Gå til innhold

Regner du sexen som feilet om du ikke får orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, for jeg kommer veldig lett. Man må jo ta utgangspunkt i hvor sannsynlig det er at man skal komme. Hvis jeg ikke kommer, så betyr det at sexen enten har vært fryktelig dårlig, eller så har han kommet altfor fort. Sistnevnte er ikke et problem, da prøver vi bare igjen litt senere. 

Anonymkode: fc761...0f5

Eller så tar noen utgangspunkt i at selv om de kommer lett, er fortsatt nærkontakten ved sex det de søker, ikke selve orgasmen 😉

orgasmekontroll en greie, og mange unnlater å komme med vilje fordi det gjør en senere orgasme enda bedre.

Anonymkode: a64c0...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt ikke, jeg vil hundre ganger heller ha sex i 5 timer uten orgasme, enn orgasme på 10 sek.

Alternativet med sex i 5 timer og orgasme er selvsagt fint, men ikke nødvendig det heller. 5 timer svevende i en nytelse er i sum mye sterkere enn en orgasme eller to.

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke direkte feilet, men.... vil heller ikke si at jeg er helt fornøyd uten. Nå kan jeg heldigvis ikke huske sist jeg ikke kom under sex. :P

Anonymkode: f806d...9e3

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har sexen feilet for din del om man ikke oppnår klimax. 

Anonymkode: 7f2f8...66e

når jeg har sex så hender det jeg ikke får orgasme men om dama får orgasme så er det ikke feil for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Intimitet og nærhet er like verdifult, om ikke mer.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Som ung aksepterte jeg slikt, men ikke som voksen kvinne. 

Anonymkode: 9811d...997

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Vil også ha svar fra menn. 

Anonymkode: 7f2f8...66e

Jeg opplever stort sett sexen som mislykket, om dama ikke kommer av min slikking/ fingring/ knulling. Så det er vel snart 20 år siden skikkelig vellykket sex.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men hvis det er kun sex det går i, så blir behovet for orgasme og bedre uttelling av sexen større.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skuffa jo, føler ikke at jeg får utløp for lysten der og da, og må få det ut. Litt kjedelig å måtte gå i dusjen og bruke dusjhode etterpå for å komme meg "videre". 

Anonymkode: a606d...ce8

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er ikke sexen feilet. Men for meg, om jeg har god sex over lener tid og ikke får orgasme så sitter jeg igjen med en urolig og forstyrrende følelse i kroppen. Da kan det være irriterende å ikke få orgasme, selv om sexen på ingen måte er bortkastet eller feilet. Det ville resultert i at jeg onanerte meg til orgasme så snart som mulig for å bli kvitt "kløen". 

Anonymkode: aaf82...05e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vil også ha svar fra menn. 

Anonymkode: 7f2f8...66e

Jeg hadde tre fine samleier denne helga, og jeg kom bare på det midterste.  God sex varer i timesvis, og en utløsning er over på sekunder. Jeg kan ikke la disse sekundene definere sexen. M55

Anonymkode: 7dacc...19d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke alltid behov for orgasme. Men liker å ha sex fordiom 

Anonymkode: 7111b...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Kvinne 37

Anonymkode: ff4a3...59a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en selvfølge at begge får orgasme. Hvorfor skal man ta til takke med noe annet?

Anonymkode: fd7f5...615

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har sex for å bli gravid. 

Anonymkode: a125f...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, da hadde all sex hittil feilet

Anonymkode: 651c2...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Orgasme er ikke fasiten på god sex for meg. Om jeg aldri hadde klart å oppnå orgasme ville det nok vært et savn, men nei, sex er uendelig mye mer enn det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei 😊 Det er viktigere for meg å være nær min partner og vise at jeg setter pris på hele han 😍 Jeg får ikke orgasme hver gang, så om det skjer så er det bare en "bonus" 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Om sex ikke resulterer i orgasme er det helt bortkastet for min del, da kunne jeg like godt bare blitt pjusket på ryggen. 

Anonymkode: 157e6...d56

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...