Chantielle Skrevet 16. mars 2024 #181 Skrevet 16. mars 2024 Tråden er ryddet for ensidig meningspåvirkning /spam, brukerangrep,brukerdebatt,latterliggjøring,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #182 Skrevet 16. mars 2024 Det samme skjedde oss en gang. Barnet hadde misforstått en beskjed og trodde han skulle gå hjem. Hjemme var det ingen og han hadde ikke nøkkel, så han ble redd, sint og lei seg. Han dro til en venn, og moren ringte meg. SFO trodde han fortsatt var på lekerommet. Men altså, sånt skjer. Det gikk bra. De skal jo ha kontroll på barna, men jeg skjønner at glipper kan forekomme. Anonymkode: f748c...371 4
Gjest takinova Skrevet 18. mars 2024 #183 Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 21.28): TIL ALLE SAMMEN SOM KOM MED KONSTRUKTIVE RÅD Ts her Jeg har vært i kontakt med rektor. Hun var helt enig med meg i alvorlighetsgraden. Dette er gravalvorlig. Jeg skal på møte med rektor, leder for sfo, de som var på stengevakta på Sfo og en fyr fra kommunen. Samt en miljøarbeider som har hatt med guttungen å gjøre grunnet faren. Saken skal granskes, og avvik registreres i tillegg til tiltak på rutiner på Sfo sa rektor. De er nok ekstra forståelsesfulle mtp din situasjon - og det jo bra. For ingenting av det du skriver er grunn til det opplegget du sier skal settes i gang nå. En fra skoleeier deltar i et møte fordi en unge feilaktig blir krysset ut? Saken skal granskes? Tull og vas.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå