Gå til innhold

Hvor mye veier du?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Det gir en bmi på 23 og er normal vekt. Hva huffer og klemmer du for?

Nei huff, mener det er alt for mye!

Men kanskje du har tung benbygnign? Vekten kan jo variere veldig fra person til person, så jeg skal ikke si det for sikkert i alle tilfeller da! Trodde du mente det selv var for mye, men tok vel feil da. Sorry med sympatiklemmen og alt det, bommet visst litt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Nei huff, mener det er alt for mye!

Men kanskje du har tung benbygnign? Vekten kan jo variere veldig fra person til person, så jeg skal ikke si det for sikkert i alle tilfeller da! Trodde du mente det selv var for mye, men tok vel feil da. Sorry med sympatiklemmen og alt det, bommet visst litt!

Ja, huff.. Hun er normalvektig i følge bmi, man skal vel kanskje helst være undervektig? Kanskje hun bør veie 45 kg?

:ironi:

Skrevet

Jeg er 168 og 82 kilo, ja jeg kommer dårlig ut på bmi-greiene, som sier helsa mi er dårlig hvis jeg er "så stor", men jeg er faktisk rimelig veltrent... Så jeg stoler ikke på de greiene, ifølge den skulle jeg vært 60 kilo eller noe...

Gjest Gjest
Skrevet

1. Vanvittig mange små damer her.

2. Enda flere tynne damer her.

3. ALLE skal ned de 3-5 kiloene...

4. Jeg var ved et tilfelle nede i 54 kilo. Jeg måtte løpe rundt i dusjen for å få vaska håret... :ler:

5. Jeg er 172 og veier mellom 68 og 72 kilo. Alt ettersom syklus og sånt. Og det som skulle struttet der forran, henger etter fire barn og slenger der bak!! :ler::ler::ler:

6. Dere damer som har gått ned 10-20 kilo, fy fader så flinke dere er!! :ler::) Da snakker jeg ikke til dere små ræl som klager over en liten massepose altså. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Er 170 høy, veier 70 kg...har ikke barn engang! :grine:

Gjest Gjest
Skrevet

Veier 55 kg og er 170 høy...er kjempefornøyd :klappe:

Skrevet

Jeg veier rundt 60 kg og er 169 cm høy. Idealvekten min er 58, så er der snart :) Gikk fra 56 til 66 på to år (fra 2001 - 2003), men har trent og spist sunt i perioder de siste 2-3 årene, så nå er jeg snart der jeg vil være igjen! Har gått veeeeldig gradvis og sent, men da er det også lettere å holde vekten når jeg har nådd målet! :) Skal gifte meg til sommeren og det gir jo et ekstra spark bak!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er 168 og veier 60 kg. Jeg er "vant til" å veie 53 men la på meg 7 kg på 6 uker når jeg sluttet å røyke.. og disse kiloene klarer jeg ikke å ta av meg igjen... ALT ligger som en ring rundt magen.... det er vel all sjokkisen jeg stappet i meg under røykekuttet!!

Jeg er også 168 og vanligvis 61 kilo. Men ingenting på magen, den pleier å være heeelt flat! Men nå er det forskjellig hvor vi får kiloene og hvordan vi bærer de da. Jeg har tung beinbygning, ganske brede hofter og skuldre, og kraftige lår/legger. Men jeg ser på meg selv som slank.

Magen er nå for første gang ikke flat, jeg er gravid i uke 22 og har gått opp fine 2,5 kilo. :sjarmor:

Gjest Gjest_Englepus_*
Skrevet

Er fornøyd med både høyden og vekten min jeg :)

Gjest Isbiten - ikke innlogget
Skrevet

Jeg er 163 cm og veier 65 kg. Har siden juli 2005 gått ned 20 kilo.

Yay!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er 173 og 61 kg. Har 3 barn så jeg er fornøyd. Det rare er at kiloene har forflyttet seg litt på kroppen....de har liksom samlet seg litt mer rundt midten nå enn før... :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

172 og 70 kg=slank i mine øyne.

Tror feks kari traa er 170 og 70kg og hun er vel sprek og veltrent.

Når det faktisk foreligger en slik dum tråd, synes jeg faktisk folk burde holde seg for gode til å kommentere andres svar.

Gjest Gjest_marstad_*
Skrevet

er 169cm og 74 kg ...to nydelige barn og en kjæreste som sier jeg er kjempe sexy :) men nå er det trening som gjelder her ..skal ha av 10kg.....

Skrevet
her var det mange overvektige.  :hakeslepp:

Og enda flere undervektige!

Skrevet

Jeg blir rett og slett skremt over hva enkelte definerer som overvekt her! Og ikke minst at uregistrerte gjester må strø sånn pepper her inne :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet
her var det mange overvektige.  :hakeslepp:

Enig. Er det rart det florerer med bitre kvinnfolk her inne? Om man gir blaffen i hvordan man ser ut er det ikke rart at mennene begynner å se etter bedre beitemarker.

Skrevet
Enig. Er det rart det florerer med bitre kvinnfolk her inne? Om man gir blaffen i hvordan man ser ut er det ikke rart at mennene begynner å se etter bedre beitemarker.

:overrasket:

:kvalm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...