Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten

MammaSarius

Anbefalte innlegg

Jeg leste "prøver å unngå en feber som jeg synse jeg kan kjenne lure i buksene....så da måtte jeg lese en gang til. :ler:

Håper mannen din kan dulle litt med deg i dag da.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt skal gå bra denne gangen...  :klem:

Håper så inderlig du har rett H! Vet ikke helt om jeg takler det hvis det går galt denne gangen. Har heldigvis ikke kommet noe mer så da velger jeg å tro at alt er i orden. Skulle det bli endring tror jeg at jeg prøver å ringe Ullevål og høre om de har fått inn avbestillinger så vi kanskje kan få en time på fredag istedet, tror helga kan bli lang.

Mannen er hjemme og har lagd nydelig Chicken Tandoori til middag, men med min tette nese er det ikke mye smakssans ute og går, men var uansett mat som var lett å spise. I kveld skal vi bare slappe av foran TVn og kose oss. I morgen håper jeg formen er litt bedre, i såfall blir det ut påtur for åkjøpe mammabukser til min oppblåste mage! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Å, kjære deg! Jeg krysser fingrene for at alt er i orden med babysariusen! Særlig nå som h*n har fått reparert den lille spillefrosken sin! Sannsynligvis er alt OK, men jeg skjønner jo at du er litt stressa. :klem:

Tandoorikylling hørtes herlig ut, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:humpe: kan jo fort være grunnen til litt brunaktig utflod. Håper det ikke kommer noe mer! Det var en nydelig frosk og en nydelig froskehistorie!

Håper du har en fin uke uten å bekymre deg for mye! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for betryggende ord jenter! Satser på at dette går bra og teller nesten timene frem mot UL på mandag.

Søte mammaen min ringte nettopp. Hun lurte veeeldig på når hun kunne dele nyhetene med resten av slekta. Jeg sa hun ihvertfall fikk vente til etter timen på mandag så får vi se hvor trygge vi føler oss da.

Jeg er fortsatt potte tett og skal ta livet helt med ro i dag. Håper veldig det blir en medalje på sprinten i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter litt friskt blod i gårkveld har vi i dag vært på haste-UL på Ullevål. Der var det effektivitet på høyt nivå og ikke akkurat verdens hyggeligste mottakelse, men det spiller ingen trille.

Babysariusen har vokst, er ca 17 mm lang og hjertet slår som bare det!

:grine2: :grine2: :grine2:

Jeg er så lettet at jeg tror jeg kan fly! Både jeg og Pappasariusen var 100% forberedt på dårlige nyheter. Var ganske tøft og være tilbake i samme gynekolog stol på Ullevål og med samme sykepleier som da vi fikk dårlige nyheter forrige gang. Kommer nok ikke til å være trygg før etter ordinær Ul og kommer noktilå vurdere privat UL rundt uke 12 for å være på den sikre siden.

Men akkurat nå er jeg ufattelig lykkelig! :hoppe:

Snakket masse med magen i går kveld før jeg gråt meg i søvn og ga klar beskjed om at verden på utsiden av magen absolutt er verdt å oppleve og om at h*n bare må klamre seg fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Så flotte nyheter da! Ekkel bekymring snudd til heidundrande glede!!!

Lille Babysarius skal såklart hilse på verden en gang i oktober! :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen og tusen takk for sms!!!

Ikke langt fra helvete til himmel i en slik situasjon. Og gud så lettet og glad man er etterpå...hadde på følelsen at dette skulle gå bra :)

Jeg ville snakket med fastlegen din (som vet hva du har vært i gjennom) og fått ham/hun til å skrive en henvisning til tidlig UL i uke 12. Dermed er det gratis (du betaler jo for bilde da).

Ha en super aften, og husk tilbudet mitt :) Klar for kake!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte nyheter! Fantastisk bra å få se hjertet slå! Som de andre sier; fra helvete til himmel på kort tid. Godt at du fikk UL idag, og slapp å vente over helga, det hadde vært fryktelig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegode nyheter, MammaS! En sånn støkk gjør jo også gjerne at man tenker seg om enda en gang og setter om mulig enda større pris på mirakelet som vokser inni en. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...