Gå til innhold

Love Island - Norge


MissStiles

Anbefalte innlegg

Så, hvem av parene tror vi har en framtid sammen? Og hvem har ikke? Ser det var såvidt diskutert tidligere, men nå nærmer det seg slutten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tøflusen skrev (17 minutter siden):

Så, hvem av parene tror vi har en framtid sammen? Og hvem har ikke? Ser det var såvidt diskutert tidligere, men nå nærmer det seg slutten. 

Henrik og Elisabeth er det eneste paret jeg har troen på. De andre føles mer som de kun har funnet hverandre fordi det er meningen at det skal være sånn at man finner seg noen inne der. Har lyst til å ha troen på Magnus og Hanna også, men nei.. 

Endret av Lykkelinn
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik og Elisabeth har jeg trua på, mulig også Christine og Andreas. De andre parene tror jeg dessverre er kortvarige flørter, men man skal jo aldri si aldri.

Koselig å se at sommerfuglene flakser der inne nå, men fikk litt vondt av han siste som kom inn- Mikael (?). Makan til ugunstig timing å komme inn på, han fikk jo i realiteten ingen sjanse til å finne seg en der inne..!

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik og Elizabeth(de er såå livet dovey at jeg har fått de litt opp i halsen skal jeg være ærlig). Tror Lenny og Madeleine har ett samarbeid forhold, vil kun bli kjent og vinne pengene. To luringer. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøflusen skrev (1 time siden):

Så, hvem av parene tror vi har en framtid sammen? Og hvem har ikke? Ser det var såvidt diskutert tidligere, men nå nærmer det seg slutten. 

Jeg tror kanskje Madde og Lenny kan fungere som et par selv om det er store forskjeller ute å går. Ser for meg at de hvertfall blir et par i en god stund etter de kommer hjem før kanskje Lenny blir altfor sjalu på henne siden hun er som hun er .

For Christina syntes jeg Santos blir litt for alvorlig! Tror hun skulle gått for Cornelius istedenfor fordi hun hadde flirt mere sammen med han.
Eller kanskje ikke noen av dem to egentlig…. Santos er litt alvorlig? ikke alle må flire høylydt hele tiden men syntes han smiler litt lite ? Lite sammenlignet med henne. Men han er blitt varmere i trøya nå og det er jo fint siden han er veldig kjekk og har et fint smil… skader ikke å smile mer etter min smak 😄

Christine og hva heter han igjen? Dem virker mest jordnære  ( utenom drømmeparet Henrik og Elizabeth da!) De 2 virker så ekte og ikke så Pr-Kåte og Christine er dessuten så søt og fniser hele tia 😍 Tror det kan funke med dem to.

Tror ikke Magnus og Hanna vil være et par utenfor villaen så altfor lenge. Vet ikke helt hvorfor men føler dem er litt sånn ute i siste liten med å  ‘’falle’’ og at de kanskje romantiserer det litt til hvor sterkt det kanskje egentlig er? 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanna og Magnus har jo akkurat samme hårfarge nesten😂 samme stripene og alt!

Flirte meg skakk av Leopard drakten og brannmann konkuransen i går var FUN 

men skjønner ikke helt hva den finale uka skal gå ut på? Er det noe mer som skal skje utenom party/hideaway osv? Alle har jo funnet en partner så nå føler jeg egentlig dette er ferdig. Kanskje greit siden jeg føler jeg har gått tilbake til jeg var 20 hvor alt var så kuuult🙈Men hysterisk morsomt å følge med sånne her program! Alt som er kleint elsker jeg for min del, men mange år siden jeg har gitt sånnt her type program skjangsen.
Jeg bare elsker Gran Canaria så gjorde det ekstra koselig å se på 😎❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blekkulfina skrev (1 time siden):

Henrik og Elisabeth har jeg trua på, mulig også Christine og Andreas. De andre parene tror jeg dessverre er kortvarige flørter, men man skal jo aldri si aldri.

Koselig å se at sommerfuglene flakser der inne nå, men fikk litt vondt av han siste som kom inn- Mikael (?). Makan til ugunstig timing å komme inn på, han fikk jo i realiteten ingen sjanse til å finne seg en der inne..!

Enig på det med Mikael som kom inn… så ikke helt vitsen at han skulle sjekke inn når det var så kort tid igjen? og ingen nye chicks som kommer heller…Jeg hadde følt det så KLEINT! 🤭Glad ikke jeg selv har meldt meg på noe sånnt der🤣 la merke til Tromsø jenta Alba å.
Virka litt tragiskt den tia hu var der. 
gøy å snakke om reality ,men glad jeg ikke selv er med for å si det mildt 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littlekolibri skrev (13 minutter siden):

Lenny blir altfor sjalu på henne siden hun er som hun er .

Madde har en "maneater"-faktor, tror også han blir ganske fort sjalu utenfor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med Magnus? Han kom inn og var så rolig og opptatt av noe genuint.  

Han har jo ikke akkurat oppført seg som en engel og han kommuniserer veldig dårlig. 🤷‍♀️

Henrik Og E er absolutt skjønnest,mest jordnær og genuine.  Liker og L og M men tviler på det holder. 

Blir spennende å følge med. Syk setting for han stakkaren på slutten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss~Audrey skrev (På 11.4.2024 den 6.28):

Visste ikke at det var så utbredt med fyll i leppene blant gutter også - hvor mange er det som ikke har noe fyll der nå? Både Santos, Lars og Magnus har skikkelig duck lips. Og Lars liker han egentlig jenter? Eller er han med fordi det enda ikke finnes alternativ versjon? Hele poenget med at de deltar i serien er vel å bli mer kjendis og få flere følgere? 

Ja, dette er jo helt sykt å se. Jeg har vært klar over at unge jenter fyller leppene, men når gutter gjør det samme så skjønner man hvor sykt samfunnet har blitt. Dette er noe av det verste jeg har sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som hadde vært gøy var om det ble sendt inn noen siste uka som kun hadde som mål å røre litt i kjærlighetsgryta, helt uten skrupler. Ellers blir det ganske kjedelig, måte på hvor mye kliss en skal bli utsatt for 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøflusen skrev (På 9.4.2024 den 20.10):

Syns Nora virker tvers gjennom falsk 😳

Hvem har man troen på her da?😅

Jeg tror Christine og Andreas har funnet den store kjærligheten her altså.

Elisabeth og husker ikke navnet 😅 tror jeg er et par en stund,men ikke den store kjærligheten.

De andre null tro på.

Så får vi se etterhvert da om min teori stemmer,bare å lese se&hør det evt😂😂😂

Endret av M.H85
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss~Audrey skrev (På 11.4.2024 den 6.28):

Visste ikke at det var så utbredt med fyll i leppene blant gutter også - hvor mange er det som ikke har noe fyll der nå? Både Santos, Lars og Magnus har skikkelig duck lips. Og Lars liker han egentlig jenter? Eller er han med fordi det enda ikke finnes alternativ versjon? Hele poenget med at de deltar i serien er vel å bli mer kjendis og få flere følgere? 

Det er faktisk noen som har normalt fyldige lepper også uten å ha fillers! 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (2 timer siden):

Hvem har man troen på her da?😅

Jeg tror Christine og Andreas har funnet den store kjærligheten her altså.

Elisabeth og husker ikke navnet 😅 tror jeg er et par en stund,men ikke den store kjærligheten.

De andre null tro på.

Så får vi se etterhvert da om min teori stemmer,bare å lese se&hør det evt😂😂😂

Jeg tror omvendt mht Christine og Elisabeth og deres partnere. Kjærlighet er mer enn begjær og forelskelse, og Elisabeth og Henrik er det eneste paret som har tatt det til videre nivå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo bli Elisabeth og Henrik som stikker av med seieren her, eller? De andre parene virker mest opptatt av å kline og har ikke tatt det til et videre nivå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (1 minutt siden):

Jeg tror omvendt mht Christine og Elisabeth og deres partnere. Kjærlighet er mer enn begjær og forelskelse, og Elisabeth og Henrik er det eneste paret som har tatt det til videre nivå. 

Vi får se... Jeg bare følte det så veldig ekte ut med Christine og Andreas. Elisabeth og Henrik virker jo mer ut som verdens beste venner,at kanskje det er mer vennskap etterhvert...men vet ikke...

Jeg har hatt et forhold selv der vi var verdens beste venner,men gnisten døde...

Så har jeg mitt nåværende forhold der det var og fremdles er voldsom gnist OG alt det dype samtidig og nære samtidig,full pakke. 

Christina og Santos blir ikke noe. Tror ikke det😅😅

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykkelinn skrev (7 timer siden):

Det som hadde vært gøy var om det ble sendt inn noen siste uka som kun hadde som mål å røre litt i kjærlighetsgryta, helt uten skrupler. Ellers blir det ganske kjedelig, måte på hvor mye kliss en skal bli utsatt for 🙈

Akkurat det tenkte jeg åsså! Hadde vært prikken over I’en!! Burde jo bli testa ut litt om hvor sterkt forholdet egentlig er? 
myyye KLISS ja😂nesten bra at det er ferdig snart før man blir kvalm 🤪 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littlekolibri skrev (1 minutt siden):

Akkurat det tenkte jeg åsså! Hadde vært prikken over I’en!! Burde jo bli testa ut litt om hvor sterkt forholdet egentlig er? 
myyye KLISS ja😂nesten bra at det er ferdig snart før man blir kvalm 🤪 

Tror neppe noen nye hadde hjulpet,det måtte vært en eks eller tidligere relasjon,men dette heter jo ikke ex on the beach. Lite intriger,bare søtt😅😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (5 minutter siden):

Tror neppe noen nye hadde hjulpet,det måtte vært en eks eller tidligere relasjon,men dette heter jo ikke ex on the beach. Lite intriger,bare søtt😅😅😅

Haha ja send inn et par exer 😅 hadde blitt fart på stemninga 😝 som du sier søtt søtt søtt !! Tror jeg har spist mindre søtsaker fra godteskåla siste ukene 😮 fått min dose liksom 😂 er singel! Vanskelig og ikke bli revet med 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (56 minutter siden):

Vi får se... Jeg bare følte det så veldig ekte ut med Christine og Andreas. Elisabeth og Henrik virker jo mer ut som verdens beste venner,at kanskje det er mer vennskap etterhvert...men vet ikke...

Jeg har hatt et forhold selv der vi var verdens beste venner,men gnisten døde...

Så har jeg mitt nåværende forhold der det var og fremdles er voldsom gnist OG alt det dype samtidig og nære samtidig,full pakke. 

Christina og Santos blir ikke noe. Tror ikke det😅😅

 

 

Det kan også være omvendt; at det bare er passion, men ikke noe å bygge et varig forhold på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...