nisselue Skrevet 8. februar 2024 #41 Skrevet 8. februar 2024 For å beholde en bra mann må man bare være en bra kvinne. Det er ikke overdrevent komplisert. 1
nisselue Skrevet 8. februar 2024 #42 Skrevet 8. februar 2024 55 minutter siden, AnonymBruker said: En slik ansvarsløs mann som beskrives i HI er absolutt ikke en bra mann. Anonymkode: 0a7f3...c7e Du leste kanskje listen som at det var en liste over ting menn ikke skal gjøre da. Det var ikke det listen beskrev. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #43 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ingenting i HI som sier at han ikke skjønner at det er viktig å gi i et forhold også Anonymkode: f8ad8...3cd Jo, første punktet om sex. Det skriker "jeg gidder ikke gjøre en shit for å avlaste deg" Anonymkode: 6ed6a...064 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #44 Skrevet 8. februar 2024 nisselue skrev (1 minutt siden): Du leste kanskje listen som at det var en liste over ting menn ikke skal gjøre da. Det var ikke det listen beskrev. Listen legger alt på en part, men et samliv et samspill. Anonymkode: da12b...877 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #45 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har sett det er mange tråder her inne hvor det legges ut om problemer på hjemmebane. Det er mange menn som karakteriseres som håpløse, men samtidig er det vel de samme mennene de selv har blitt sammen med en gang i tiden. Gjennom et (ganske) langt liv har jeg bygd meg opp noen erfaringer både fra egne forhold og andres. Under følger noen tips til kvinner, da Kvinneguiden gjerne har nok av det motsatte, som har kapret drømmemannen og gjerne vil beholde han livet ut. 1. Sex. Sex er viktig. Han kan ikke forvente at du er klar og villig hver gang han har lyst, men du må unngå lange perioder uten sex. Sørg for å holde sexlivet ved like og by på deg selv. Menn flest ønsker god sex og kvinner som byr på dette på jevlig basis. Det er ingenting i veien med en god avsugning i ny og ne om lysten er ikke et på topp. Ikke la han begynne å drømme om andre damer, for det vil han gjøre dersom sexlivet ikke er bra. Sexlivet er limet i et forhold. Anonymkode: 13bc5...8db Åja. Jeg trodde menn drømte om andre damer uansett jeg, silly me! Anonymkode: 6ed6a...064 1 1
Alivamale Skrevet 8. februar 2024 #46 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, første punktet om sex. Det skriker "jeg gidder ikke gjøre en shit for å avlaste deg" Anonymkode: 6ed6a...064 Du må ikke glemme: Sitat Vil du ha noe gjort, spør han. Er han fornøyd i forholdet vil han gjøre det. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #47 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har sett det er mange tråder her inne hvor det legges ut om problemer på hjemmebane. Det er mange menn som karakteriseres som håpløse, men samtidig er det vel de samme mennene de selv har blitt sammen med en gang i tiden. Gjennom et (ganske) langt liv har jeg bygd meg opp noen erfaringer både fra egne forhold og andres. Under følger noen tips til kvinner, da Kvinneguiden gjerne har nok av det motsatte, som har kapret drømmemannen og gjerne vil beholde han livet ut. 1. Sex. Sex er viktig. Han kan ikke forvente at du er klar og villig hver gang han har lyst, men du må unngå lange perioder uten sex. Sørg for å holde sexlivet ved like og by på deg selv. Menn flest ønsker god sex og kvinner som byr på dette på jevlig basis. Det er ingenting i veien med en god avsugning i ny og ne om lysten er ikke et på topp. Ikke la han begynne å drømme om andre damer, for det vil han gjøre dersom sexlivet ikke er bra. Sexlivet er limet i et forhold. 2. Feminintet. Menn flest ønsker feminine kvinner. Det er et faktum. Sørg for å holde deg fresh og i form. Kle deg pent, men anstendig. 3. Vær lojal, ta hans parti. Ingen menn ønsker en dame som krangler og diskuterer offentlig. Er det noe du vil diskutere med mannen din, gjør det under fire øyne. Når dere er sammen med andre, så støtter du han. Menn ønsker en kone som står ved hans side. 4. Bry deg om hus og hjem. Menn ønsker en kvinne som en renslig og liker å skape en hyggelig atmosfære i hjemmet. 5. Masing hjelper ikke. Vil du ha noe gjort, spør han. Er han fornøyd i forholdet vil han gjøre det. Ikke innta en rolle hvor masing er en del av repertoaret. Ingenting motiverer mindre enn masing, og lite irriterer menn mer enn masete kvinnfolk. 6. Ikke press han til forpliktelser. Ikke press en mann til barn eller giftemål. Om han har lyst til det er det fordi han anser deg som en god partner. Hvis du oppfyller kriteriene over, og han ikke finner ut at han vil det, da er han i verdt det. Jeg vil anta at noen vil rase over enkelte av disse punktene, men mange vil nok også innse at dette er noe de streber etter. Kvinner i lykkelige, langvarige forhold vil nok kjenne seg igjen. Anonymkode: 13bc5...8db Har aldri levd etter alle disse prinsippene, og aldri hatt problemer med menn som forpliktet seg til meg. Stygg er jeg også. Livet leker Anonymkode: 1dde1...674 1 5
I Grosny Skrevet 8. februar 2024 #48 Skrevet 8. februar 2024 Gjensidig respekt er en stor fordel. Og når noe er feil: Si fra, men unngå gnaging. Det som (for meg) er seksuelt viktigere enn sex er en god klem, ganske ofte.
nisselue Skrevet 8. februar 2024 #49 Skrevet 8. februar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Listen legger alt på en part, men et samliv et samspill. Anonymkode: da12b...877 Nei. Listen sier noe TS mener den ene parten skal inneha. Den sier ingenting om den andre parten. Det betyr ikke at den andre parten ikke skal gjøre noe. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #50 Skrevet 8. februar 2024 Alivamale skrev (1 minutt siden): Du må ikke glemme: Ja, ikke sant 😂 Damer skal bare gjøre og gjøre, uansett hvor misfornøyd de er. Mannen kan bare gjøre ting hvis han er fornøyd Anonymkode: 6ed6a...064 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #51 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): En god mann beholder deg fordi du er den du er. Ikke fordi du følger et regime han har satt. Anonymkode: ef2f4...819 Jeg skal ikke uttale meg om «gode menn», men sånne menn som meg ser ikke noe motsetning mellom å «være den jeg er» og å prøve å gjøre dama lykkelig. Anonymkode: 75583...a28
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #52 Skrevet 8. februar 2024 Alivamale skrev (1 minutt siden): Du må ikke glemme: Det er faktisk sant da. Man gjør ting uoppfordret for kjæresten når man er fornøyd og lykkelig. Hvis mannen din ikke gidder å hjelpe deg når du spør om det, så er han ikke fult så glad i deg som han burde være Anonymkode: 69125...1c7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #53 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo, første punktet om sex. Det skriker "jeg gidder ikke gjøre en shit for å avlaste deg" Anonymkode: 6ed6a...064 Da tolker du det veldig rart. Å ønske en dame som forstår at sex er viktig, og at det er viktig å vedlikeholde sexlivet betyr på ingen måte at man ikke forstår at man også må gi tilbake også Anonymkode: f8ad8...3cd 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #54 Skrevet 8. februar 2024 nisselue skrev (2 minutter siden): Nei. Listen sier noe TS mener den ene parten skal inneha. Den sier ingenting om den andre parten. Det betyr ikke at den andre parten ikke skal gjøre noe. Nettopp, å mene noe om hva han mener en mann bør gjøre for å være en god mann i et forhold blir ren spekulering, for det sier han ingenting om Anonymkode: f8ad8...3cd
herzeleid Skrevet 8. februar 2024 #55 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): En god mann beholder deg fordi du er den du er. Anonymkode: ef2f4...819 Jeg tror du bør reflektere litt over denne påstanden. En "god mann" vil nok for de fleste ikke defineres ut fra hvorvidt han er sammen med en kvinne "fordi hun er den hun er", uavhengig av hvem hun er, men helt andre egenskaper. Videre må en også regne med at en "god mann" vil ønske en "god kvinne", og om hun viser seg å ikke være det kan hun være så mye "den hun er" hun bare vil, men fortsatt ikke beholde ham. 1 1
nisselue Skrevet 8. februar 2024 #56 Skrevet 8. februar 2024 Just now, AnonymBruker said: Nettopp, å mene noe om hva han mener en mann bør gjøre for å være en god mann i et forhold blir ren spekulering, for det sier han ingenting om Anonymkode: f8ad8...3cd Helt enig. Derfor er det ren spekulasjon om at det legger alt over på den ene parten. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #57 Skrevet 8. februar 2024 nisselue skrev (3 minutter siden): Nei. Listen sier noe TS mener den ene parten skal inneha. Den sier ingenting om den andre parten. Det betyr ikke at den andre parten ikke skal gjøre noe. Den er ganske tydelig på at du må dra først, så vil han kanskje ta initiativ. Alt ligger på henne. Ikke mas, ikke be om, vær perfekt så kanskje. Alle må ta initiativ, men her virker det kun å gå en vei. Det er egentlig et samspill som skjer som en dans. Hun kommer ikke til å ønske sex med han regelmessig om han ikke gjør sin part, så hvorfor jobbe for å beholde han? Anonymkode: da12b...877 6
ennivk Skrevet 8. februar 2024 #58 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er faktisk sant da. Man gjør ting uoppfordret for kjæresten når man er fornøyd og lykkelig. Hvis mannen din ikke gidder å hjelpe deg når du spør om det, så er han ikke fult så glad i deg som han burde være Anonymkode: 69125...1c7 Å hjelpe eller gjøre ting for sin partneren bare hvis de oppfører seg slik man ønsker, er barnslig og manipulasjon. Hvis man ikke er fornøyd med partneren sin, så tar man det opp og fikser det, ikke straffer ved å unnlate å hjelpe. 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #59 Skrevet 8. februar 2024 nisselue skrev (1 minutt siden): Helt enig. Derfor er det ren spekulasjon om at det legger alt over på den ene parten. Derfor må ts fortelle det, for ellers er det en sannsynlighet at han er en kødd. Ikke la det være rom for misforståelser. Anonymkode: da12b...877
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #60 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da tolker du det veldig rart. Å ønske en dame som forstår at sex er viktig, og at det er viktig å vedlikeholde sexlivet betyr på ingen måte at man ikke forstår at man også må gi tilbake også Anonymkode: f8ad8...3cd Hele innlegget handler om at han skal være fornøyd, så.. ikke så veldig rar tolkning sånn sett. Anonymkode: 6ed6a...064 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå