Nussepus Skrevet 28. februar 2024 #21 Del Skrevet 28. februar 2024 Mezzosoprena skrev (Akkurat nå): Jo, kongen er viktigere enn andre - han er konge. Og han er et helt vanlig menneske som er født inn i en privilegert ganske så overflødig familie. Alle i min familie er viktigere for meg enn kongen. Alle mine venner, bekjente og naboer også forøvrig. Han er en totalt ukjent mann som ikke betyr noe for de fleste enkeltmennesker i Norge. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acer Skrevet 28. februar 2024 #22 Del Skrevet 28. februar 2024 (endret) Får håpe kong Harald har reiseforsikringen i orden, og han vert i form til det forestående bryllaupet i Geiranger. Sonja må vel heimatt så hun får begynne å bake til bryllaupet, Harald skal no føre prinsessa opp kyrkje gulvet iden vakre lille kyrkja i Geiranger. Ønsker Kongen god bedring ! Endret 28. februar 2024 av Acer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 28. februar 2024 #23 Del Skrevet 28. februar 2024 Håper virkelig det går bra med han. God bedring Harald. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idk_ Skrevet 28. februar 2024 #24 Del Skrevet 28. februar 2024 Duff skrev (1 time siden): Terskelen for å legge inn Kongen er betydelig lavere enn for andre 87 åringer. Men er det riktig? Bør ikke alle få lik helsehjelp? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 28. februar 2024 #25 Del Skrevet 28. februar 2024 God bedring til flotte, gode Kong Harald 🩷 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 28. februar 2024 #26 Del Skrevet 28. februar 2024 (endret) .- Endret 31. desember 2024 av Marcie 11 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 28. februar 2024 #27 Del Skrevet 28. februar 2024 God bedring til den flotte Kongen vi har. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 28. februar 2024 #28 Del Skrevet 28. februar 2024 Nussepus skrev (2 timer siden): Og han er et helt vanlig menneske som er født inn i en privilegert ganske så overflødig familie. Alle i min familie er viktigere for meg enn kongen. Alle mine venner, bekjente og naboer også forøvrig. Han er en totalt ukjent mann som ikke betyr noe for de fleste enkeltmennesker i Norge. Og din familie er revende likegyldig for meg, på samme måte som min familie er likegyldig for deg. Men dette er Norges konge, ikke en hvilken som helst "Hansen" fra Halden (som tilfeldigvis er rik). Så kan vi gjerne ta diskusjonen om monarki er noe vi skal fortsette med i Norge, men akkurat nå har vi et monarki, med medlemmer som er litte granne mer viktige enn "mannen i gata". 9 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 28. februar 2024 #29 Del Skrevet 28. februar 2024 Nussepus skrev (2 timer siden): Og han er et helt vanlig menneske som er født inn i en privilegert ganske så overflødig familie. Alle i min familie er viktigere for meg enn kongen. Alle mine venner, bekjente og naboer også forøvrig. Han er en totalt ukjent mann som ikke betyr noe for de fleste enkeltmennesker i Norge. Han betyr jo masse for mange uavhengig av politiske partier. Selv om du er republikaner synes jeg dette er stygt skrevet om en eldre mann som har gjort en lang og tro tjeneste for nasjonen og folket. Jeg håper kongen overlever❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 28. februar 2024 #30 Del Skrevet 28. februar 2024 Liker Harald, men når det er sagt så er det faktisk provoserende å bevitne at de har med seg helsepersonell på tur, livlegen blir fløyet ned til Malaysia.. når andre nærmest må be på sine knær om at ambulansen må komme å hente deres kjære. Noen ganger er det til og med for sent! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 28. februar 2024 #31 Del Skrevet 28. februar 2024 Miss perfect skrev (44 minutter siden): Liker Harald, men når det er sagt så er det faktisk provoserende å bevitne at de har med seg helsepersonell på tur, livlegen blir fløyet ned til Malaysia.. når andre nærmest må be på sine knær om at ambulansen må komme å hente deres kjære. Noen ganger er det til og med for sent! Det har jo mange kjendiser og alle i kongefamiliene. De som er øverst ved bordet. Livet er urettferdig. I Norge har vi ett ekstremt velutviklet helsevesen som tar vare på alle uavhengig av økonomi. Det er få land i verden som er så rike❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljes_tanker Skrevet 28. februar 2024 #32 Del Skrevet 28. februar 2024 Sprekt av Harald å reise så langt. Kjedelig hvis han dør nå, hvem skal føre Martha opp gulvet? Blir det Kong Haakon Magnus? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 28. februar 2024 #33 Del Skrevet 28. februar 2024 Det hele er jo en vits. Hvor mange ganger har han vært sykemeldt de siste årene? Mannen får abdisere å nyte den tiden han har igjen. Jeg har egentlig veldig lite sympati for dette, dette er i stor grad selvpåført og det hadde ikke trengt å være sånn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. februar 2024 #34 Del Skrevet 28. februar 2024 God bedring til fine Kongen vår! ♥️ 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathrina Skrevet 28. februar 2024 #35 Del Skrevet 28. februar 2024 God bedring til vår kjære konge🥰 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 28. februar 2024 #36 Del Skrevet 28. februar 2024 (endret) . Endret 1. januar av Marcie 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trioving Skrevet 1. mars 2024 #37 Del Skrevet 1. mars 2024 (endret) Hvis han nå hentes hjem i ambulansefly istedet for å vente med å reise til han er frisk igjen, så vil jeg tro det er litt mer alvorlig enn bare en vanlig infeksjon. Edit: her er ambulanseflyet; https://www.flightaware.com/live/flight/SAS7185 (for de som ikke har flightradar24 konto). Endret 1. mars 2024 av trioving 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joni123 Skrevet 1. mars 2024 #38 Del Skrevet 1. mars 2024 Jeg har stor respekt for den kongen vår, men skjønner heller ikke hvorfor han utsetter seg for en så lang og slitsom reise i hans alder. Er det egentlig forsvarlig? Tror også desverre han er dårligere enn de går ut med pga de har sendt ned det flyet. Jeg som er masse yngre blir alltid syk på mine langreiser pga varmen, annen bakterieflora i maten o.l. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 1. mars 2024 #39 Del Skrevet 1. mars 2024 Hadde dette vært en helt vanlig infeksjon som feks omgangssyke, så hadde de fint klart å behandle det i Malaysia. Nå er livlegen sendt fra Norge og til sykehuset kongen er på. Det får meg til å tenke at det er noe alvorligere enn vanlig infeksjon. At de attpåtil sender ned SAS fly som er rett og slett ett sykehus får meg til å tenke at det er alvorligere enn vi får beskjed om. Kronprinsen holder seg i Norge. Det kan være ett signal for at vi nordmenn skal slappe av og tru at kongen ikke er så alvorlig syk at døden er nær. Det kan være en prosedyre som sier at Kronprinsen holder seg i hjemlandet siden han overtar som regent i samme sekund kongen dør. Da er det nok greit å være i Norge Nå sier ikke jeg at kongen er døden nær, men ville helt ærlig ikke blitt overrasket om jeg fikk høre at han er død. Håper han klarer seg 😊 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 1. mars 2024 #40 Del Skrevet 1. mars 2024 Eva-Lena skrev (17 minutter siden): Hadde dette vært en helt vanlig infeksjon som feks omgangssyke, så hadde de fint klart å behandle det i Malaysia. Nå er livlegen sendt fra Norge og til sykehuset kongen er på. Det får meg til å tenke at det er noe alvorligere enn vanlig infeksjon. At de attpåtil sender ned SAS fly som er rett og slett ett sykehus får meg til å tenke at det er alvorligere enn vi får beskjed om. Kronprinsen holder seg i Norge. Det kan være ett signal for at vi nordmenn skal slappe av og tru at kongen ikke er så alvorlig syk at døden er nær. Det kan være en prosedyre som sier at Kronprinsen holder seg i hjemlandet siden han overtar som regent i samme sekund kongen dør. Da er det nok greit å være i Norge Nå sier ikke jeg at kongen er døden nær, men ville helt ærlig ikke blitt overrasket om jeg fikk høre at han er død. Håper han klarer seg 😊 Når man er 87 og svekket helsemessig fra før, kan enhver vanlig infeksjon være alvorlig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå