Gå til innhold

Hvor mye veier du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 158 høy og veier 54 kg. Jeg kunne faktisk ha tenkt meg å komme ned til 49-50 kg, trivdes godt med den vekta, og de fem ekstra kiloene jeg har nå ligger kun over magen og rumpa. Don`t like it. :riste:

Videoannonse
Annonse
Gjest Rognebær
Skrevet
173 og 83,5 kg

Det var jeg også før jeg ble gravid. Nå er jeg 86-87.

Og jeg får omtrent daglig høre at jeg er deiligst i verden, såh!

:hjerte:

Gjest Malina
Skrevet (endret)
Er cirka 161 cm og veier 59 kg. Gikk opp 4 kg da jeg begynte å trene, så håper på å gå ned dem igjen. Men heller en veltrent kropp som veier litt mer, enn en utrent kropp som veier mindre:) Å være sunn og føle seg vel er mye viktigere en vekt!

Tror absolutt ikke hun ønsker å rakke ned på noen! Det hun sier er jo sant da! ;)

Siterte litt feil person, der,men....

Endret av Malina
Gjest Gjest_Knøttet_*
Skrevet

Lurer også på vitsen m en slik tråd. Er det fordi jenter ALLTID skal sammenligne seg m andre? En klassiker...

Vel; kan godt svare. Jeg er 1,63 og 46-47 kg. Lita, men sånn er det bare. Har vært 52 på mitt "tyngste", men det er lenge siden, og da hadde jeg et veldig usunt kosthold og! :ler:

Skrevet (endret)

Er 165 og veier vel i underkant av 60.

Er bare noen få år siden jeg veide rett under 50, og tro meg - jeg så ikke noe bra ut. Jeg har så veldig smalt liv og brede hofter i forhold, så jeg ser mye flottere ut hvis jeg har litt ekstra. :) Dessuten er jeg mye mer fornøyd nå enn før, og før slet jeg veldig.

Og så lenge jeg fyller meg selv på langs og på tvers og er sunn, så har jeg det bra! :)

Endret av Freyja
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er i en skikkelig downperiode i mitt liv akkurat nå...er 170 cam høy og veier (dessverre) hele 68 kg!! Har aldri jhatt str. 40 i bukser før, så dette er et av mine største nederlag når det gjelder utseendet!

:tristbla:

Gjest Emeldina
Skrevet

172/55

Skulle gjerne veid noen kilo mer.. *Jeg vil, jeg vil, men får det ikke til* :sur:

Synes det er fint med former...

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Av en eller annen TEIT grunn leste jeg denne tråden her, å føler meg en smule tjukk i forhold til de som er ca like høye som meg..

Er ikke redd for å si vekten og høyden min; er 160cm høy å 73kg....

Gjest Anerikke
Skrevet
Av en eller annen TEIT grunn leste jeg denne tråden her, å føler meg en smule tjukk i forhold til de som er ca like høye som meg..

Er ikke redd for å si vekten og høyden min; er 160cm høy å 73kg....

:tommel: ca samme size, vi!

Gjest Gjest
Skrevet

er 150 og ca 48- 49 kg.Får høre jeg er slank.Kan ikke skjønne dere som er ca 160 høy og vil veie fra 46-49 kg :overrasket: Er i midten av 30 årene da, og skulle nu ha gjort seg om jeg veide 45 kg.Tror jeg da hadde skjemtes med å si min vekt til andre :ler:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

175 og veier 70kg.. Vil gjerne ned til 65, men har vel ikke så dårlig tid.. Føler meg ikke akkurat direkte feit..

Gjest Ester
Skrevet

165 høy og veier mellom 64 og 65 kg. Er ikke tjukk, men har former!

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
165 høy og veier mellom 64 og 65 kg. Er ikke tjukk, men har former!

Samme her.. ;)

Skrevet

Er 174 cm, veier rundt 60 kg trur jeg...

Gjest Gjest
Skrevet

er 176cm høy og veier 77. Er ikke spesielt stor, men treningsstudioet blir flittig brukt for å stramme opp litt her og der, og ikke for å gå ned i vekt. Mister jeg en kilo på veien så er det bonus.

Skrevet

165cm høy, 48kg tung etter å ha gått opp 4kg på et år! Vekten hadde vært grei hvis det var muskler det var snakk om, men det er det desverre ikke ... :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet
Huff da!  :klem:

Det gir en bmi på 23 og er normal vekt. Hva huffer og klemmer du for?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...