Gå til innhold

Love Island - Norge


MissStiles

Anbefalte innlegg

Sesong 2 er igang. Er det noen som skal se på? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, visste ikke hadde startet, men skal vel gi det er sjanse ja 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett første episode. Er nyoperert og sykemeldt i lange tider fremover, så skal nok få med meg samtlige episoder 😂  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, må se! Håper denne sesongen blir bedre! 
Syns faktisk ikke det virket helt gale så langt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt av episode 1,er nesten typ som Ex n the beach oppførsel 🤣 sesong 1 va jo bedre. De har fått inn små drittunger som ska lage litt drama virker det som

Endret av Nonish91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå …  Blit satt ut av hun fra Eidsvold med fyll i rumpa …  Uff 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde å se på, men etter 15 min. var det nok. Er blitt for gammel 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (På 10.3.2024 den 5.52):

Ser nå …  Blit satt ut av hun fra Eidsvold med fyll i rumpa …  Uff 

Hvem?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djerven skrev (1 time siden):

Hvem?😅

Hvem tror du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, noen av dem tilbringer jo halve dagen foran speilet, jo. Inn og sjekke sminke og hår flere ganger i løpet av dagen, og hun nord-norske speiler seg jo hele tida 😳

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ingen av nåværende par passer særlig sammen.

Henrik fortjener bedre, tror Elisabeth lett hopper til en annen om det kommer inn en som er mer hennes type. Han virker ganske god og betatt!

Sabrina virker slitsom og kontrollerende, de forstår hverandre ikke i det hele tatt. Hun vil ha en som bare fokuserer på henne, han er en flørter/omgjengelig. 

Hadde litt troa på Lenny og Christina helt til han snakket med Madelen i går. 

Merker jeg er litt mer engasjert enn jeg trodde. :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Somle skrev (7 timer siden):

Syns ingen av nåværende par passer særlig sammen.

Henrik fortjener bedre, tror Elisabeth lett hopper til en annen om det kommer inn en som er mer hennes type. Han virker ganske god og betatt!

Sabrina virker slitsom og kontrollerende, de forstår hverandre ikke i det hele tatt. Hun vil ha en som bare fokuserer på henne, han er en flørter/omgjengelig. 

Hadde litt troa på Lenny og Christina helt til han snakket med Madelen i går. 

Merker jeg er litt mer engasjert enn jeg trodde. :) 

Madelen satte i alle fall kraftig inn flørtestøtet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (3 timer siden):

Madelen satte i alle fall kraftig inn flørtestøtet der.

...men er det fordi hun virkelig liker Lenny eller fordi hun ble redd for å bli sendt hjem siden han partneren likte hun andre mer...?! 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tøydokka skrev (1 time siden):

Har Madelen gjort en bbl?

Ser sånn ut... Magen ser fettsugd ut, rumpen unaturlig stor, den beveger seg rart når hun hopper/er i aktivitet (ser ut som den er fylt med noe) og i tillegg ser hun ut til å ha de "prikkene" man får etter fettsugingen samt. noe som ser ut som kan være arr som stemmer med bbl (alternativt den lignende operasjonen som også gjøres en del).

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har troa på Henrik og Elisabeth. Og hadde også troa på Lenny og Christina…Merket plutselig jeg satt å ropte til skjermen, da Lenny var en dust🙈Utrolig tilfredsstillende å se han bli sjalu på Christina. Madelen er jo sexy og flørtende.. men de må jo vektlegge mer. Syns gutta generelt har vært veldig overfladiske i kommentarer og også i intervjuer i forkant om hva de er ute etter. Syns det er ganske bra jenter med da. Selv om jeg dessverre kjenner litt motstand mot Madelen etter fremgangsmåten hennes nå😬

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

dårligbrukernavn skrev (På 13.3.2024 den 22.36):

...men er det fordi hun virkelig liker Lenny eller fordi hun ble redd for å bli sendt hjem siden han partneren likte hun andre mer...?! 

Hun begynte å flørte med Lenny før May Iren kom inn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (20 timer siden):

Ser sånn ut... Magen ser fettsugd ut, rumpen unaturlig stor, den beveger seg rart når hun hopper/er i aktivitet (ser ut som den er fylt med noe) og i tillegg ser hun ut til å ha de "prikkene" man får etter fettsugingen samt. noe som ser ut som kan være arr som stemmer med bbl (alternativt den lignende operasjonen som også gjøres en del).

Hun er ikke fettsugd, hvorfor sier du sånt når det ikke er sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett dette,men såg reklamen og pluss i boka for at det er damer med normale former og litt kjøtt på beina. Iallefall de jeg så! Paradise hotell derimot så jeg på hele tiden for sånn 13 år siden🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (2 timer siden):

Hun begynte å flørte med Lenny før May Iren kom inn. 

Eh? Jeg skrev: "er det fordi hun virkelig liker Lenny eller fordi hun ble redd for å bli sendt hjem siden han partneren likte hun andre mer...?! "

Er du kjent med konseptet? De kan bli sendt hjem om de ikke har en partner, og partnerskapet hennes begynte jo plutselig å gå dårlig, og plutselig flørtet hun veldig med Lenny... Det virket ut av det blå slik det ble vist på tv iallefall. Skal de bli værende der er de jo avhengig av å hele tiden ha en partner å stå trygt med for å ikke risikere å bli sendt hjem, så det gjør jo at de kan f. eks. begynne å flørte/legge seg etter noen for å prøve å sikre seg at de får være der.

Grüner skrev (2 timer siden):

Hun er ikke fettsugd, hvorfor sier du sånt når det ikke er sant?

Kan du lese?
Jeg skrev:
"Ser sånn ut... Magen ser fettsugd ut, rumpen unaturlig stor, den beveger seg rart når hun hopper/er i aktivitet (ser ut som den er fylt med noe) og i tillegg ser hun ut til å ha de "prikkene" man får etter fettsugingen samt. noe som ser ut som kan være arr som stemmer med bbl (alternativt den lignende operasjonen som også gjøres en del)."

"Ser ut". Jeg har da ikke sagt hverken at hun er fettsugd, eller noe annet, for den del.
Kun at det ser sånn ut og hvorfor.
I tillegg har jeg lest flere steder at hun har gjort bbl, og da blir man jo fettsugd, men jeg vet jo ikke hvorvidt man kan stole på det så derfor sikret jeg meg og skrev bare "ser sånn ut". Og det gjør det jo virkelig også da. 

Har du noen kilder som bekrefter påstanden din om at det ikke er sant?


Noe må det jo være - altså rumpen er jo virkelig veldig unaturlig stor ifht. resten av kroppen, og magen hennes ser også ut til... å være gjort noe med eller noe. Har hun operert magen eller noe da? 
(Prøvde å ta skjermbilde for å vise prikkene, hva jeg mener osv, men det går visst ikke å ta skjermbilde av Tv2Play :s men, det er isåfall bare til å sammenligne med f. eks. SE eller IR, hun har akkurat samme merkene som de har...)

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...