Grüner Skrevet 19. april #121 Del Skrevet 19. april Unødvendig av VG uansett å spoile resultatet over et halv døgn i forveien, da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 19. april #122 Del Skrevet 19. april Ble veldig rørt av tilbakeblikket til Hanna og Magnus! 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
29_j Skrevet 23. april #123 Del Skrevet 23. april tøflusen skrev (På 19.4.2024 den 11.38): Nå var det langdrygt altså 😴 Er ikke fan av romantiske filmer, og dette minner mest om det. Skulle ønske de fikk fri tilgang til alkohol en kveld slik at vi fikk sett hvordan folk oppfører seg da og kanskje viste ‘sitt sanne jeg’ 🤪 Har troen på Henrik og Elisabeth, men ingen av de andre. Hvertfall ikke giftemål og barn osv. Christine og Andreas blir for sukkersøtt for meg. Tenker liksom ‘Bare vent til hverdagen treffer dere i trynet og alt ikke er så rosenrødt lengre’ 🫠 Lenny og Madde, det ryker nok ganske fort. Føler hun spiller et spill for galleriet. Kranglingen fortsetter nok kjapt på utsiden med sjalusi osv. Jeg tror også forholdet mellom lenny og madde ryker ganske fort. Tror det vil holde mellom Henrik og Elisabeth, men usikker på Magnus og Hanna. Så bildene fra festen og jeg så ingenting til Magnus, men guttene florerte rundt Hanna. Hun er ei søt dame da🤗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøflusen Skrevet 23. april #124 Del Skrevet 23. april 29_j skrev (9 timer siden): Jeg tror også forholdet mellom lenny og madde ryker ganske fort. Tror det vil holde mellom Henrik og Elisabeth, men usikker på Magnus og Hanna. Så bildene fra festen og jeg så ingenting til Magnus, men guttene florerte rundt Hanna. Hun er ei søt dame da🤗 Hanna er helt nydelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 26. april #125 Del Skrevet 26. april Noen som vet hva saken i Dagbladet om Christina handler om? Er bak pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 28. april #126 Del Skrevet 28. april (endret) Er det noen som vet hvordan det går med parene? Nysgjerrig, ja ☺️ (har tro på H & L, og A og C, tviler på de andre. Endret 28. april av Alauda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 27. mai #127 Del Skrevet 27. mai Alauda skrev (På 28.4.2024 den 20.06): Er det noen som vet hvordan det går med parene? Nysgjerrig, ja ☺️ (har tro på H & L, og A og C, tviler på de andre. Det er slutt mellom Christina og Santos allerede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RachelGreen Skrevet 20. juni #128 Del Skrevet 20. juni Rekk opp hånda de som ikke er overrasket over brudd mellom Lenny og Madelen 😅 https://www.vg.no/rampelys/tv/i/1MOy6e/brudd-mellom-love-island-paret-lenny-emil-langhelle-og-madelen-christine-magnussen 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymV Skrevet 20. juni #129 Del Skrevet 20. juni RachelGreen skrev (1 time siden): Rekk opp hånda de som ikke er overrasket over brudd mellom Lenny og Madelen 😅 https://www.vg.no/rampelys/tv/i/1MOy6e/brudd-mellom-love-island-paret-lenny-emil-langhelle-og-madelen-christine-magnussen Ble sjokka av at det skjedde nå, de bodde jo sammen i Marbella to dager siden bare og han kommenterte at han elsker henne på insta fire dager siden. Kanskje han var utro nå i Marbella? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 21. juni #130 Del Skrevet 21. juni Ser nå på vg sin røde løper før showet ikveld at Magnus poserer alene.. er det slutt der også da kanskje?? Mens Christine og Andreas som jeg hadde mest tro på står sammen og er tydeligvis fortsatt et par😄👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3. juli #131 Del Skrevet 3. juli Blekkulfina skrev (På 21.6.2024 den 20.02): Ser nå på vg sin røde løper før showet ikveld at Magnus poserer alene.. er det slutt der også da kanskje?? Mens Christine og Andreas som jeg hadde mest tro på står sammen og er tydeligvis fortsatt et par😄👏 Nå har Magnus og Hanna gått ut og bekreftet at det er sluttet mellom dem. Har bare gått og ventet på det… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 3. juli #132 Del Skrevet 3. juli Kolossale greier, for å bruke Magnus terminologien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 3. juli #133 Del Skrevet 3. juli Grüner skrev (2 timer siden): Nå har Magnus og Hanna gått ut og bekreftet at det er sluttet mellom dem. Har bare gått og ventet på det… Tradegy skrev (2 timer siden): Kolossale greier, for å bruke Magnus terminologien Ser man det ja… ikke uventet dessverre. Som man ligger, reder man, eller noe i den duren der😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 4. juli #134 Del Skrevet 4. juli Tradegy skrev (14 timer siden): Kolossale greier, for å bruke Magnus terminologien Ja, da er det ganske tydelig hva som er årsaken til bruddet der🙁. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 5. juli #135 Del Skrevet 5. juli Grüner skrev (På 3.7.2024 den 21.47): Nå har Magnus og Hanna gått ut og bekreftet at det er sluttet mellom dem. Har bare gått og ventet på det… Tradegy skrev (På 3.7.2024 den 21.53): Kolossale greier, for å bruke Magnus terminologien Det virket jo aldri som hun var førstevalget hans. Han ble bare brått forelsket da han skjønte det måtte til for å kunne vinne programmet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 8. juli #136 Del Skrevet 8. juli (endret) ... Endret 19. august av dårligbrukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå