Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten

MammaSarius

Anbefalte innlegg

Morgendagens plan:

1. Kjøpe mammabukse (kan ikke bo i kosebuksene mine frem til oktober, og før eller senere blir de nok for trange de og)

2. Kjøpe Bisolvon (prøve å bli kvitt min kroniske hoste og det ekle slimet som følger med)

3. Sitte barnevakt - :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til med kjøp av mammabukse! Selv fant jeg en god på svangerskapet i Kirkeveien, bruker den nesten daglig. Deilig å slippe noe som strammer!

Og en fortsatt fin morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner noen gode bukser i dag og koser deg som barnevakt!

Og HUSJ med den ekle hosten! *ha seg vekk*

Hvordan går det med utflod nå da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dumme utfloden har heldivis gitt seg ser det ut som. Den kan gjerne bare holde seg unna synes jeg! :fy_fy:

Er fortsatt helt utrolig trøtt og tror jeg skal droppe shopping i dag og heller spare den lille energien jeg har til barnevakt i kveld. Svigerinnen og mannen skal på konsert så vi skal hjem til de og spise middag med de før de drar på konsert og vi koser oss med gullet. Håper bare de ikke blir alt for sene. Jeg går som regel i bakken rundt kl 23 og i dette snøværet hadde det absolutt vært å foretrekke å rekke den siste bussen.

Hmmm, tror jeg hører en bolle skrike mitt navn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med utflod nå da?

Unnskyld meg men,

:hoho:

er i fnisehjørnet i dag..men det spørsmålet er jo et vanlig spørsmål å stille må jeg si! :ironi: Jeg vet hvorfor det blir stilt i dette tilfellet, men ser likevel det komiske i det.. :ler:

Håper bollen smakte godt MS - sender du over en hit også? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld meg men,

er i fnisehjørnet i dag..men det spørsmålet er jo et vanlig spørsmål å stille må jeg si! :ironi: Jeg vet hvorfor det blir stilt i dette tilfellet, men ser likevel det komiske i det.. :ler:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg men,

:ler: Ja, her er vi bra åpne om det meste!

Bollene ble nydelige! Er første gang jeg har lagd boler med kremen innbakt, nam!

Setter ut et fat, bare å forsyne seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som har spurt meg om hvordan utfloden min er... :ler:

*rynker på nesen*

Uffda vennen! :kose:

Er selvfølgelig umåtelig interessert i utfloden din! Vil du fortelle he eller foretrekker du å ha det i din egen dagbok? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

La oss heller ta den neste gang vi treffes ansikt til ansikt... :ler:

Du vet at vi gravide gale damer kan finne ut når du har eggløsning hvis du bare gir osslitt detaljer? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å være ærlig, så er jeg ikke sikker på når jeg har eggløsning selv engang..får ingen spesielle "smerter" eller andre symptomer på det, så jeg har ikke peiling faktisk. Oversikt over mensen de tre siste månedene er som følger:

16. desember

18. januar

17. februar

..you figure it out! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for å være ærlig, så er jeg ikke sikker på når jeg har eggløsning selv engang..får ingen spesielle "smerter" eller andre symptomer på det, så jeg har ikke peiling faktisk. Oversikt over mensen de tre siste månedene er som følger:

16. desember

18. januar

17. februar

..you figure it out! ;)

Du er jo ikke helt stabil du! ;) 30 dager og 33 dagers syklus.

Var det sånn at har sluttet å bruke prevensjon? Mulig det tar litt tid, eller at du er som meg, rett og slett ikke helt stabil.

Når den stabiliserer seg kan du bruke denne

kalulatoren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Må ikke legge inn slike linker da - en stakkars babysyk jente går seg jo totalt bort :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo ikke helt stabil du!  ;) 30 dager og 33 dagers syklus.

Var det sånn at har sluttet å bruke prevensjon? Mulig det tar litt tid, eller at du er som meg, rett og slett ikke helt stabil.

kalulatoren!

Har aldri hatt heeelt like sykluser jeg heller, selv ikke på pillen... Så jeg synes egentlig syklusene til P er nokså stabile jeg! :Nikke:

Unnskyld meg men,

:lol:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er jo ikke helt stabil du!  ;) 30 dager og 33 dagers syklus.

kalulatoren!

Hva mener du med at jeg ikke er helt stabil..syns ikke det er helt på jordet mtp at jeg har fått mensen den 16., 18. og 17. de siste tre månedene. Det er da ganske i nærheten av hverandre...??

Men i følge kalkulatoren du linker til så får jeg eggløsning på fredag. Og hvis egget mitt skulle ha blitt befruktet da så har jeg termin 26 november. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ha du fortsatt tid til ålage en 2006 baby! :ler:

Men med tre dagers slingringsmonn på hvor lange syklusene dine er så har du jo og litt slingringsmonn på når EL kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i følge kalkulatoren du linker til så får jeg eggløsning på fredag. Og hvis egget mitt skulle ha blitt befruktet da så har jeg termin 26 november. :ler:

Har du forandra sykluslengden da? Du har jo mellom 30 og 33 dager i så fall får jeg EL på deg 5.3. med 30 dagers syklus og 8.3. med 33 dagers syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men med tre dagers slingringsmonn på hvor lange syklusene dine er så har du jo og litt slingringsmonn på når EL kommer.

Snakk norsk! :klø:

Har et spørsmål til..hvis jeg taster inn mensen 17 feb 05 og 28 dager sykluslengde, får jeg opp:

Din fruktbare periode er: 28.02.2006 - 05.03.2006

Eggløsningen finner sted: 03.03.2006

Betyr det at jeg da burde holde meg unna :humpe: mellom den 28. og 05. mars?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...