Gå til innhold

Er menn redd feminismen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvorfor er det likestillingens skyld at menn dør som fluer? At menn, i følge deg, dør som fluer er selvsagt noe man må se på, men uten å vite noe mer enn den ene lille setningen du sier om det, blir det vanskelig. Feminismen blir det nok ikke slutt på, og du høres innmari bitter ut når du vrir deg på den måten.

Ts

Anonymkode: 9e1c6...5a2

Jeg sa ikke likestilling, jeg sa feminisme. Bare lat som du ikke skjønner det du. Å joda denne urettferdige, ensidige og sataniske ideologien feminisme skal knuses. Det skal jeg love deg.

Anonymkode: 96907...5c3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, KallePils said:

Må skille mellom forskjellige bølger av feminisme.

Litt avhengig av hvem du spør er vi nå i enten tredje eller fjerde bølge. Og de er veldig forskjellige, med veldig forskjellige mål og veldig forskjellig fokus.

Den bølgen vi er inne i nå handler mer eller mindre utelukkende om såkalt "utfallslikhet", som er noe helt annet enn like muligheter og er ren gift for samfunnet.

Og du: Dropp de billige forsøkene på hersketeknikker. Bruken av ord som "redd" får deg bare til å virke mindre intelligent.

Vel, i den tråden jeg siktet til, snakket TS bare dritt om kvinner, om ansvar man har i hjemmet som mann osv. Han virket redd for kvinner som er moderne, og han snakket imot moderne menn. Og du: dropp å si at noen virker mindre intelligent, jeg så selv hvordan du svarte i den tråden. 

Ts

Anonymkode: 9e1c6...5a2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg sa ikke likestilling, jeg sa feminisme. Bare lat som du ikke skjønner det du. Å joda denne urettferdige, ensidige og sataniske ideologien feminisme skal knuses. Det skal jeg love deg.

Anonymkode: 96907...5c3

Lykke til med det. 

Men likestilling er også kommet for å bli.

Ts

Anonymkode: 9e1c6...5a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andro skrev (Akkurat nå):

Nei. Lova tar sikte på å bedre kvinners stilling fordi de har vært dårligere stilt enn menn.
Menn har også rettigheter etter Likestillingsloven, men de er ikke diskriminert på samme måte.
Opplever de diskriminering pga. kjønn i noen situasjoner kan de uansett innklage saken.

Å ha særlig fokus på undertrykte grupper er ikke diskriminering. Det er et tiltak for å få slutt på diskriminering.

Hvordan det har vert historisk er ikke relevant for hvordan lovverket er skrevet i dag. 
Menn er dårligere stilt på flere områder en kvinner, men å spinne kvinner som en undertrykte gruppe er radikal-feministers trumfkort, selv om det overhodet ikke er tilfelle.

En kan bare se på utdanning der systemet blir mer og mer skreddersydd jenter.  Metoder der gutter gjør det bedre blir i det store lagt vekk, mens karakter-pugging blir det som skal bestemme hvilken utdanning du får i livet. 


Vi vet at gutter er senere utviklet og bruker gjerne lenger tid for å modnes i forbindelse med utdanning.  Nå ligger det an til å bli innført nye regler for opptak til høyere utdanning der en ikke skal få mulighet til å forbedre karakterer. 
Forskning anerkjenner at den allerede ekstremt vridde fordelen til kvinner kommer til å øke massivt som følge av endringen, løsningen? Lage mannskvoter.   Galskap satt i system.

Der menn gjør det bedre en kvinner, slik som inntaksprøver skal bare telle 20%.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Poenget er at mange (ikke alle) av de som syter, gjør ikke en dritt for å forbedre situasjonen sin. De skylder på kvinner fordi de ikke FÅR sex (sex er altså ikke noe man får, men noe man HAR sammen), de sier at kvinner tar alle kremjobbene (ligner veldig på den rasistiske gubben i kjellerleiligheten som skriker at utlendinger stjeler alle jobbene fra nordmenn, rett etter å ha takket nei til en vaskejobb). 

Anonymkode: de6a5...1c6

Ikke uenig i det, men poenget er her at de(frustrerte menn) ikke vet hvor de skal styre sin frustrasjon, og da tar de det utover den nærmeste skyteskiven og den de tror skaper problemene: nemlig kvinnene som tar de gode jobbene og ikke gir de sex. De vurderer ikke at disse kvinnene har lagt ned stor innsats for å komme dit de er, og ikke tar til takke med en sint, litt halvfeit mann. 

 

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens feminisme handler mer om venstresidens politiske synspunkt enn faktisk likestilling og kamp mot negativ sosial kontroll av kvinner, tvertimot så virker det som om dagens feminister ønsker mer av disse gruppene som vi vet er i mot de tradisjonelle feministiske verdier.

De gamle feministene gjorde en god jobb med å sørge for likestilling og aksept av kvinner i kirken, de nye feministene derimot gir totalt blaffen når det gjelder en viss annen religion som har fått stadig større innflytelse på det norske samfunnet de siste 40-50 årene. Så lenge det ikke er hvite menn som undertrykker og driver negativ sosial kontroll er det helt greit.

Anonymkode: 552c6...4d5

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andro skrev (7 minutter siden):

men også kamp for kvinners rettigheter ut over dette.

Ja og det er dette jeg ikke ser noen grunn til å stille meg bak. 
Svart eller hvit, høy eller lav, tykk eller tynn. Jøde eller muslim. Det har ikke noe å si? Bare halvparten av disse menneskene skal det kjempes for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feminisme i seg selv har jeg ikke noe problem med, det er feministene selv jeg har et problem med, for de er sjelden for ekte likestilling, slik som feminisme egentlig skal jobbe for. Den dagen feminister oppfører seg som om de støtter likestilling og hva feminisme egentlig er for noe, så kan jeg vurdere å kalle meg selv feminist, men intill den tid så er ikke den gjengen noe jeg vil identifisere meg med, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dagens feminisme handler mer om venstresidens politiske synspunkt enn faktisk likestilling og kamp mot negativ sosial kontroll av kvinner, tvertimot så virker det som om dagens feminister ønsker mer av disse gruppene som vi vet er i mot de tradisjonelle feministiske verdier.

De gamle feministene gjorde en god jobb med å sørge for likestilling og aksept av kvinner i kirken, de nye feministene derimot gir totalt blaffen når det gjelder en viss annen religion som har fått stadig større innflytelse på det norske samfunnet de siste 40-50 årene. Så lenge det ikke er hvite menn som undertrykker og driver negativ sosial kontroll er det helt greit.

Anonymkode: 552c6...4d5

Det er dette som er forskjellen på bølgene av feminisme. Dreiingen bort fra like muligheter og over mot likt utfall startet med 2. bølge, som tok av på 60-tallet.

Idag er agendaen i sin helhet pervertert til å kun handle om likt utfall. Og ja, da har du nærmest per definisjon et marxistisk syn på verden.

Men som sagt tidligere, det spiller egentlig ikke så stor rolle. Kvinner hyler ikke mye om likhet i Ukraina for tiden, for å si det sånn… 😄

Og nå går vi inn i "weak men create hard times", altså fase 4 i syklusen. Det blir ikke så mange årene til det er stille fra feministene her til lands også.

Lean back and enjoy the show, folkens!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bromance skrev (44 minutter siden):

Og jeg ser ingen årsak til at ideen om like rettigheter og like muligheter skal kritiseres på noen måte.

Jeg er oppdratt til at alt kan diskuteres. Å kritisere er å diskutere.

Ideer og ideologier som har livets rett tåler kritikk.

»Like rettigheter» og «like muligheter» har mye for seg. Men konseptene blir fort intrikate når folk er ulike. Er det «like rettigheter og muligheter» at alle får samme straff for å slå, hvis menn har en biologi som gjør oss mer tilbøyelig til å slå? Er det «like muligheter» å ha krav om en trapp inn til alle butikker for noen som har rullestol og ikke kan benytte seg av den?

Er det «like rettigheter» å si at du får pensjon ut fra hvor mange år du har jobbet, hvis man samtidig sier at kvinner forventes å bære fram barn? Hva med om kvinner kan forvente å leve lengre?

Ser du, man kan kritisere ideer om like rettigheter?

Anonymkode: e1373...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor virker det som om kvinnehatet gryr og feminismen er det verste som har skjedd menneskeheten, i følge flere tråder her inne? Hva er det som gjør at feminismen er så skummel? Jeg føler ikke jeg får et godt nok bilde på hvorfor så mange menn (stort sett) føler dette på kroppen.

Anonymkode: 9e1c6...5a2

Veldig mange menn begynner å bli lei av den feministiske terroren, ja. En eller annen Female Supremacist her i tråden kommer til å fortelle deg at dette er bare "KG-mennene" som er sånn og at mennene på Norges største debattforum er "incel" og bla bla, men jeg råder deg til å følge med på nyhetene i andre tilsvarende, vestlige land, så kommer du til å se at menn har begynt å våkne opp - alt fra USA, Sverige, Nederland, Danmark, Tyskland, Frankrike, Italia, Ungarn og mange flere.  

For øvrig, et godt råd til Female Supremacists er å orientere seg litt mer mot det faktumet at det er vi konservative menn som leder an i å knuse feminismen. Nok av koservative menn som er i forhold, eller er gift og har barn til og med, men vi leder an i den brutale kampen mot feminismen.  Men dere får bare fortsette å angripe incels, for vi konservative får stemmene deres politisk sett når det er valg, og samtidig er incels et produkt av den brutale feminismen i likhet med oppløsningen av kjernefamilien som vi verdikonservative bryr seg om.

Jeg råder deg også til å se på valgresultatene fra kommunevalget vi hadde nå nylig, og der scorer Frp veldig høyt til og med hos yngre menn. Høyre følger tett etter. Og så er det slik at våre "brødre" i andre vestlige land stemmer på partier som ligger enda mer til høyre enn det Frp og Høyre er i Norge. 

Vi er lei av et system som pusher kvinner frem systematisk på absolutt alle områder, selv om det ikke lenger er behov for det, og vi er selvsagt lei av å få skylden for en eller annen undertrykking som skjedde liksom for 150 år siden. Disse mennene som "undertrykket" kvinner for 150 år siden, de er stein dau - BEGGE KJØNN. Det betyr at du som kvinne, som lever i dag, IKKE er undertrykket, samtidig som vi menn som lever i dag er heller IKKE undertrykkere.

Det er mer motsatt i dag, nemlig at dine likesinnede Female Supremacists er på hevntokt og har tatt systematisk over områder i staten og kommunen som legger juridiske føringer for hvordan samfunnet skal være. Alt fra skolen, akademia, staten, byråkratiet, juss, høyere utdanning via Samordnaopptak, hele pakka egentlig. Også rykker dere frem og pløyer dere inn mot privat sektor også etter å ha tatt fullstendig over kommunal og statlig sektor. Menn flest er blitt forvridd dermed fra de fleste arenaer.  

Dette er ikke bare noe jeg sier, dette er en oppfatning som flere og flere nå tør å si. Det tar tid, men det er sånn. Regner med at du fikk med deg hva Simen sa. Tenk nå egentlig hva kan ikke tør å si høyt. 

Dere feminister hadde en veldig feil konklusjon da dere startet krigen mot menn, spesielt de siste 20 årene. Dere trodde at dere skulle pasifisere oss politisk sett og få oss til å hate oss selv (dere prøver fortsatt å gjøre dette etter deres beste even, siden feministene sitt kraftigste våpen er verbal brutalitet og psykisk mishandling) så dere trodde at menn skulle begynne å stemme på venstresiden sammen med dere og at menn bare skulle legge seg på ryggen og ta imot alle deres nye "forventinger" som bare øker i fvckings omfang for hvert eneste år. Dere trodde at menn bare skal være stille, akseptere indirekte pulverisering ved å bli valgt bort av samfunnet, og dermed også valgt bort av kvinner. Det å bli "valgt bort" starter faktisk allerede når man er et barn, og skal innom den brutale, feministiske skolen som er fullstendig styrt av kvinner og der fokuset ellers er å ta vare på jenter og drite hardt i gutter. Og sånn fortsetter det å spre seg når det gjelder å bli "valgt bort" hele veien fra da man er liten, lenge før man i det hele tatt tenker på første date noe sted. 

For ordens skyld, ingen tvinger dere Female Supremacists i å bli sammen med verdi-konservative menn, men det er nå slik at menn har rett på å tilhøre 50% andel i de fleste viktige kommunale og statlige stillinger og andre samfunnsområder som legger juridiske og andre føringer på samfunnet. Samme gjelder høyere utdanning. Hver eneste desimal som øker til kvinnene sin andel utover 50% innenfor høyere utdanning, er en ren tragedie. Fordi summa summarum som utgjør alltid "noe" 100%, og når Female Supremacist har skaffet seg et eller annet sted andel på 65%, så betyr det at mennene sin andel har sunket ned til 35%. Som sagt, hver eneste desimal utover 50%-tallet, er krig mot menn. 

Jeg blir ikke overrasket over om både du og flere av dine likesinnede er sterkt imot noe som helst som "lukter 50 - 50 balanse, det være seg høyere utdanning, eller 50 - 50 innenfor helsesektoren (lege, tannlege, psykolog), eller statlig sektor, eller balanse innenfor politiet, tollere, dommere, ++.  

Man må være blind for å ikke se at Female Supremacists har gått systematisk etter å ta over samfunnet, samtidig som de har prøvd å gjøre sitt ytterste for å holde mennene "blinde" mens dere tar over. Men det begynner heldigvis å bli slutt på, for flere våkner opp nå og innser problemet. Husk at Norge ligger alltid litt etter andre land, ettersom vi har kunnet sukre noe av elendigheten mennene står ovenfor med velferdsstaten, men det har bare begrenset effekt.

Til og med i Tyskland, som vi trodde er "av-nazifisert", så har du menn der nå som stemmer i økende grad på nazister, altså ikke engang kristne-konservative er "godt nok" for de lenger, for de er dritt lei av mye. 

 

Anonymkode: 6c48d...2e6

  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, hun er lege. Flere spm?

Anonymkode: 91e54...082

Hvis dere går fra hverandre så er ikke hun verdig en partner lengre, siden hun har barn fra før? Hva med din verdi?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Veldig mange menn begynner å bli lei av den feministiske terroren, ja. En eller annen Female Supremacist her i tråden kommer til å fortelle deg at dette er bare "KG-mennene" som er sånn og at mennene på Norges største debattforum er "incel" og bla bla, men jeg råder deg til å følge med på nyhetene i andre tilsvarende, vestlige land, så kommer du til å se at menn har begynt å våkne opp - alt fra USA, Sverige, Nederland, Danmark, Tyskland, Frankrike, Italia, Ungarn og mange flere.  

For øvrig, et godt råd til Female Supremacists er å orientere seg litt mer mot det faktumet at det er vi konservative menn som leder an i å knuse feminismen. Nok av koservative menn som er i forhold, eller er gift og har barn til og med, men vi leder an i den brutale kampen mot feminismen.  Men dere får bare fortsette å angripe incels, for vi konservative får stemmene deres politisk sett når det er valg, og samtidig er incels et produkt av den brutale feminismen i likhet med oppløsningen av kjernefamilien som vi verdikonservative bryr seg om.

Jeg råder deg også til å se på valgresultatene fra kommunevalget vi hadde nå nylig, og der scorer Frp veldig høyt til og med hos yngre menn. Høyre følger tett etter. Og så er det slik at våre "brødre" i andre vestlige land stemmer på partier som ligger enda mer til høyre enn det Frp og Høyre er i Norge. 

Vi er lei av et system som pusher kvinner frem systematisk på absolutt alle områder, selv om det ikke lenger er behov for det, og vi er selvsagt lei av å få skylden for en eller annen undertrykking som skjedde liksom for 150 år siden. Disse mennene som "undertrykket" kvinner for 150 år siden, de er stein dau - BEGGE KJØNN. Det betyr at du som kvinne, som lever i dag, IKKE er undertrykket, samtidig som vi menn som lever i dag er heller IKKE undertrykkere.

Det er mer motsatt i dag, nemlig at dine likesinnede Female Supremacists er på hevntokt og har tatt systematisk over områder i staten og kommunen som legger juridiske føringer for hvordan samfunnet skal være. Alt fra skolen, akademia, staten, byråkratiet, juss, høyere utdanning via Samordnaopptak, hele pakka egentlig. Også rykker dere frem og pløyer dere inn mot privat sektor også etter å ha tatt fullstendig over kommunal og statlig sektor. Menn flest er blitt forvridd dermed fra de fleste arenaer.  

Dette er ikke bare noe jeg sier, dette er en oppfatning som flere og flere nå tør å si. Det tar tid, men det er sånn. Regner med at du fikk med deg hva Simen sa. Tenk nå egentlig hva kan ikke tør å si høyt. 

Dere feminister hadde en veldig feil konklusjon da dere startet krigen mot menn, spesielt de siste 20 årene. Dere trodde at dere skulle pasifisere oss politisk sett og få oss til å hate oss selv (dere prøver fortsatt å gjøre dette etter deres beste even, siden feministene sitt kraftigste våpen er verbal brutalitet og psykisk mishandling) så dere trodde at menn skulle begynne å stemme på venstresiden sammen med dere og at menn bare skulle legge seg på ryggen og ta imot alle deres nye "forventinger" som bare øker i fvckings omfang for hvert eneste år. Dere trodde at menn bare skal være stille, akseptere indirekte pulverisering ved å bli valgt bort av samfunnet, og dermed også valgt bort av kvinner. Det å bli "valgt bort" starter faktisk allerede når man er et barn, og skal innom den brutale, feministiske skolen som er fullstendig styrt av kvinner og der fokuset ellers er å ta vare på jenter og drite hardt i gutter. Og sånn fortsetter det å spre seg når det gjelder å bli "valgt bort" hele veien fra da man er liten, lenge før man i det hele tatt tenker på første date noe sted. 

For ordens skyld, ingen tvinger dere Female Supremacists i å bli sammen med verdi-konservative menn, men det er nå slik at menn har rett på å tilhøre 50% andel i de fleste viktige kommunale og statlige stillinger og andre samfunnsområder som legger juridiske og andre føringer på samfunnet. Samme gjelder høyere utdanning. Hver eneste desimal som øker til kvinnene sin andel utover 50% innenfor høyere utdanning, er en ren tragedie. Fordi summa summarum som utgjør alltid "noe" 100%, og når Female Supremacist har skaffet seg et eller annet sted andel på 65%, så betyr det at mennene sin andel har sunket ned til 35%. Som sagt, hver eneste desimal utover 50%-tallet, er krig mot menn. 

Jeg blir ikke overrasket over om både du og flere av dine likesinnede er sterkt imot noe som helst som "lukter 50 - 50 balanse, det være seg høyere utdanning, eller 50 - 50 innenfor helsesektoren (lege, tannlege, psykolog), eller statlig sektor, eller balanse innenfor politiet, tollere, dommere, ++.  

Man må være blind for å ikke se at Female Supremacists har gått systematisk etter å ta over samfunnet, samtidig som de har prøvd å gjøre sitt ytterste for å holde mennene "blinde" mens dere tar over. Men det begynner heldigvis å bli slutt på, for flere våkner opp nå og innser problemet. Husk at Norge ligger alltid litt etter andre land, ettersom vi har kunnet sukre noe av elendigheten mennene står ovenfor med velferdsstaten, men det har bare begrenset effekt.

Til og med i Tyskland, som vi trodde er "av-nazifisert", så har du menn der nå som stemmer i økende grad på nazister, altså ikke engang kristne-konservative er "godt nok" for de lenger, for de er dritt lei av mye. 

 

Anonymkode: 6c48d...2e6

Biter meg merke i at du sier "dere" som om du allerede har bestemt at jeg er sånn og sånn. Den generaliseringen der virker mot sin hensikt. Jeg har flere ganger i tråden sagt at jeg ikke vil ha noe hvis det går på bekostning av menn. Jeg vil ha like rettigheter, men det betyr ikke at jeg vil undertrykke mannen i prosessen. Synd at du drar alle kvinner under samme kam, også oss som verken stemmer på venstresiden eller henger oss på radikal-feministene.

Ts

Anonymkode: 9e1c6...5a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du må ikke ta menn på KG som representativt for menn flest. 

Det som henger her inne er, med noen få unntak, lavmål. Incels, kvinnehat, rasisme, og livets harde skole, preger forumet. 

Anonymkode: 83ad2...145

Og folk som generaliserer over en lav sko😬

Anonymkode: 53ae8...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kvinner har fått de samme mulighetene også. Du er en veldig trist person hvis du mener at kun menn har glede av sex. Stakkars kjerringa di, sier jeg bare.

Anonymkode: de6a5...1c6

Jeg har hatt mye glede av kvinnefrigjøringen. Masse ræl å ligge med som singel, høyt utdannet mann med god jobb i Oslo i slutten av tyveårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, og det er det nok ekstremt få som er imot, men hvordan feminister oppfører seg, og hva de ofte støtter det bør kritiseres. Kritikk mot feminismen er ikke kritikk av likestilling, nesten alle ønsker det, men det er en kritikk av hva de ofte støtter i praksis 

Mer presis så kunne man sagt at feminister bør kritiseres, og ikke feminismen, siden de sjelden lever opp til hva feminisme egentlig er 

Anonymkode: 91430...d98

Jeg lurer egentlig på hva "feminister " støtter i praksis. Hva dem ikke lever opp til?

Likestilling (og feminisme) handler ikke om at alt skal være likt. Sånn 50 / 50 fordeling på alt i samfunnet. Men at kvinner og menn skal ha lik mulighet til å gjøre disse oppgavene hvis de selv vil, uten å bli møtt av forventninger / fordommer pga det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Veldig mange menn begynner å bli lei av den feministiske terroren, ja. En eller annen Female Supremacist her i tråden kommer til å fortelle deg at dette er bare "KG-mennene" som er sånn og at mennene på Norges største debattforum er "incel" og bla bla, men jeg råder deg til å følge med på nyhetene i andre tilsvarende, vestlige land, så kommer du til å se at menn har begynt å våkne opp - alt fra USA, Sverige, Nederland, Danmark, Tyskland, Frankrike, Italia, Ungarn og mange flere.  

For øvrig, et godt råd til Female Supremacists er å orientere seg litt mer mot det faktumet at det er vi konservative menn som leder an i å knuse feminismen. Nok av koservative menn som er i forhold, eller er gift og har barn til og med, men vi leder an i den brutale kampen mot feminismen.  Men dere får bare fortsette å angripe incels, for vi konservative får stemmene deres politisk sett når det er valg, og samtidig er incels et produkt av den brutale feminismen i likhet med oppløsningen av kjernefamilien som vi verdikonservative bryr seg om.

Jeg råder deg også til å se på valgresultatene fra kommunevalget vi hadde nå nylig, og der scorer Frp veldig høyt til og med hos yngre menn. Høyre følger tett etter. Og så er det slik at våre "brødre" i andre vestlige land stemmer på partier som ligger enda mer til høyre enn det Frp og Høyre er i Norge. 

Vi er lei av et system som pusher kvinner frem systematisk på absolutt alle områder, selv om det ikke lenger er behov for det, og vi er selvsagt lei av å få skylden for en eller annen undertrykking som skjedde liksom for 150 år siden. Disse mennene som "undertrykket" kvinner for 150 år siden, de er stein dau - BEGGE KJØNN. Det betyr at du som kvinne, som lever i dag, IKKE er undertrykket, samtidig som vi menn som lever i dag er heller IKKE undertrykkere.

Det er mer motsatt i dag, nemlig at dine likesinnede Female Supremacists er på hevntokt og har tatt systematisk over områder i staten og kommunen som legger juridiske føringer for hvordan samfunnet skal være. Alt fra skolen, akademia, staten, byråkratiet, juss, høyere utdanning via Samordnaopptak, hele pakka egentlig. Også rykker dere frem og pløyer dere inn mot privat sektor også etter å ha tatt fullstendig over kommunal og statlig sektor. Menn flest er blitt forvridd dermed fra de fleste arenaer.  

Dette er ikke bare noe jeg sier, dette er en oppfatning som flere og flere nå tør å si. Det tar tid, men det er sånn. Regner med at du fikk med deg hva Simen sa. Tenk nå egentlig hva kan ikke tør å si høyt. 

Dere feminister hadde en veldig feil konklusjon da dere startet krigen mot menn, spesielt de siste 20 årene. Dere trodde at dere skulle pasifisere oss politisk sett og få oss til å hate oss selv (dere prøver fortsatt å gjøre dette etter deres beste even, siden feministene sitt kraftigste våpen er verbal brutalitet og psykisk mishandling) så dere trodde at menn skulle begynne å stemme på venstresiden sammen med dere og at menn bare skulle legge seg på ryggen og ta imot alle deres nye "forventinger" som bare øker i fvckings omfang for hvert eneste år. Dere trodde at menn bare skal være stille, akseptere indirekte pulverisering ved å bli valgt bort av samfunnet, og dermed også valgt bort av kvinner. Det å bli "valgt bort" starter faktisk allerede når man er et barn, og skal innom den brutale, feministiske skolen som er fullstendig styrt av kvinner og der fokuset ellers er å ta vare på jenter og drite hardt i gutter. Og sånn fortsetter det å spre seg når det gjelder å bli "valgt bort" hele veien fra da man er liten, lenge før man i det hele tatt tenker på første date noe sted. 

For ordens skyld, ingen tvinger dere Female Supremacists i å bli sammen med verdi-konservative menn, men det er nå slik at menn har rett på å tilhøre 50% andel i de fleste viktige kommunale og statlige stillinger og andre samfunnsområder som legger juridiske og andre føringer på samfunnet. Samme gjelder høyere utdanning. Hver eneste desimal som øker til kvinnene sin andel utover 50% innenfor høyere utdanning, er en ren tragedie. Fordi summa summarum som utgjør alltid "noe" 100%, og når Female Supremacist har skaffet seg et eller annet sted andel på 65%, så betyr det at mennene sin andel har sunket ned til 35%. Som sagt, hver eneste desimal utover 50%-tallet, er krig mot menn. 

Jeg blir ikke overrasket over om både du og flere av dine likesinnede er sterkt imot noe som helst som "lukter 50 - 50 balanse, det være seg høyere utdanning, eller 50 - 50 innenfor helsesektoren (lege, tannlege, psykolog), eller statlig sektor, eller balanse innenfor politiet, tollere, dommere, ++.  

Man må være blind for å ikke se at Female Supremacists har gått systematisk etter å ta over samfunnet, samtidig som de har prøvd å gjøre sitt ytterste for å holde mennene "blinde" mens dere tar over. Men det begynner heldigvis å bli slutt på, for flere våkner opp nå og innser problemet. Husk at Norge ligger alltid litt etter andre land, ettersom vi har kunnet sukre noe av elendigheten mennene står ovenfor med velferdsstaten, men det har bare begrenset effekt.

Til og med i Tyskland, som vi trodde er "av-nazifisert", så har du menn der nå som stemmer i økende grad på nazister, altså ikke engang kristne-konservative er "godt nok" for de lenger, for de er dritt lei av mye. 

 

Anonymkode: 6c48d...2e6

Det du tar opp her er isolert sett et reelt nok fenomen, men det blir ikke dette som kommer til å snu situasjonen.

Vi kommer derimot til å få en ny runde med noe à la de harde 30-årene. Verdensøkonomien kommer til å gå inn i et svalestup, og kanskje til en viss grad faktisk bryte sammen, primært drevet av ikke-bærekraftig akkumulering av gjeld i kombinasjon med kollapsen i fødselstall.

Og dette er matematisk uunngåelig. Økonomien kan ikke fortsette å bære sin egen vekt. Den vil kollapse.

Da er det slutt på "strong independent woman"-skuespillet. Ingen vil lenger late som om det er "mandig" å gråte en skvett på tur med barnevogn. Kort sagt, perverteringen erstattes av harde tider, som til slutt munner ut i en ny vår.

Akkurat slik de "glade" 20-årene ble erstattet av de harde 30-årene, og vi til slutt fikk oppturen på 50-tallet (for dem som husker sin økonomiske historie).

Vi får bare håpe at ikke 40-årene også gjentar seg… 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-AA skrev (16 minutter siden):

Jeg har hatt mye glede av kvinnefrigjøringen. Masse ræl å ligge med som singel, høyt utdannet mann med god jobb i Oslo i slutten av tyveårene.

Altså, ræl ligger med ræl og gifter seg med ræl. Ikke akkurat noen sensasjon, det. Heller helt vanlig og naturlig at ræl tiltrekker ræl.

Anonymkode: de6a5...1c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor virker det som om kvinnehatet gryr og feminismen er det verste som har skjedd menneskeheten, i følge flere tråder her inne? Hva er det som gjør at feminismen er så skummel? Jeg føler ikke jeg får et godt nok bilde på hvorfor så mange menn (stort sett) føler dette på kroppen.

Anonymkode: 9e1c6...5a2

- Når man slutter å bruke Google til alt mulig (algoritmer), så blir ikke verden innsnevret til bare gi deg de treffene de vet du liker å hate.
- KG er et diskusjonsforum der gjengangerne dominerer.

Feminismen er overdrevet, hilsen verdens beste land å være kvinne i. Danes menn er mer diskriminert i dagens Skandinavia enn dagens kvinner noen gang har vært. Ingen andre enn menn som slet fortalte andre menn som slet at de brydde seg.
Nå har det gått over stokk og stein, og det går pengemaskin i det! Fordi ingen brydde seg, kunne selvsagt et fåtall tjene store penger på andres ulykke. Idioter på stortinget har medansvar.
Altfor mange ignoranter føler ikke andres problemer før det blir deres eget problem. De virkelig dumme her, påstår også at det var DA problemene startet! Hjernen er alene. Ingen ny tendens.
Andrew Tate er ikke årsaken. Han er et produkt av ignoranse, i stor grad de som angivelig ikke forstå "noenting"!

"Jeg føler ikke jeg får et godt nok bilde på hvorfor så mange menn (stort sett) føler dette på kroppen."
- Prøver du å forstå det? Ingen beskyldning, bare spør.

- Fordi selv om du ikke opplever det, så er feminismen overvektig og ensrettet til og for kvinner. Det er få bevis på at kvinner bryr seg mere om andre, enn menn gjør. Det er ingenting som tilsier at kvinner er har færre rettigheter enn menn i 2024.
- Jeg mener det er trist, at når folk sa for over 7 år siden at vi med denne kursen, risikerer vi at "ingen" kvinner lenger ønsker seg barn, så ble kommentarer online sensurert
"Denne kommentaren eller tråden er ikke i samsvar med våre regler"
"Fjernet for upassende innhold"
osv
Likevel er vi på oransje nivå. (Et frivillig valg, et frivillig valg, et frivillig valg!)
Please, merk deg, vær så snill, at jeg skrev ordet "ingen" i apostrof (" = apostrof).   Men om vi innen 10 år går retning av 40% barnefødsler i Norge.... er det ikke egentlig litt trist?  De som bryr seg lite, bryr seg også lite om hvordan fremtiden er for andre etter sin egen død.

- Det finnes ikke balanse i disrkimineringspåstandene. Det finnes nok av bevis på formidlinger, som at om et påstått patriarkat favoriserer broren din, ikke søsteren.
https://www.youtube.com/watch?v=jax54E2GWWg&t=1s

Det stemte ikke da, og det stemmer enda mindre nå! Men det har blitt prentet inn i hjernen til barna, i et samfunn som påstår at alle andre i østen driver med hjernevasking!
- Til slutt: "Men det er jo kvinner som blir voldtatt".
Ja, dessverre. Der som ellers finnes det massevis av unntak; men kvinner utgjør flertallet av overgrepsofre. Nøyaktig hva som defineres som voldtekt, har blitt meget bøyd og strukket. Ja, der sa jeg det.
- Når det kommer til samholdet mellom kvinner, virker den  omtrent fraværende i alle andre sammenhenger enn i voldtektsdebatter. Ja, der sa jeg det. "Jeg er singel, jeg. Det er han som er utro!"  " Vi kvinner blir aldri trodd når vi anmelder, derfor anmelder vi ikke, men bruker ord som victimblaming dersom noen motsier våre påstander"
Påstanden min er at det kvinner mener er undertrykkelse, kan kokes ned til noe så konkret som den fysiske underlegenheten de opplever, der de fikk bank av broren sin, der de skjønner at uansett hva de egentlig prøver, så vil en mann alltid være fysisk sterkere enn dem. Mobbeofre, andre svakestilte føler også på dette. Og selvfølgelig, på generelt basis! Unntakene definerer ikke regelene!

 

Anonymkode: 238a3...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bromance skrev (18 minutter siden):

Jeg lurer egentlig på hva "feminister " støtter i praksis. Hva dem ikke lever opp til?

Likestilling (og feminisme) handler ikke om at alt skal være likt. Sånn 50 / 50 fordeling på alt i samfunnet. Men at kvinner og menn skal ha lik mulighet til å gjøre disse oppgavene hvis de selv vil, uten å bli møtt av forventninger / fordommer pga det.

 

Igjen: Fra tredje bølge av, på 90-tallet, har feminisme handlet om likt utfall og ikke like muligheter.

Du henger igjen i fortiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...