting. 

For endring trenger du! Vi er jo enige om at du ikke har det særlig bra nå. 

Hva som funket for meg vil ikke nødvendigvis funke så bra for deg, men i korte trekk var det å søke hjelp, endre tankene mine fra å tenke negativt til positivt, spise mer næringsrik mat, bedre søvnkvalitet og tilbringe mer tid i naturen. 

Jeg fikk ikke til å ta gode valg når jeg tenkte så dårlig om meg selv. Når man har tatt seg sammen i åresvis er det ikke mer som kan tas sammen. Så når pisken ikke funker må man finne gulrøtter istedenfor. 

Ta ett skritt på den ukjente stien, be om hjelp. Er ventetiden i det offentlige veldig lang, ta deg råd til noe privat om du kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...