Gå til innhold

Love Island - Norge


MissStiles

Anbefalte innlegg

Grüner skrev (4 timer siden):

Hun er ikke fettsugd, hvorfor sier du sånt når det ikke er sant?

Apropos, nå sa jo han ene i dagens episode: "Den ihjelopererte stumpen" også...
Begynner å bli vel mye som taler for at hun faktisk har operert da...? Rart av han å si det hvis ikke...

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dårligbrukernavn skrev (12 timer siden):

Apropos, nå sa jo han ene i dagens episode: "Den ihjelopererte stumpen" også...
Begynner å bli vel mye som taler for at hun faktisk har operert da...? Rart av han å si det hvis ikke...

 Nei, det er ikke så rart, han slenger vel bare ut antagelser slik som du selv gjør. Men akkurat rumpa ser litt vel mye Kardashian ut til å være 100% naturlig.  

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en ser på Instagram-kontoen hennes så ble den rumpa plutselig veldig markert rundt 2019 😉 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel sagt før om reality, at jeg synes norske versjoner blir litt kleine. Om det er fordi norsk reality ER klein, eller om det er språket som tydeliggjør hvor teit sjangeren faktisk er, det vet jeg ikke. Uansett, sånn er det med norske Love Island også. Det er bare noe... flaut og keitete over det hele. Jeg er Love Island-fan på min hals, og akkurat som i Bakemesterskapet så er det lang vei til UK-utgaven. Jeg skal se hvor lenge jeg henger med.

Sånn apropos dating-programmer, jeg ser nå en slags seniorversjon av Love Island på SVT. Hotel Romantik. Oppdaget den helt tilfeldig. Den er ganske artig. Og den viser at ingenting endrer seg med alderen hva forelskelse og kjærlighet angår. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (På 15.3.2024 den 3.56):

Apropos, nå sa jo han ene i dagens episode: "Den ihjelopererte stumpen" også...
Begynner å bli vel mye som taler for at hun faktisk har operert da...? Rart av han å si det hvis ikke...

Det var utrolig dårlig gjort å si det!

Skikkelig, skikkelig slemt 😔

Ikke rart hun fikk høy puls ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magrat skrev (41 minutter siden):

Det var utrolig dårlig gjort å si det!

Skikkelig, skikkelig slemt 😔

Ikke rart hun fikk høy puls ❤️

Tuller du? 
Da vet du jo rett og slett ikke hva "skikkelig, skikkelig slemt" er, og har i beste fall levd et veldig beskyttet liv... 
Det er "roaste"-humor, og mange som liker den type humor. Skikkelig slemt er det uansett ikke.
Hun uttalte seg jo om det selv, og det er jo absolutt ingen grunn til at du skal ta det verre enn hun selv gjorde.

Og å tulle med sånt når man har valgt å operere syns jeg også man bør tåle, og det gjorde hun vel forsåvidt også noenlunde.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg at Edvard er der enda.. altså, hva gjør han der?? Ikke kapabel til å connecte med noen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var dumt at John måtte dra. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, Edvard er der langt på overtid. Samme med Sabrina og Rayan, egentlig... :gjesp: (Tenker stadig at Egil skal si "Sab-rura" :knegg:

Lurer på om de skal ha noe sånn friste-opplegg i år. Husker Ali & Aranja fra "gamle dager"..

:romeo: Koselig om det blir noe varig med noen av dem :nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djerven skrev (På 19.3.2024 den 10.46):

Irriterer meg at Edvard er der enda.. altså, hva gjør han der?? Ikke kapabel til å connecte med noen

Ja, verken han eller Rayan virker særlig seriøse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

May Iren og Edvard som usikre etter firepit? Det burde vært Rayan og Edvard. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvem denne superfansen er, som f.eks hadde bestemt ved firepit. Finnes det noen måter å stemme på? Virker iallefall ikke til å være samme opplegg som UK f.eks, der du kan stemme dagen før. Og vet at noen av dem som er på skjermen nå kom hjem for en stund siden, så lurer på om hele greia er spilt inn lenge før det vises på tv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Ludvig skrev (4 timer siden):

Jeg lurer på hvem denne superfansen er, som f.eks hadde bestemt ved firepit. Finnes det noen måter å stemme på? Virker iallefall ikke til å være samme opplegg som UK f.eks, der du kan stemme dagen før. Og vet at noen av dem som er på skjermen nå kom hjem for en stund siden, så lurer på om hele greia er spilt inn lenge før det vises på tv?

Joner er jo med på Sofa så det går hvertfall ikke samtidig. Fant noe på vg fra 9.feb at da var innspillingen startet og skulle vises fra 4.mars, men nøyaktig når fant jeg ikke noe om.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, Frøken Ludvig said:

Jeg lurer på hvem denne superfansen er, som f.eks hadde bestemt ved firepit. Finnes det noen måter å stemme på? Virker iallefall ikke til å være samme opplegg som UK f.eks, der du kan stemme dagen før. Og vet at noen av dem som er på skjermen nå kom hjem for en stund siden, så lurer på om hele greia er spilt inn lenge før det vises på tv?

Det er en gjeng seere som har fått se episoder i forkant. Vet det ble etterlyst i fjor, et antall fans som skulle få være med å påvirke. Morten sa noe om det, da det fortsatt var han som skulle lede det. Men hvem og hvor mange, aner jeg ikke :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende at May Iren røk!

Spoiler

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djerven skrev (På 19.3.2024 den 10.46):

Irriterer meg at Edvard er der enda.. altså, hva gjør han der?? Ikke kapabel til å connecte med noen

 

Tradegy skrev (22 timer siden):

Kjære vene, Edvard er der langt på overtid.

Det er alltid en sånn en med. En moroklump som alle, seerne (eller "superfansen" her, da) inkludert, elsker. Han kan komme til å være der riktig lenge, selv uten en eneste forbindelse. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lawyam skrev (12 timer siden):

Joner er jo med på Sofa så det går hvertfall ikke samtidig. Fant noe på vg fra 9.feb at da var innspillingen startet og skulle vises fra 4.mars, men nøyaktig når fant jeg ikke noe om.

Hun har blitt intervjuet om dette, og siden hun bare er med fysisk på noen få episoder av Love Island, pendler hun mellom Granca (Love Island) og Norge (Sofa, Frokostshowet på P5, og kjæresten). Travel dame 🥵!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wera1 skrev (4 timer siden):

Overraskende at May Iren røk!

  Skjul innhold

 

 

Tror du bomma litt på den spoilertaggen: du la ved spoilertagg, men spoilet innhold ettersom du skrev det UTENFOR spoilertaggen. Du må skrive det I den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (4 minutter siden):

Tror du bomma litt på den spoilertaggen: du la ved spoilertagg, men spoilet innhold ettersom du skrev det UTENFOR spoilertaggen. Du må skrive det I den.

Så det.. beklager! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Merkelig å sende hjem May Iren. Hun og Mathias, og Henrik og Elisabeth er jo de eneste som har en seriøs relasjon der inne. Det må være kun for å skape drama og vise at superfansen har makt.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...