Gå til innhold

Love Island - Norge


MissStiles

Anbefalte innlegg

Djerven skrev (1 minutt siden):

Christina virker som hun kun liker guttene helt i begynnelsen, hun har jo stort sett sagt det samme om alle sine siste partnere i begynnelsen; lett å prate med, mye til felles osv.

Får jo egentlig litt vondt av Cornelius jeg, og tror kanskje hun kunne stått bedre i par med han andre fra casa amor (?), for han var flinkere å ta initiativ på flørtingen enn Cornelius, og hun trenger det, for hun tar det ikke selv. Tror ikke Love Island er rette plassen for henne rett og slett😅 

Det kan kanskje bli noe kjedelig når 'alle' vil ha henne? Andre dødelige må jo finne seg i at de ikke 'alltid' er førstevalget hos gutta? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lawyam skrev (6 minutter siden):

Det kan kanskje bli noe kjedelig når 'alle' vil ha henne? Andre dødelige må jo finne seg i at de ikke 'alltid' er førstevalget hos gutta? 

Men før casa var jo ikke det tilfellet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djerven skrev (1 minutt siden):

Men før casa var jo ikke det tilfellet? 

Hun var jo kjølig både med han bergenseren og Martin. De var jo på, men følte vel ikke den store responsen. Ikke så tydelig favoritt som da 3 av 4 nye foretrakk henne da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drama på Love Island nå 😬

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

N E og Lars passer jo perfekt sammen. Begge like falske og livredde for å bli sendt hjem. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (22 timer siden):

Drama på Love Island nå 😬

Lenny virket jo interessert i Nora som noe mer enn venner under casa, og det så ut som han hadde valgets kval før parseremonien, men etter det virket det som han har stått ved valget sitt om Madelen.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha jeg trodde aldri jeg skulle se et reality show igjen,sist var vel paradiset hotell 2015😂

Men dette var artig se på. 🙈🙈

En relasjon som aldri kommer til å fungere overhodet er Lenny & Madde. Lenny en kjempe usikker ung fyr, og Madde en stor flørt. Her blir det krangel før første fly er landet i Norge🇳🇴🤣 Lukter Toxic forhold all the way.

Hva er det med han Lars?!? Beklager å si det,men lite kjekk fyr  og med den personligheten i tillegg🤢 Noe så falskt😅

Den eneste normalte her inne må være nydelige søte Hanna med fregnene. Den vakreste av dem alle med en god og snill personlighet😍 Han der Haaland wannabe utnytter henne jo bare,han vil ha Christina..men Christina er ice queen og faller nok ikke for noen🤣🤣

Har nå sett mange episoder, må innrømme jeg føler dette ble veldig barnslig og se på,men helt ærlig god underholdning ✌✌😅😅  Og ikke masse fyll...stort pluss.

Endret av M.H85
  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 timer siden):

Haha jeg trodde aldri jeg skulle se et reality show igjen,sist var vel paradiset hotell 2015😂

Men dette var artig se på. 🙈🙈

En relasjon som aldri kommer til å fungere overhodet er Lenny & Madde. Lenny en kjempe usikker ung fyr, og Madde en stor flørt. Her blir det krangel før første fly er landet i Norge🇳🇴🤣 Lukter Toxic forhold all the way.

Hva er det med han Lars?!? Beklager å si det,men lite kjekk fyr  og med den personligheten i tillegg🤢 Noe så falskt😅

Den eneste normalte her inne må være nydelige søte Hanna med fregnene. Den vakreste av dem alle med en god og snill personlighet😍 Han der Haaland wannabe utnytter henne jo bare,han vil ha Christina..men Christina er ice queen og faller nok ikke for noen🤣🤣

Har nå sett mange episoder, må innrømme jeg føler dette ble veldig barnslig og se på,men helt ærlig god underholdning ✌✌😅😅  Og ikke masse fyll...stort pluss.

Haha såå enig! Lenge siden jeg har sett noe reality men her ble jeg hektet😂 herlig! Merker jeg er begynt å bli gammel(30+). Og hva er det med disse unge og mange små tatoveringer som ikke betyr noe? «Jeg hater edderkopper, men har en edderkopp tattis OG ett spindelvev» jaja, får se om det er like kult når du nærmer deg 40. Jeg tror jeg skal bli en som fjerner tatoveringer, tror nemlig etterspørselen blir stor etter hvert😄 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hivju skrev (1 time siden):

Haha såå enig! Lenge siden jeg har sett noe reality men her ble jeg hektet😂 herlig! Merker jeg er begynt å bli gammel(30+). Og hva er det med disse unge og mange små tatoveringer som ikke betyr noe? «Jeg hater edderkopper, men har en edderkopp tattis OG ett spindelvev» jaja, får se om det er like kult når du nærmer deg 40. Jeg tror jeg skal bli en som fjerner tatoveringer, tror nemlig etterspørselen blir stor etter hvert😄 

Og snakke til bamsene sine og skrive dagbok på senga🤣😍Tok meg rett tilbake til ca år 2000🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, syns akkurat det øyenlikket når Lenny la seg på sofaen og liksom "røsket" Rocky under dynen var så søtt. Aww, hehe. ❤️ 
 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (6 timer siden):

Haha jeg trodde aldri jeg skulle se et reality show igjen,sist var vel paradiset hotell 2015😂

Men dette var artig se på. 🙈🙈

En relasjon som aldri kommer til å fungere overhodet er Lenny & Madde. Lenny en kjempe usikker ung fyr, og Madde en stor flørt. Her blir det krangel før første fly er landet i Norge🇳🇴🤣 Lukter Toxic forhold all the way.

Hva er det med han Lars?!? Beklager å si det,men lite kjekk fyr  og med den personligheten i tillegg🤢 Noe så falskt😅

Den eneste normalte her inne må være nydelige søte Hanna med fregnene. Den vakreste av dem alle med en god og snill personlighet😍 Han der Haaland wannabe utnytter henne jo bare,han vil ha Christina..men Christina er ice queen og faller nok ikke for noen🤣🤣

Har nå sett mange episoder, må innrømme jeg føler dette ble veldig barnslig og se på,men helt ærlig god underholdning ✌✌😅😅  Og ikke masse fyll...stort pluss.

Hahaha! Kjente meg igjen i denna! 
Jeg er over 30 og føler meg nesten yngre av å se på bare fordi alle som er der virker super barnslige for alderen. 
Syntes det var veldig morsomt i går når alle skulle få en pai i trynet 🙉🙈

syntes egentlig Lenny fikk litt vel mange paier i trynet siden mange flere av dem som kunne fått en pai eller to der bare for å være ‘’over seg spesiell’’ 😂

som du sier så er det ikke masse fyll heller så men kan ikke skylde på at de har drukket så altfor masse heller… selv om de sikkert drikker mere når kamera er av. 
Jeg har levd meg helt inn i parene og klarer ikke la være å glede meg til neste episode 🤣 Rett før jeg tar fram bamsene og dagboka selv 😅

Ler meg skakk av Lenny og madde ! Veldig enig i at han er så ung og uskyldig og hun er en ‘’Tik’’ som flørter rundt og elsker spenning og har knulle lista si rangert fra 1-10 og videre oppover 😝

La oss følge med i spenning på dette ‘’kleine’’ programmet som jeg nesten(!)  må se på i all hemmelighet  🙉?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littlekolibri skrev (På 7.4.2024 den 0.03):

Hahaha! Kjente meg igjen i denna! 
Jeg er over 30 og føler meg nesten yngre av å se på bare fordi alle som er der virker super barnslige for alderen. 
Syntes det var veldig morsomt i går når alle skulle få en pai i trynet 🙉🙈

syntes egentlig Lenny fikk litt vel mange paier i trynet siden mange flere av dem som kunne fått en pai eller to der bare for å være ‘’over seg spesiell’’ 😂

som du sier så er det ikke masse fyll heller så men kan ikke skylde på at de har drukket så altfor masse heller… selv om de sikkert drikker mere når kamera er av. 
Jeg har levd meg helt inn i parene og klarer ikke la være å glede meg til neste episode 🤣 Rett før jeg tar fram bamsene og dagboka selv 😅

Ler meg skakk av Lenny og madde ! Veldig enig i at han er så ung og uskyldig og hun er en ‘’Tik’’ som flørter rundt og elsker spenning og har knulle lista si rangert fra 1-10 og videre oppover 😝

La oss følge med i spenning på dette ‘’kleine’’ programmet som jeg nesten(!)  må se på i all hemmelighet  🙉?

Ja litt flau hemmelig guilty pleasure se🙉😅 Tror ikke de får mye alkohol,det handler jo om å finne kjærligheten i motsetning til de andre lignende serier. 

Madde er jo bare seg selv, ser ikke problemet med være en flørt,hun er jo veldig trofast mot denne unge Lenny. Han er jo og bare seg selv,veldig usikker og de 2 sammen = dårlig match i real life iallefall😂

Og han der fra Jæren,er det mulig så traust og kjedelig😂😂 Ser ut som den mr bad ghetto fyren,men skinnet bidrar. Rolig og ikke den smarteste,sikkert derfor han får ekstremt lite sendetid. 

Morsomt se på 😂😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han rogalendingen må jo være inspirert av Espen Eckbo-karakteren Ernst Øyvind Tvedt. Klin likt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BrukonymAner skrev (15 timer siden):

Han rogalendingen må jo være inspirert av Espen Eckbo-karakteren Ernst Øyvind Tvedt. Klin likt. 

.

Endret av Magrat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig sa Hanna ifra til Magnus at hun ikke vil være et andrevalg, mens han driver og drømmer om Christina fortsatt og holder døra på gløtt for henne, mens han holder Hanna på gress. For en douche bag 😠!

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (20 timer siden):

Endelig sa Hanna ifra til Magnus at hun ikke vil være et andrevalg, mens han driver og drømmer om Christina fortsatt og holder døra på gløtt for henne, mens han holder Hanna på gress. For en douche bag 😠!

Alle vil ha Christina😅

Hanna er jo bare så søt😍

Synes både hun og Christina har gode personligheter. 

Han fra Klepp er jo akkurat sånn de er på Klepp..skikkelig bonde type,og dialekta😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns Nora virker tvers gjennom falsk 😳

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora faller for «alle», bare så hun kan få noen ekstra minutter i rampelyset. Litt flaut å se på😅 Men nå stemmes vel hun ut, sammen med Mathea, Lars og Cornelius, det er nok kanskje like greit. Rart hun og Lars aldri fant tonen egentlig- like falske begge to😆

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at det var så utbredt med fyll i leppene blant gutter også - hvor mange er det som ikke har noe fyll der nå? Både Santos, Lars og Magnus har skikkelig duck lips. Og Lars liker han egentlig jenter? Eller er han med fordi det enda ikke finnes alternativ versjon? Hele poenget med at de deltar i serien er vel å bli mer kjendis og få flere følgere? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss~Audrey skrev (16 timer siden):

Visste ikke at det var så utbredt med fyll i leppene blant gutter også - hvor mange er det som ikke har noe fyll der nå? Både Santos, Lars og Magnus har skikkelig duck lips. Og Lars liker han egentlig jenter? Eller er han med fordi det enda ikke finnes alternativ versjon? Hele poenget med at de deltar i serien er vel å bli mer kjendis og få flere følgere? 

Santos har ikke fyll i leppene. 
Ikke Magnus heller. 
Santos var med på PH i 2021 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...