Gå til innhold

Hvor mye er innafor å bruke på ei veske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Du vet at det går VEIER ut av Norge? Jernbanelinjer også! Og du kan ta båt! 

Anonymkode: 5e3a9...ecc

Det tror jeg alle vet 😜det betyr ikke at man nødvendigvis liker å reise på den måten heller. 

Anonymkode: 954c2...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er jo det som er så grusomt stygt med "merkeklær" og "merkevesker". At de har sånne svære synlige logoer. Det er over min fatteevne at noen er villig til å gå rundt som vandrende reklameplakater uten å få betalt for det.

Anonymkode: 04e3b...12b

Det er like mange billigmerker med synlige logoer... Ser knapt et par sneakers uten om dagen. Og det er nok synlig logo på bilen din. 

Og det er mange merkevesker uten svære logoer. LV neverfull MM som er nevnt i tråden er eksempel på veske som ikke har logo i det hele tatt. Givenchy antigona som er en av mine favoritter som hverdagsveske har kun en veldig diskret tekst, på lik linje med skinnvesker av rimelige merker, som Aldo. Jeg har flere Hermes silkeskjerf, null logo på de. Kelly er også nevnt i tråden, den får du for 100 000 - 300 000 kroner, uten logo. 

Anonymkode: 954c2...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veska mi koster 500 kroner og da har jeg den helt til den blir ødelagt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jo da, men jeg skrev «for vanlige» folk - og da ville jeg egentlig bare høre folks meninger uavhengig av hva de tjener, så lenge de jobber for pengene og ikke er en «influencer» som kan kaste rundt seg med penger uten å jobbe - for da skjønner jeg at det er lett å bruke store summer på sånt uten å få dårlig samvittighet..

Anonymkode: d505c...b4f

Da er jo svaret "det er innafor å bruke så mye du ønsker uten at det går ut over dine andre økonomiske forpliktelser"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er innafor kommer jo an på økonomien din,og den er det jo bare du som vet noe om. Selv har jeg vel aldri brukt mer enn 600 kr på en veske ,jeg har såååå mye annet å bruke pengene på! Syns også det er litt harry med en sånn "se på meg,jeg er rik" greie,for det er jo ene og alene derfor man på død og liv må ha akkurat den veska. Du får jo like bra kvalitet for en billigere penge.

Anonymkode: ab1c2...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.3.2024 den 21.25):

Jeg elsker vesker, og har en del veldig dyre. Men solgte min ysl som jeg kjøpte i 2013 nylig på Finn. Nesten ikke brukt, kjøpte for 23 solgte for 14. hadde jeg vært deg hadde jeg kanskje kjøpt noe som holder sin verdi 

Anonymkode: 44c3b...139

Da har du altså brukt 9000 kr på noe du nesten ikke har brukt??? 🙈

Anonymkode: ab1c2...cd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Midnightblue skrev (På 15.3.2024 den 22.14):

Hva som er innafor er fullstendig din avgjørelse! Først av alt er alltid å ha en sunn økonomi. Jeg har mange barn og har jobba på i alle år. Alt har i mange år gått kun til barn og familie. Når økonomien nå er behagelig  så koser jeg meg med akkurat det som gir meg glede - og ja, det er blant annet vesker. Har akkurat supplert med en Loewe veske jeg har drømt om og den gir meg SÅ mye glede! Da er det verdt hver krone for meg. Drit i råd for folk som synes ei veske skal koste 500 kr, det er mennesker som ikke har samme interesser som deg. 

Så interessen er at det skal koste mest mulig? 😄

Anonymkode: ab1c2...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en veske til 12 000 kr for noen år siden og folk rundt meg sa at det var helt absurd! Jeg har elsket den vesken fra dag 1 og elsker den fremdeles. Har brukt den masse og den er like fin selv etter mange år. Nå ser jeg på vesker igjen, men det er fordi jeg ønsker en litt mindre utgave og en annen farge til litt annet bruk. Man kjøper det man har råd til og ønsker å bruke penger på. Om neste veske vil koste 20 000 eller "bare" 5000 har ikke så mye å si for min del så lenge jeg liker den svært godt. 

Anonymkode: 0bbb4...2bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 12.31):

Så interessen er at det skal koste mest mulig? 😄

Anonymkode: ab1c2...cd6

Flåsete utsagn. Du skjønner at mennesker interesserer seg for ulike ting? Om det så er klokker, sykler, hund, interiør, bil etc… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlemor

Himmel for noen priser. Jeg kjøper kun dyre merker på salg eller brukt. Masse penger spart! :himle:

Endret av Humlemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synst personlig at minst 35 tusen om du skal ha bra veske. Ingen vil gå rundt med billige vesker til under 35 k. Da kan man like so godt la være å kjøpe veske å bare putte tinga i lomma....bare min personlige mening selfølgeleg🫣

Anonymkode: 47f44...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...