Gå til innhold

Er det noen andre som er like verdiløse som meg?


Peteran

Anbefalte innlegg

Hei, eg føler meg som deg, verdiløs. Ensomheten spiser meg opp fra innsiden. Å være alene, til tross for gode venninner er vanskelig. Høytider er verst. Sender deg varme tanker❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yesgirl skrev (14 timer siden):

Hei, eg føler meg som deg, verdiløs. Ensomheten spiser meg opp fra innsiden. Å være alene, til tross for gode venninner er vanskelig. Høytider er verst. Sender deg varme tanker❤️

Takk. Sender varme tanker tilbake. Føler meg litt dårlig når jeg sier det, men det føles godt å høre fra andre som er i en litt lignende situasjon. 

Hvor lenge har du følt det slikt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Peteran said:

Er glad for at du føler deg bedre. Det er flere i tråden, inkludert deg, som har delt at de har gått gjennom en vanskelig periode og kommet bedre ut på den andre siden. Det er ganske inspirerende å lese nå når jeg føler meg langt nede. 

Takk for at du tok deg tid til å dele.

Så bra. Er enormt mange som har slitt med depresjon og er ganske vanlig å bli frisk igjen selv om det føles helt håpløst ut når man er deprimert. Kanskje du også  bør ta en prat med fastlegen.  Jeg gikk til fastlegen og fikk også hjelp av DPS-psykolog. Hjalp som sagt en del. For min del handlet det både om et behov for å snakke om ting, men også hjelp til å tenke klart. Når man er deprimert så ser man ikke alltid mulighetene man har. 

Håper det ordner seg for deg og du både får kjæreste og blir kvitt depresjonen. 

Anonymkode: 64f65...6c4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Å snakke/trykke seg selv ned er skjeldent bra for sinnet.Snakk deg OPP først og fremst,slutt å vær offer.

Anonymkode: 0b94e...17b

Det er overraskende vanskelig å komme ut av den negative tankegangen. Vet egentlig ikke hvordan jeg kan gjøre det. Hadde en liten periode hvor jeg klarte å overbevise meg selv om at det faktisk fantes noen der ute som kunne like meg, som førte til at jeg var veldig mye ute blant folk for å være sosial. Det førte også til den sterkeste depresjonen jeg har opplevd da det fort ble åpenbart at ingen vil ha noe med meg å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/18/2024 at 9:21 PM, Peteran said:

Vært skikkelig deprimert de siste månedene etter å ha innsett at jeg ikke er god nok for noen. Har brukt flere tusen på å booste Tinder-profilen min og klikket like på sikkert halvparten av alle i hele landet. Jeg har også vært på mange forskjellige fritidsaktiviteter opp gjennom årene uten hell.
 

Jeg er nesten i midten av trettiårene og har null erfaring med det motsatte kjønn. Ikke engang en klem i hele mitt liv.

 

Kunnskapen om å være fullstendig verdiløs gjør så utrolig vondt for tiden. Er det noen andre der ute som har vært i samme situasjon hvor ting har hatt en lykkelig slutt?

Slett tinder, bli god på noe, slutt å heng på sosiale media og slutt å let etter trøst. Skaff deg baller og bli en mann. 
 

slett din bruker her også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Peteran said:

Det er overraskende vanskelig å komme ut av den negative tankegangen. Vet egentlig ikke hvordan jeg kan gjøre det. Hadde en liten periode hvor jeg klarte å overbevise meg selv om at det faktisk fantes noen der ute som kunne like meg, som førte til at jeg var veldig mye ute blant folk for å være sosial. Det førte også til den sterkeste depresjonen jeg har opplevd da det fort ble åpenbart at ingen vil ha noe med meg å gjøre. 

Hvorfor skal folk like en deppa mann som syter?? Baller mann!! Skaff baller!! Gå og gjor noe med livet ditt! Bygg noe! Skap noe! Da kommer damer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Peteran said:

Det er overraskende vanskelig å komme ut av den negative tankegangen. Vet egentlig ikke hvordan jeg kan gjøre det. Hadde en liten periode hvor jeg klarte å overbevise meg selv om at det faktisk fantes noen der ute som kunne like meg, som førte til at jeg var veldig mye ute blant folk for å være sosial. Det førte også til den sterkeste depresjonen jeg har opplevd da det fort ble åpenbart at ingen vil ha noe med meg å gjøre. 

Det fins noen som kan like deg. Vi sliter alle med noe. Hvis vi ikke ble født med noen problemer, så blir de gradvis påført oss i løpet av livet, det er ikke for pyser. Har du venner eller familie? Søk mot dem, i så fall. Fake it till you make it. Du er deprimert, du trenger hjelp til å komme ut av det. Du er verdifull og jeg VET at det fins noen som kan elske deg hvis de får sjansen.

Anonymkode: 55814...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/25/2024 at 7:28 PM, Peteran said:

Føler at tankene mine er et resultat av objektiv tenkning og ikke depresjon. Depresjonen er et resultat av flere tusen avisninger over mange år. Det er en utrolig sår følelse at ikke en eneste person av flere tusen ønsker å snakke med meg. 

Har ikke vært der inne på flere dager. 

Har ikke snakket med noen siden jeg sluttet å jobbe. Har ikke kontakt med noen. 

Leser mye forskjellig faktabaserte bøker og biografier. Bruker ofte å bare velge noe tilfeldig. Den siste boken jeg fulførte var A demon haunted world av Carl Sagan.

Pianospilling er en veldig kul ting å holde på med. Det er veldig lett å bare glemme alt og bare forsvinne inn i musikken i en liten periode. 

Les The Game av Neil Strauss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, tidsfordriv2023 said:

Les The Game av Neil Strauss. 

Huff, ikke les den fæle boka, ts.

Anonymkode: 55814...abb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Huff, ikke les den fæle boka, ts.

Anonymkode: 55814...abb

Jo, les den fæle boka, ts. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tidsfordriv2023 said:

Jo, les den fæle boka, ts. 

Bra vi er enige i at det er en dårlig bok, da.

Anonymkode: 55814...abb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, mann, hør på meg. Jeg har lest hele tråden og jeg vil det beste for deg. For jeg ser, har kjent og kjenner folk som deg. Alle her vil bare gi deg trøst og fortelle deg at du er bra nok og alt sånt. Jeg er mer brutal. Men saken er at trøst og gode ord hjelper deg ikke. Du må ta tak i sakene og bygge deg opp. Gjør konkrete ting. Begynn med å lese boka disse damene her mener er så fæl. Start der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Bra vi er enige i at det er en dårlig bok, da.

Anonymkode: 55814...abb

Se på den combacken. Nice 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel TS, det er helt tydelig at du må komme deg til en prostituert.

Dra til prostituert mandag, onsdag og fredag og på fredagen drar du også på byen. Når du stråler av nypult og ikke desp så skal du se du får draget på damene.

Dette er ikke tull, mener det helt seriøst.

 

lykke til

Anonymkode: a13b7...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som deg, ts. Singel hele livet , men det har jeg akseptert. Kjærlighet er ikke noe for meg. Livet kan leves på flere måter. Det er mye de i et forhold ikke kan gjøre. Vær takknemlig for der du er nå. Du er fri 

Anonymkode: c2d6e...350

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen. Jeg er «bare» 20 år da, men jeg tror neppe det kommer til å endre seg med tid. Det virker som om jenter ikke liker meg. Uansett jeg har ganske gode sosiale egenskaper, hygiene og stil. Jeg har et for gjennomsnittlig utseende og ingen status.
At menn ikke får seg noe er nok mer vanlig enn man skulle tro. Jeg tror derimot at mange tror de utelukkende har lyst på dame, men egentlig bare har lyst på å føle seg sett og likt. Dermed er det så viktig å finne venner som bryr seg om deg.

Anonymkode: d56c5...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Peteran skrev (8 timer siden):

Takk. Sender varme tanker tilbake. Føler meg litt dårlig når jeg sier det, men det føles godt å høre fra andre som er i en litt lignende situasjon. 

Hvor lenge har du følt det slikt? 

Tusen takk, ikke føl deg dårlig. Er en reell følelse. Ofte kommer følelsen av ensomhet i og mot høytider. Bekymringer for om dette er "resten" av mitt liv. Tenker at jeg må "bygge" opp mitt liv, fylle dagene med ting jeg liker, gode venner og hobbyer jeg. Egentlig handler det om å akseptere. Mine single venninner sier at dette går over, krysser fingre og tær for at de har rett ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fine svar her. Ønsker alle en fantastisk påske 🩵.

 

Peteran skrev (På 18.3.2024 den 21.21):

Vært skikkelig deprimert de siste månedene etter å ha innsett at jeg ikke er god nok for noen. Har brukt flere tusen på å booste Tinder-profilen min og klikket like på sikkert halvparten av alle i hele landet. Jeg har også vært på mange forskjellige fritidsaktiviteter opp gjennom årene uten hell.
 

Jeg er nesten i midten av trettiårene og har null erfaring med det motsatte kjønn. Ikke engang en klem i hele mitt liv.

 

Kunnskapen om å være fullstendig verdiløs gjør så utrolig vondt for tiden. Er det noen andre der ute som har vært i samme situasjon hvor ting har hatt en lykkelig slutt?

Ja, jeg var i samme situasjon fra 2011-2018 og hadde det helt forferdelig de første årene.

Vær tålmodig, kamerat! Du er på vei i riktig retning 😊.

Det aller beste du kan gjøre for situasjonen er å akseptere at slik er det akkurat nå. Det her er fakta: Det kommer ikke til å være slik for evig. Når du har akseptert dette, så er det lettere å ha det fint, til tross for situasjonen du er i.

En ting som hjalp for meg var å få fokuset over på noe annet. Gjør noe hver dag, som er bra for deg og som gjør at du får det litt bedre. Bare det å tenke den veien hjelper.

Resten av biten, som du allerede jobber hardt med, den kommer etterhvert. Ikke gi opp. Det at du legger en så stor innsats i dette er bevis i seg selv at du ikke er verdiløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, tidsfordriv2023 said:

Jo, les den fæle boka, ts. 

Nei ikke les de bøkene. Det er utdatert stoff

Anonymkode: 2c9a7...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig at det var en god bok. Som en roman synes jeg den var god. Men fikk ikke så mye ut av den ellers.

Anbefaler også Corey Wayne på YT, selv om det skinner mye usikkerhet gjennom og synes han virker litt kvinnefiendtlig også til tider, men han kommer med mange gode historier, brev som han leser opp, og tips

Anonymkode: 4f357...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...