Gå til innhold

Hvor mye veier du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg veier 66-67 kilo og er 174 cm hoey. Min idealvekt er 63-64 kilo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
160/52. Vil ned til 50, men det er nesten klin umulig.  :sur:

Jeg veier det samme og er like høy, men hvorfor vil du ned 2 kg? Folk gnåler tilogmed at jeg må legge på meg med denne vekta.

Beste hadde vært om folk sluttet å blande seg ;)

Skrevet

Tja, ligger sånn mellom 90-95. Ser ikke ut til å være et gram over 80, da. :sjarmor: Har litt muskler jeg kan takke det for. Men jeg bør nok stramme opp endel. Og kanskje komme meg ned til 80. Hvem vet, kanskje jeg ser ut som jeg er 70 da. :ler:

Gjest Tristessa
Skrevet
Jeg veier det samme og er like høy, men hvorfor vil du ned 2 kg? Folk gnåler tilogmed at jeg må legge på meg med denne vekta.

Beste hadde vært om folk sluttet å blande seg ;)

Det varierer litt fra person til person hvordan man ser ut med en gitt vekt, for min del er jeg absolutt ikke overvektig på noen måte, men det er noe "der" som jeg vil ha vekk. Igjen, det er nok mange som er uenige, og som mener at jeg ikke trenger å gå ned (mer tvert i mot som du sier), men jeg liker å være tynn, og jeg har ikke råd til å vokse ut av klærne mine.

Skrevet

Har aldri vært "feit" eller slapp i fisken, har trent mer eller mindre på helsestudio siden jeg var 17. Vel og merke litt til og fra.

Blir kanskje en litt anderledes skala for min del siden jeg er "mann", men mine mål er i hvertfall 191 høy og går litt opp og ned mellom 98 og 101kg.

For ca 3 år siden var jeg oppe i 121kg og i kongeform. Men intet varer evig. :grine:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg ventet med det i 2 år, nå har jeg resignert og gått til innkjøp av "tjukk kjerring"-klær i str. 40 på bukser, og 38 i overdeler.

:ler: Her er det mange som har et normalt syn på kvinnekroppen! Størrelse 38/40 er liksom kjempestort!

Skrevet
:ler: Her er det mange som har et normalt syn på kvinnekroppen! Størrelse 38/40 er liksom kjempestort!

Ja ja syntes det er fint med kjerringkropp jeg. Ganske mange i den str, ikke fult så mange med str 36

Skrevet

Typisk at det bare er de tynne som svarer på slike tråder som dette.

Jeg er 180 og veier 86,8 kilo. Jeg holder på å slanke meg ned til 75, men kanskje blir jeg fornøyd når jeg kommer til 80 kilo.

På videregående slanket jeg med ned fra 65 til 60 kilo. Nå idag kan jeg bare riste på hodet av at jeg syntes jeg var for tykk når jeg veide 65 kilo :riste:

Og ja, det er veldig forskjell på folk. Og ikke minst ser man slankere ut når man er høy. For med mine 180 cm. ser jeg faktisk ikke så verst ut den dag idag.

Det hører vel også med til historien at jeg nå er 35 år, mens jeg var 16 den gangen på videregående.

Gjest Chrizzy
Skrevet

174 og veier 65. Syns det er helt greit. Jeg har veid både mer og mindre. Nå har jeg hatt denne vekten i flere år.

Skrevet

Jeg er 168 og veier 61 kg. Er fornøyd med det!

Skrevet (endret)

171 og 51 kg. (men jeg har sikkert godt opp en kg siden sist jeg veide meg ;) )

Endret av liv
Skrevet

166 og 57-58 kg... Trivselsvekt på i underkant av 55...

Har vært oppe i 69 kg pga. jeg slet med overspising et år... Men ved å ta meg selv i nakken og legge om kostholdet gikk jeg fort nedigjen... (utrolig deilig å komme inn i buksene jeg brukte på videregående igjen) Nå har vekten vært stabil i et år, så har tenkt å legge om livsstilen litt til for å se om det hjelper meg ned de siste kiloene....

Gjest Gjest
Skrevet

Er 173 og 81 kilo.... føler meg nesten slank :lol: Jeg har gått ned 15 kilo det siste året.. og skal ned enda mer! Det er deilig å kjenne at kroppen fungerer bedre og bedre.

Skrevet

Er cirka 161 cm og veier 59 kg. Gikk opp 4 kg da jeg begynte å trene, så håper på å gå ned dem igjen. Men heller en veltrent kropp som veier litt mer, enn en utrent kropp som veier mindre:) Å være sunn og føle seg vel er mye viktigere en vekt!

Gjest gjest1
Skrevet
Er cirka 161 cm og veier 59 kg. Gikk opp 4 kg da jeg begynte å trene, så håper på å gå ned dem igjen. Men heller en veltrent kropp som veier litt mer, enn en utrent kropp som veier mindre:) Å være sunn og føle seg vel er mye viktigere en vekt!

Bortsett fra den siste delen av det du skriver, er ikke det en veldig kvalm holdning til seg selv? Greit å være fornøyd med seg selv, men å se på seg at kroppen sin er bedre enn andres? Tsk tsk tsk :riste:

bråkmaker i dag, ja.

Gjest Tristessa
Skrevet

Egentlig enig med Towelie, jeg er vel det fagfolket vil kalle skinnyfat (tynn men med svært lite muskler og forholdsvis høy fettprosent), men jeg synes fint lite om folk som vil rakke ned på meg av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...