Gå til innhold

Regner du sexen som feilet om du ikke får orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Resignert skrev (På 21.3.2024 den 10.57):

Men opplysende og avklarende for han. Bedrageri er i andre sammenhenger kriminelt. I dette tilfellet ytterst uetisk. Mannen lever et liv delvis basert på dine løgner og fortielser. Han fortjener å bli gitt muligheten til å gå fra deg, og søke lykken hos andre.

Gå fra meg pga dette? 😂🤣

Du må være veldig ung eller veldig uerfaren. Et samliv er så uendelig mye mer enn bare sex. Vi har vært gift i 30 år og levd oss gjennom mange kriser. Båndene og kjærligheten mellom oss er veldig sterk.

Anonymkode: 627ef...a97

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 hours ago, AnonymBruker said:

Gå fra meg pga dette? 😂🤣

Du må være veldig ung eller veldig uerfaren. Et samliv er så uendelig mye mer enn bare sex. Vi har vært gift i 30 år og levd oss gjennom mange kriser. Båndene og kjærligheten mellom oss er veldig sterk.

Anonymkode: 627ef...a97

Nei. Hverken uerfaren eller ung lenger (dessverre). Men om noen av de kvinnene jeg har vært i langvarige forhold med, hadde faket i årevis, hadde jeg blitt rasende om/ når det eventuelt hadde blitt avslørt. Forholdet ville definitivt vært ekstremt svekket fra mitt perspektiv.

Tenk om mannen i alle år egentlig har syntes at du er dum og mindre pen. Men valgte å forbli i forholdet av andre årsaker, f.eks fordi du hadde/har mye penger eller var en veldig god "husmor" Tygg litt på den....

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann, ja. Men det skjer nesten aldri. Skjer det er det fordi man har et kort vindu til sex, og vinduet var for kort. Som at barna kommer hjem om 15 minutter, skal vi ta en kjapp en? Man tar ikke engang av klærne. Har en følelse av at barna da alltid kommer før tiden…

Anonymkode: 64fe2...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

K50

Anonymkode: 9a270...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 7.15):

Har sexen feilet for din del om man ikke oppnår klimax. 

Anonymkode: 7f2f8...66e

Absolutt! Kommer såpass enkelt at noe er veldig galt hvis jeg ikke kommer. Og det har skjedd, endte i å dumpe dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 7.15):

Har sexen feilet for din del om man ikke oppnår klimax. 

Anonymkode: 7f2f8...66e

JA!

🤷 

 

Kvinne.

Anonymkode: 35665...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 7.15):

Har sexen feilet for din del om man ikke oppnår klimax. 

Anonymkode: 7f2f8...66e

Nei, bare hvis jeg ikke klarer gi henne orgasme. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne i 30-årene og sex uten orgasme er en nedtur ja. Heldigvis skjer det veldig sjelden. Husker ikke sist, må være flere år siden. Enig med de som skriver her at hvis man ikke får orgasme, er det bedre å bli strøket på ryggen eller holdt rundt. Da får man nærhet og kroppskontakt, men slipper å la kåthet bygge seg opp uten utløsning. 

Anonymkode: 424bd...2e8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. 

Det er alt det andre som er fint med sex, en orgasme eller to er bare en bonus.

Anonymkode: 914d3...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ville sett på den som feilet.

Anonymkode: 6636c...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...