Gå til innhold

Tips til kvinner som vil beholde en bra mann

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 hours ago, Roci said:

For min del er ikke en mann som har disse forventningene til sin partner, en bra mann.

Se på det slik i stedet; Hvis mannen ikke forventer dette men du langt på vei utfører listen likevel. Vil det øke sjansen for å beholde mannen? Tross alt, listen var tips til å beholde mannen. Ikke tips til hva mannen skal/burde kreve.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å forstå en partner er et godt skritt mot å ha det fint med partner og å beholde partneren.

Menn har lagt ned mye energi i å forstå kvinner - med blandet hell. Hvorfor burde ikke kvinner gjøre det samme for menn? Hvis de ønsker å fortsatt være et par.

Partneren min er er unikt menneske. Samtidig så er hun en kvinne og har likhetstrekk med andre kvinner. Hvis jeg forstår kvinner bedre så forstår jeg også partneren bedre

Anonymkode: 75583...a28

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.2.2024 den 18.18):

En dame som lever etter dette kan få nesten hvem hun vil, og ha null problem med å beholde han. Det er få slike damer, men de er virkelig verdt gull! 

Anonymkode: f8ad8...3cd

Nei. En dame som lever etter dette blir behandlet dårlig, tatt for gitt, nedprioritert og utnyttet. 

Vi må sette grenser og stå opp for oss selv. I tillegg til å behandle han pent, vise kjærlighet, forståelse, empati, omsorg +++, selvfølgelig.

Anonymkode: 42835...f99

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...