Gå til innhold

Love Island - Norge


MissStiles

Anbefalte innlegg

Littlekolibri skrev (2 minutter siden):

Haha ja send inn et par exer 😅 hadde blitt fart på stemninga 😝 som du sier søtt søtt søtt !! Tror jeg har spist mindre søtsaker fra godteskåla siste ukene 😮 fått min dose liksom 😂 er singel! Vanskelig og ikke bli revet med 🤪

Det er ikke Ex On The Beach. Hvis du ønsker ekser og intriger, har du programmet ditt der.

Endret av Grüner
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Littlekolibri skrev (1 time siden):

Akkurat det tenkte jeg åsså! Hadde vært prikken over I’en!! Burde jo bli testa ut litt om hvor sterkt forholdet egentlig er? 
myyye KLISS ja😂nesten bra at det er ferdig snart før man blir kvalm 🤪 

Nemlig. Det å bli "forelsket" og faktisk sammen i en slik setting på et hotell i syden der alt ligger til rette og hverdagens jobb/trening/middag og repeat er totalt fjernt er et skuespill...Ikke minst det er ingen utesteder, tinder,møte andre...de er jo tvunget være sammen...de fleste kan bli " setting" forelsket da😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før ble Love Island spilt inn mer eller mindre direkte med 1-2 døgns forsinkelse for at seerne skulle kunne få innflytelse. Nå er det forhåndsinnspilt og bare superfansen får innflytelse. Alle seerne skal få innflytelse på finalen, men den er også innspilt på forhånd, derfor har de split inn tre finaleepisoder med tre ulike utfall. Skikkelig teit opplegg! 😳

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (På 12.4.2024 den 16.02):

Det er ikke Ex On The Beach. Hvis du ønsker ekser og intriger, har du programmet ditt der.

Haha ja nå må jeg bare hive meg på alt som er å se på. Nei…Det går mot sommer nå så blir ikke mer reality på meg før til høsten😅  skifte ut Love Island med et skikkelig intrige program neste gang maybe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det skulle være finale nå på fredag jeg… skal de virkelig tyne det ut en hel uke til med sukkersøtt kliss klass??🥱

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller virker Lenny helt fortapt i Madde, mens hun er litt mer reservert? Synes hun har kjølnet litt av de siste dagene, så spørs hva som skjer når de kommer ut derfra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grüner skrev (På 12.4.2024 den 19.48):

Før ble Love Island spilt inn mer eller mindre direkte med 1-2 døgns forsinkelse for at seerne skulle kunne få innflytelse. Nå er det forhåndsinnspilt og bare superfansen får innflytelse. Alle seerne skal få innflytelse på finalen, men den er også innspilt på forhånd, derfor har de split inn tre finaleepisoder med tre ulike utfall. Skikkelig teit opplegg! 😳

Jøss! Så merkelig opplegg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg syntes Henrik og Elisabeth var for slemme med Andreas.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (12 timer siden):

Er det bare meg, eller virker Lenny helt fortapt i Madde, mens hun er litt mer reservert? Synes hun har kjølnet litt av de siste dagene, så spørs hva som skjer når de kommer ut derfra.

Har tenkt det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (18 timer siden):

Er det bare meg, eller virker Lenny helt fortapt i Madde, mens hun er litt mer reservert? Synes hun har kjølnet litt av de siste dagene, så spørs hva som skjer når de kommer ut derfra.

Madde virker helt utslitt av Love Island nå på slutten😂 nesten så hun gisper etter luft!! Men jeg kan tenke meg hun ikke digger at Lenny er mammagutt! Hadde hun sjøl vært A Daddys girl så hadde sikkert Lenny gjespa han å😂 er vel ikke alle kvinnfolk som er sånn altfor glad for at mor er så bestevennen oppi alt

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littlekolibri skrev (33 minutter siden):

Madde virker helt utslitt av Love Island nå på slutten😂 nesten så hun gisper etter luft!! Men jeg kan tenke meg hun ikke digger at Lenny er mammagutt! Hadde hun sjøl vært A Daddys girl så hadde sikkert Lenny gjespa han å😂 er vel ikke alle kvinnfolk som er sånn altfor glad for at mor er så bestevennen oppi alt

Ja han er en skikkelig mammagutt. Det er ett rødt flagg i min bok🚩been there, done that. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus synes jeg er ganske umoden, og jeg tviler på om det forholdet vil vare. Hanna er for smart for han. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissStiles skrev (17 minutter siden):

Hvem stemmer dere på?

Elisabeth og Henrik vinner, det er jo ikke spennende engang… jeg har så absolutt trua på dem, men tror også at Christine og Andreas stiller sterkt som par på utsiden😊

Endret av Blekkulfina
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blekkulfina skrev (2 minutter siden):

Elisabeth og Henrik vinner, det er jo ikke spennende engang… jeg har så absolutt trua på dem, men tror også at Christine og Andreas stiller sterkt som par på utsiden😊

Det er jeg enig i. At jeg tror C og A stiller sterkest av de 3 parene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (2 timer siden):

Hvem stemmer dere på?

Jeg stemte på Hanna og Magnus, liker de best. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christine og Andreas er skjønnest!! ❤️
de bare virker litt mer jordnær enn dem andre, bortsett fra Henrik og Elisabeth som fleste tror vinner selvfølgelig … dem 2 er åsså jordnære og søte. 
Hadde håpet Madde og Lenny ble igjen og at Magnus og Hanna måtte forlate…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det langdrygt altså 😴 Er ikke fan av romantiske filmer, og dette minner mest om det. Skulle ønske de fikk fri tilgang til alkohol en kveld slik at vi fikk sett hvordan folk oppfører seg da og kanskje viste ‘sitt sanne jeg’ 🤪

Har troen på Henrik og Elisabeth, men ingen av de andre. Hvertfall ikke giftemål og barn osv. Christine og Andreas blir for sukkersøtt for meg. Tenker liksom ‘Bare vent til hverdagen treffer dere i trynet og alt ikke er så rosenrødt lengre’ 🫠 

Lenny og Madde, det ryker nok ganske fort. Føler hun spiller et spill for galleriet. Kranglingen fortsetter nok kjapt på utsiden med sjalusi osv. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...