Yme Skrevet 12. april 2006 #201 Skrevet 12. april 2006 Virker som at de fleste her er helt normale da... Merkelig hvordan jenter tror det er pent å være så jævla tynn Det er bedre med litt for mye enn litt for lite, for å si det sån. Jeg er 1,86 og veier nesten 90 kilo. Jeg har en liten pølse med fett nederst på magen som skal vekk i mai. Er lei av å ha 2 og 2 halve pækk
Gjest Jalileh Skrevet 13. april 2006 #202 Skrevet 13. april 2006 Virker som at de fleste her er helt normale da... Merkelig hvordan jenter tror det er pent å være så jævla tynn Det er bedre med litt for mye enn litt for lite, for å si det sån. Jeg er 1,86 og veier nesten 90 kilo. Jeg har en liten pølse med fett nederst på magen som skal vekk i mai. Er lei av å ha 2 og 2 halve pækk ← Takk for en liten selvtillits-boost.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #203 Skrevet 13. april 2006 Er 169 cm høy og veier dessverre hele 63 kg.. Målet mitt er å veie 54.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #204 Skrevet 13. april 2006 Virker som at de fleste her er helt normale da... Merkelig hvordan jenter tror det er pent å være så jævla tynn Det er bedre med litt for mye enn litt for lite, for å si det sån. Jeg er 1,86 og veier nesten 90 kilo. Jeg har en liten pølse med fett nederst på magen som skal vekk i mai. Er lei av å ha 2 og 2 halve pækk ← Dem mannen som er på avataren din er stygg og tynn...og det du sier om deg selv med fettvalk: det er ikke noe som jenter liker.
Gjest Solsikke Skrevet 13. april 2006 #205 Skrevet 13. april 2006 172 cm og vekta ligger mellom 59 og 61.
*Emma* Skrevet 13. april 2006 #206 Skrevet 13. april 2006 (endret) Er 171 høy og veier 60kg. Er dessuten stolt over at jeg veier 15kg mindre enn jeg gjrde før jeg ble gravid med dattern min. (Hun ble ett år for 2 uker siden) Endret 13. april 2006 av *Emma*
Gjest King James II Skrevet 13. april 2006 #207 Skrevet 13. april 2006 (endret) 276 cm.....det skal vere 176 cm 67 kilo Endret 13. april 2006 av Trajan Cicero
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #208 Skrevet 13. april 2006 Jeg skjønner heller ikke helt poenget med denne tråden. Jeg er 160 høy. Før jeg begynte å trene veide jeg ca 50 kg. Jeg gikk ned ca tre kg med en gang jeg begynte å trene. Men så gikk jeg opp de kiloene igjen, og gikk opp ytterligere tre kilo. Nå veier jeg ca 53. Men jeg har jo en mye flottere kropp nå som jeg er veltrent og fast i fisken. Jeg har økt i vekt fordi muskelmassen min har økt betraktelig, fett er byttet ut med muskler. Nå har jeg fortsatt fett på kroppen, men jeg har i tillegg muskler. Er mer fornøyd med kroppen min nå, selv om jeg altså veier mer. Muskler tar jo mindre plass, så har faktisk opplevd at bukser har blitt for store (særlig i livet), selv om jeg har gått opp i vekt. Så jeg synes det blir litt dumt å fokusere så mye vekt, da det jo ikke sier noe om hvor sunn og veltrent ma ner, hvordan kroppsfasong man har osv. Nei, heller tung og veltrent enn lett og slapp i fisken ← Enig ! Jeg er ca 165 og veier 60 kg. har trent endel i ca et år nå.. først gikk jeg ned ca 5 kg.. så gikk jeg opp igjen. men kroppen ser mye bedre ut nå. Muskelmassen har økt og mye av fettet er borte. Syns mange av innleggene her er veldig sutrete. Vær fornøyd med kroppene deres!
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #209 Skrevet 13. april 2006 Rart at det er så mange her som lurer på hvordan de skal ned i vekt, men allikevel er de normalvektige...
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #210 Skrevet 14. april 2006 synnes ikke det er så rart. Det er jo en kjent sak at kvinner uansett hvor tynne de er tror de er feitere en de er. ivhertfall veldig mange ikke alle..
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #211 Skrevet 14. april 2006 Er 160, og nærmer meg 70 kg... 15 kg mer enn for bare noen få år siden, men det er ikke noe jeg tenker så mye på. ← Jeg er 162 og veier 67 kg, det er ca 12 kg mer enn da jeg ble sammen med mannen min. Jeg er ikke feit, og det er nok ikke du heller. Ikke hør på de som tror mannen din tenker på det, det gjør han sikkert ikke. Min syns jeg er mye finere nå enn da vi ble sammen, da vat jeg rett og slett mager!! Jeg ser det selv og når jeg ser på bilder fra da. Er bare en str 38 og det er jo helt normalt... Klem til deg! Bir så provosert over alle de som kritiserer....
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #212 Skrevet 14. april 2006 Jeg er 163 og veier 56 kg. Skal ned i 50 kg. Fettet hos meg er så skjevt fordelt Overkroppen er smal og slank, mens alt fettet er samlet på legger, lår, rumpe og hofter Det ser ut som om jeg har "underkroppen" til en som er litt overvektig og overkroppen til en tynn person.
Yme Skrevet 17. april 2006 #213 Skrevet 17. april 2006 Dem mannen som er på avataren din er stygg og tynn...og det du sier om deg selv med fettvalk: det er ikke noe som jenter liker. ← Åj, der gikk hele selvtilliten min til hælvete... Jaja
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2006 #214 Skrevet 17. april 2006 Dem mannen som er på avataren din er stygg og tynn...og det du sier om deg selv med fettvalk: det er ikke noe som jenter liker. ← Jøsses..... litt av en reaksjon.... Her kommer Yme med litt oppmuntrende ord til de som føler de veier for mye, og så kommer du med sånt oppgulp som dette her? Hva er du for slags???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå