Gå til innhold

Hvor mye veier du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 157 og veier 64 kg.. Har akkurat gått ned 3 kg!

Hadde jeg veid 55 kg hadde jeg vært overlykkelig og ikke klaget på at jeg veide for mye!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 170 cm høy og veier ca 80 kg. MINST 10 kilo for mye, og det synes, og jeg får kommentarer av dumme gamle damer og gubber i familien. Ikke noe moro, men går greit når jeg ikke er i hjembyen og de som kjenner meg fra jeg var tynnere ser meg ;)

Skrevet

Helt klart at mange av oss ikke har noe å klage over. Men når idealene er som de er så skal det ikke mange grammene til før man føler at man er "feit". Det er selvfølgelig helt på jordet...men sånn er det. Det er lov å klage litt selv om man ikke er det noen kaller veldig overvektig.. Synd er det uansett at vi må klage selv om vi er nydelige uansett størrelse!

For å ta meg selv så synes jeg at jeg er ganske vakker der jeg står naken i speilet. Men hvis jeg sammenligner meg med en eller annen tynn modell så ser jeg bælfeit ut.. selv om jeg er slank! Dritt!

Dessuten er vi jo flinke til å sutre vi jenter.. Sambo bare klasker seg på magen og lirer av seg noe morsomt og er like glad :)

Skrevet

Hei, jeg bare lurer på poenget i denne tråden??

Skrevet

Får svare som en av de som må være sinnsykt feit i forhold til dere andre.

Jeg er 165 og veier 71 kg, i sommer veide jeg 83 kg. Har 11 kg igjen som skal bort, så er jeg fornøyd.

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke helt poenget med denne tråden.

Jeg er 160 høy. Før jeg begynte å trene veide jeg ca 50 kg. Jeg gikk ned ca tre kg med en gang jeg begynte å trene. Men så gikk jeg opp de kiloene igjen, og gikk opp ytterligere tre kilo. Nå veier jeg ca 53.

Men jeg har jo en mye flottere kropp nå som jeg er veltrent og fast i fisken. Jeg har økt i vekt fordi muskelmassen min har økt betraktelig, fett er byttet ut med muskler. Nå har jeg fortsatt fett på kroppen, men jeg har i tillegg muskler. Er mer fornøyd med kroppen min nå, selv om jeg altså veier mer. Muskler tar jo mindre plass, så har faktisk opplevd at bukser har blitt for store (særlig i livet), selv om jeg har gått opp i vekt. Så jeg synes det blir litt dumt å fokusere så mye vekt, da det jo ikke sier noe om hvor sunn og veltrent ma ner, hvordan kroppsfasong man har osv.

Nei, heller tung og veltrent enn lett og slapp i fisken :)

Skrevet

Jeg er 163.5 cm høy, og veier 49-50 kg, vil gjerne legge på meg 3-5 kg, men det er umulig..

Skrevet

Jeg er i skrivende stund 173 cm høy og 82 kg. Jeg håper å gå ned noen kg. Jeg føler meg absolutt ikke tjukk siden jeg har trent styrke i mange år,men jeg har allikvel litt for mye fett på magen og låra som jeg vil bli kvitt! Heldigvis er jeg på rett vei! ;)

Jeg legger fort på meg egentlig, og særlig i hødt/vinter mnd,som det er mørkt ute og det blir lettere til at man koser seg inne med god mat! Jeg er MYE mer i aktivitet på våren/sommeren, og da er også kotholdet mitt sunnere!

Skrevet

Veiedag i morgen og jeg tror jeg har gått ned bittelitt, men forrige uke veide jeg 63 og jeg er 171 cm høy omtrent :) Har gått ned ca. 16-18 kg siden midten av august..

Gjest Tristessa
Skrevet

160/52. Vil ned til 50, men det er nesten klin umulig. :sur:

Gjest Sukkerert
Skrevet
Hei, jeg bare lurer på poenget i denne tråden??

Det er vel omtrent like mye mening med denne tråden som med tråden "Hvilken farge har du på bh'en i dag?".

Skrevet
er 176 cm....veier 65 så jeg må vel legge på meg litt tror jeg ligger rundt 10-12 kilo under det som skal være normalt når man er 176.

Men jeg har så ekstrem høy forbrening at det er umulig og bli normal vek for meg så jeg for holde meg til og være noen kilo under normal vekt.

Er ikke noe normal for hvor mye man bør veie.. for det kommer litt an på kroppsbyggingen og... Jeg syntes ikke det hørtes ut som om du var for tynn, men det kan være du har en kraftigere kroppsbygning enn meg og at det er derfor du mener det :) selv er jeg 173 og 59 kg. Akkurat passe for min kroppsbygning :)

Skrevet

Jeg er 168 og veier 60 kg. Jeg er "vant til" å veie 53 men la på meg 7 kg på 6 uker når jeg sluttet å røyke.. og disse kiloene klarer jeg ikke å ta av meg igjen... ALT ligger som en ring rundt magen.... det er vel all sjokkisen jeg stappet i meg under røykekuttet!!

Skrevet

Jeg er 1,74 høy, og veier 70 kg. Er ganske fornøyd egentlig, men har litt rundt mage og rumpe (syns jeg selv da, men mannen min bare blåser av det...) :)

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg er 1,67 m høy og vekta visste 62,5 i morrest... Synes egentlig det er helt greit, skulle gjerne vært litt strammere i fisken dog, er så "heldig" at alt fettet samler seg på magen, så det blir vel noen treningsøkter framover...menmen, jeg klager ikke :)

Skrevet

Å herlighet, nå skal jeg skremme dere litt. Jeg er 1,75 høy og veier for øyeblikket rett i overkant av 88kg. Det er ca 20kg mindre enn jeg veide for 1 år siden, og 34kg mindre enn jeg veide i mai-04. Så her har det vært, og er fortsatt en del å ta av. Skal ned ca 10kg til i løpet av året.

Gjest Nemesis
Skrevet (endret)

Jeg er 162 cm og veier som regel 53,5 kg.

Da jeg veide meg litt for få dager siden veide jeg 55 kg, så litt variasjon er det og det er jo normalt.

Endret av Nemesis
Gjest SaraWit
Skrevet

Jeg er 1.60 høy og veier mellom 46-48!

Har dager hvor jeg føler meg feit og kan også gråte pga det, så det er ikke sånn at selv om vekten er lav og man er slank så blir man sååå lykkelig og fornøyd med seg selv.

Skrevet
Å herlighet, nå skal jeg skremme dere litt. Jeg er 1,75 høy og veier for øyeblikket rett i overkant av 88kg. Det er ca 20kg mindre enn jeg veide for 1 år siden, og 34kg mindre enn jeg veide i mai-04. Så her har det vært, og er fortsatt en del å ta av. Skal ned ca 10kg til i løpet av året.

Det er jo kjempebra! :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...