Gå til innhold

Hvor mye veier du?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes faktisk det hadde vært interessant å vite mer om de personene som kommer med de ufine bemerkningene her inne. - Hva slags holdninger og normer de har i registeret sitt. For meg er det helt utenkelig å komme med slike svar, uansett om emnet gjelder vekt, eller andre aspekter ved utseendet for den saks skyld.

Mennesker er mer enn vekt. Noen har flott/e bryster, tenner, hud, nese, hår, utdannelse, barn, mann, hjem, bil, utstråling, personlighet, kunnskap, empati, rompe, båt osv, osv

Jeg selv har feks en god utdannelse, og dette er jo noe håndfast konkret - kunne ikke falle meg inn å noen gang "mobbe" de uten - for hva er det i helheten...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Wiggle me
Skrevet
Jeg synes faktisk det hadde vært interessant å vite mer om de personene som kommer med de ufine bemerkningene her inne.  - Hva slags holdninger og normer de har i registeret sitt. For meg er det helt utenkelig å komme med slike svar, uansett om emnet gjelder vekt, eller andre aspekter ved utseendet for den saks skyld.

Mennesker er mer enn vekt. Noen har flott/e bryster, tenner, hud, nese, hår, utdannelse, barn, mann, hjem, bil, utstråling, personlighet, kunnskap, empati, rompe, båt osv, osv

Jeg selv har feks en god utdannelse, og dette er jo noe håndfast konkret - kunne ikke falle meg inn å noen gang "mobbe" de uten - for hva er det i helheten...?

Svært så politisk korrekte vi var i dag da du. ;)

Skrevet

etter det jeg har lest her inne nå... tyder det bare på at jeg må på seriøs slanking... jeg mener skikkelig seriøst.... jeg er 157 og veier litt over 60 kg!!!!

Skrevet

Jeg er ca 177 cm høy og veier vel omtrent 74 kg. Mye ligger på midten, kan man si. (Mage, rompe og lår.) Pleier å si jeg er vant til å veie mindre, men da var jeg jo ikke "ferdig utvokst", så det blir jo ikke helt riktig. ;) Kunne likevel tenkt meg å gått ned en del kilo, iallfall fått stramma opp!

Skjønner ikke vitsen med å rakke ned på andre fordi de veier "for mye" eller "for lite", men det er jo typisk kvinner å holde på sånn. :roll:

Gjest Gjest
Skrevet

eg er 160 og veger 76 kilo. eg held på å slanke meg. det meste av fettet ligg på magen, puppane og armane...

Skrevet

50-55 kg, 165cm høy. Ikke akkurat tykk kanskje, men føler jeg har litt formye mage .. jeg var så tynn hele barndommen og langt opp i tenåra ... :(

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Har ikke vært på en vekt på mange år, men tror jeg ligger på 48-49 kg. Er 162 cm høy. Trener regelmessig, bortsett fra denne uken fordi jeg er syk.

Gjest Hei-og-hopp
Skrevet

Jeg er ei jente som trener mye, er 174cm og veier 73 kg.

Tenkte jeg bare skulle sende inn så dere som bekymrer dere slik skal skjønne at:

- Det er ikke vekta det kommer an på.. :)

Gjest Gjest_Hei_*
Skrevet
Jeg er 157 og veier 64 kg.. Har akkurat gått ned 3 kg!

Hadde jeg veid 55 kg hadde jeg vært overlykkelig og ikke klaget på at jeg veide for mye!!

Det er ikke et spesielt tall på vekta som gjør deg lykkelig..
Skrevet

Jeg er 172 cm og 58 kg. Er stort sett fornøyd, men går jeg opp en eneste liten kilo merker jeg det med en gang.. og da blir jeg sur!!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes faktisk det hadde vært interessant å vite mer om de personene som kommer med de ufine bemerkningene her inne.  - Hva slags holdninger og normer de har i registeret sitt. For meg er det helt utenkelig å komme med slike svar, uansett om emnet gjelder vekt, eller andre aspekter ved utseendet for den saks skyld.

Hva har båter og utdanning med vekt å gjøre? :overrasket: Her snakkes det kun om vekt og da trenger vi vel strengt tatt ikke å blande inn alt mulig annet? Hjelper ikke mye for utseendet å være snill og eie tresnekke hvis en veier 200 kg.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er 172 cm og 58 kg. Er stort sett fornøyd, men går jeg opp en eneste liten kilo merker jeg det med en gang.. og da blir jeg sur!!

Pèfect!! :klappe::klappe:

Gjest marthepia
Skrevet

Jeg er 160 og 69 kg. Går jeg ned 9 kilo er jeg fornøyd..tror jeg :ler:

Gjest Gjest_Guro_*
Skrevet

168 cm og 63kg..

Jeg skal tilbake til 60 kg. Og holde meg der....

Greit og gå ned, men et par dager etterpå er jeg opp igejn i 63..

Gjest Gjest_dolly_*
Skrevet
171, 51 kg.

Nok en slik tråd :ler:

Det ender alltid med at de som er tynne svarer, og de som er normale og de som har litt ekstra får dårlig selvfølelse.

da gjør jeg noe med det :overrasket: !

ca 174 og 89kg :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er 174 og rundt 80 kg - og fått høre at jeg ikke må gå ned mer i vekt!! :overrasket::sjenert:

Gjest Gjest_lulu_*
Skrevet

skjønner ikke no. dere må da være tynne?

folk sier jeg er slank og jeg er som de fleste av dere, 168,men jeg veier 78 kg. ser ikke på meg selv som tykk heller....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...