Gå til innhold

Love Island - Norge


MissStiles

Anbefalte innlegg

Veldig merkelig av «superfansen» å stemme hjem Maggie ja. Og like merkelig av Mathias å velge å bli værende da hun dro… SÅ ekte var altså de følelsene, han virket jo i tillegg helt betatt av hun nye dama som kom inn eller tolket jeg feil?!🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykkelinn skrev (På 15.3.2024 den 17.38):

Om en ser på Instagram-kontoen hennes så ble den rumpa plutselig veldig markert rundt 2019 😉 

Enig, basert på det som ligger på IG ser det ut som hun opererte seg i september 2019. Ganske innlysende at den kroppen er man made når hun i løpet av noen måneder kan gå fra å se normalt slank og flott ut til helt barbie med typisk fettsugd navle

 

 

IMG_2933.jpeg

IMG_2934.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (På 22.3.2024 den 9.06):

Enig, basert på det som ligger på IG ser det ut som hun opererte seg i september 2019. Ganske innlysende at den kroppen er man made når hun i løpet av noen måneder kan gå fra å se normalt slank og flott ut til helt barbie med typisk fettsugd navle

 

 

IMG_2933.jpeg

IMG_2934.jpeg

Det stoppet jo plutselig opp? Ingen ny episode kommer opp etter at Sabr, Mona, ho andre og han stavangerfyren sto i fare...? Dårlig på navn, sorry 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (På 21.3.2024 den 20.12):
  Skjul innhold

Merkelig å sende hjem May Iren. Hun og Mathias, og Henrik og Elisabeth er jo de eneste som har en seriøs relasjon der inne. Det må være kun for å skape drama og vise at superfansen har makt.

 

Viser seg jo st Mathias ikke helt har følt det samme som May Iren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se om 

Spoiler

Christina & Magnus, Madelen & Lenny greier seg i gjennom Casa Amour.. Nå kommer nok fristelsene på rekke og rad for begge parter... (Elisabeth og Henrik føles på sett og vis tryggest.... )

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (På 24.3.2024 den 1.42):

Det stoppet jo plutselig opp? Ingen ny episode kommer opp etter at Sabr, Mona, ho andre og han stavangerfyren sto i fare...? Dårlig på navn, sorry 

Jo, i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29_j skrev (På 24.3.2024 den 1.48):

Viser seg jo st Mathias ikke helt har følt det samme som May Iren. 

Spoiler

Se dagens episode…

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Så dumt at de sender inn influensere som er litt kjent fra før. Får en følelse av at det er for å trekke seere til programmet, og at influenserne gjør det for å trekke mer oppmerksomhet til seg selv og sin bedrift. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (15 timer siden):
  Skjul innhold

Se dagens episode…

 

Ja men les siste nytt om de nå. Det varte ikke lenge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som tenkte på det at Mathias trakk seg fordi Ryan forlot Love Island? Han tenkte nye den natten der og han visste Maggie og Ryan tidligere var litt crush ;) lyste litt sjalusi her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (2 timer siden):

Ingen som tenkte på det at Mathias trakk seg fordi Ryan forlot Love Island? Han tenkte nye den natten der og han visste Maggie og Ryan tidligere var litt crush ;) lyste litt sjalusi her

Tror ikke det hadde noe med saken å gjøre. Synes heller ikke det lyste sjalusi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Cornelius er interessert i Christina fordi hun er opptatt av å ta vare på kroppen sin, ta vare på lommeboka og så se hun nydelig ut. Han er bare så shallow og klysete, da.

 

Endret av Grüner
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blekkulfina skrev (På 21.3.2024 den 23.37):

Veldig merkelig av «superfansen» å stemme hjem Maggie ja. Og like merkelig av Mathias å velge å bli værende da hun dro… SÅ ekte var altså de følelsene, han virket jo i tillegg helt betatt av hun nye dama som kom inn eller tolket jeg feil?!🤔

Litt sent ute, men jeg lurer på om superfansen kan ha valgt som de gjorde nettopp fordi Mathias sa på sykkelen at han ville dratt hjem om hun måtte hjem..? Altså for å "put it to the test". Fikk bare den følelsen... 

Henrik og Elisabeth er søte da ❤️ og forsåvidt Madde og Lenny... Men har av en eller annen grunn mest tro på E & H. 
Kjente meg så igjen i sist jeg var forelsket i episoden som kom i natt, aww. 

Usj, fikk litt vondt av hun der til Magnus... Men det var noe ved Magnus og Christina jeg likte. Har ikke helt sans for Cornelius heller, da liker jeg faktisk Magnus bedre, selvom jeg føler med hun han valgte skulle få bli. Tror faktisk ikke han hadde gjort som han gjorde om ikke det bildet av Christina hadde blitt vist da... Det virket som det køddet det til i hodet på han stakkars. Skjønner det jentene sier, og fikk en litt rar vibe av han først jeg også, men så er det noe ved han jeg liker - det er noe sjarmerende med han liksom. Heier veldig på Christina da, så håper mest at hun finner noen hun trives med uansett hvem det er. Syns hun er nydelig!! Skjønner godt at alle guttene la seg etter henne, hehe. 

Vi får se ang. Lars og hun der til Magnus også nå da... I det minste ble det litt spenning av det hele. Jeg må innrømme at jeg liker hun Anna (?) bedre enn Christine, så jeg kan forstå Lars litt der om han blir i tvil/heller går for henne... 

Usikker på om det var lurt av Santos å gå for Nora... Forstår at Oda sa som hun sa, det virket litt "last minute"-panikk-for å bli værende at hun la seg etter han... Oda virket mer genuint interessert følte jeg. 

Søtt at Mathias dro etter Maggie til slutt da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (3 timer siden):

Litt sent ute, men jeg lurer på om superfansen kan ha valgt som de gjorde nettopp fordi Mathias sa på sykkelen at han ville dratt hjem om hun måtte hjem..? Altså for å "put it to the test". Fikk bare den følelsen... 

Henrik og Elisabeth er søte da ❤️ og forsåvidt Madde og Lenny... Men har av en eller annen grunn mest tro på E & H. 
Kjente meg så igjen i sist jeg var forelsket i episoden som kom i natt, aww. 

Usj, fikk litt vondt av hun der til Magnus... Men det var noe ved Magnus og Christina jeg likte. Har ikke helt sans for Cornelius heller, da liker jeg faktisk Magnus bedre, selvom jeg føler med hun han valgte skulle få bli. Tror faktisk ikke han hadde gjort som han gjorde om ikke det bildet av Christina hadde blitt vist da... Det virket som det køddet det til i hodet på han stakkars. Skjønner det jentene sier, og fikk en litt rar vibe av han først jeg også, men så er det noe ved han jeg liker - det er noe sjarmerende med han liksom. Heier veldig på Christina da, så håper mest at hun finner noen hun trives med uansett hvem det er. Syns hun er nydelig!! Skjønner godt at alle guttene la seg etter henne, hehe. 

Vi får se ang. Lars og hun der til Magnus også nå da... I det minste ble det litt spenning av det hele. Jeg må innrømme at jeg liker hun Anna (?) bedre enn Christine, så jeg kan forstå Lars litt der om han blir i tvil/heller går for henne... 

Usikker på om det var lurt av Santos å gå for Nora... Forstår at Oda sa som hun sa, det virket litt "last minute"-panikk-for å bli værende at hun la seg etter han... Oda virket mer genuint interessert følte jeg. 

Søtt at Mathias dro etter Maggie til slutt da.

Den sminken til Nora + fillers i leppene får henne til å se helt crazy ut.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler Lenny ble litt for mye for partneren sin med å dra den så langt som han gjorde at det nesten er turnoff.

 

Nora så ut til å være helt på gråten når hun stod i seremonien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anonym9854678 skrev (9 timer siden):

Madelen er såååå diiiiggggggg!!!

Skrevet av Madelen eller venninna hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (På 28.3.2024 den 21.05):
  Skjul innhold

Cornelius er interessert i Christina fordi hun er opptatt av å ta vare på kroppen sin, ta vare på lommeboka og så se hun nydelig ut. Han er bare så shallow og klysete, da.

 

Enig. Cornelius virker som en person med enormt lav selvtillit/selvfølelse. Christina finner seg bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina virker som hun kun liker guttene helt i begynnelsen, hun har jo stort sett sagt det samme om alle sine siste partnere i begynnelsen; lett å prate med, mye til felles osv.

Får jo egentlig litt vondt av Cornelius jeg, og tror kanskje hun kunne stått bedre i par med han andre fra casa amor (?), for han var flinkere å ta initiativ på flørtingen enn Cornelius, og hun trenger det, for hun tar det ikke selv. Tror ikke Love Island er rette plassen for henne rett og slett😅 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...