Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror du selv ja. 🤣

Anonymkode: 51fc4...b38

Det er ikke noe å tro, det funker og det er lett å se forskjell på seg selv etter 14 dager.  Man ser mer uthvilt ut og har glattere og mer glødende hud.  Ingen kremer gjør det. 

Anonymkode: 0841f...c48

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.2.2024 den 12.41):

Både jeg og mange av mine venner tar Botox i panne og sinnarynken. Vi er alle opptatt av helse og passer godt på oss selv. Tror det hele er veldig vanlig i dag.

Anonymkode: 9ebaa...c08

Greit nok at dere tar botox, men jeg liker ikke at det linkes til helse og å ta vare på seg selv. Det er et personlig valg, men når man begynner å blande inn helse, er man virkelig på ville veier…

AnonymBruker skrev (På 17.2.2024 den 9.36):

Ser mange tror at det å fikse litt på utseendet, kommer av lav selvtillit.

Det er jo mer motsatt. Du ser du kan se hakket bedre ut, og tør ta de grepene.

De som liksom aldri har brydd seg om  utseendet, er alltid de som ikke var pene i utgangspunktet. De gav opp tidlig.

Anonymkode: 3cec5...de9

Handler botox om å «tørre»? Syns vel heller samfunnet går i en slik retning at det er mer «modig» å eldes naturlig, hvertfall i visse miljøer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det har blitt utrooolig vanlig! Og ikke bare i offentligheten! Bare jeg tar meg en tur på kjøpesenteret så har jo annenhver kvinnelige butikkansatt fillers i lepper og panne. 

Synes det mest påfallende er damer på 50+ som har fylt litt for mye i overleppa og panna for å rette ut rynker. Det er dessverre veldig synlig, og helt ærlig synes jeg folk som heller er litt skrukkete tar seg bedre ut! I tillegg er det veldig synlig med unge damer/jenter med mye fillers i leppene. Tenker det må være ganske avhengighetsskapende, for virker som de ser seg blind på eget utseende og ikke klarer å gi seg mens leken er god. Alt for mange ender opp med ALT for mye spør du meg...

Anonymkode: f741d...053

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.2.2024 den 20.34):

Hun har kritthvite tenner, så det har hun brukte penger på.

Anonymkode: ddb96...5b8

Noen har naturlig hvitere tenner enn andre, hun er en av de og jeg har bleika en del tannsett. Barn som vokser opp i fattigdom slik hun gjorde har en tendens til å enten bli gjerrige som henne uansett hvor rike de blir, eller ekstreme sløsere som er opptatt av å vise alle hvor mye de har klart å oppnå. 

Anonymkode: b9457...60c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2024 den 1.05):

Ikke mange seriøse steder du får btx i to områder for ‘kun’ 3000 kr nå. Vi snakker minst 5000 kr..🙈

Anonymkode: b00c0...58f

Jeg får 3 steder for 1500 kr 😎

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 15.56):

Hei. 
Synes jeg ser veldig mange i offentligheten, type 50 pluss. som holder seg «litt for» godt, som politikere og andre. Altså ikke typiske influencere. Hvor vanlig har det blitt med Botox og fillers egentlig? 

Anonymkode: 4adcd...c10

Jeg holder meg veldig godt. Tas for å være 15 til 20 år yngre. Aldri tatt botox, fillers eller andre kosmetiske inngrep.

Mine foreldre er likedan. Er ikke rynker som tar oss😄 Alltid vært flink med solkrem. Jeg er nok ikke eneste i min generasjon som har vært flittig bruker av solkrem fremfor sol olje og solarium som var på moten før. Det fører til tidlig aldring av huden. 

Når det kommer til botox så har dette blitt ganske vanlig. Kjenner flere som bruker det. De som går for moderasjon hos en dyktig behandler er helt klart de som ser best ut og har naturlig resultat. Ikke alle mann ser det på hvis mann ikke viste. Denne "forebyggende" baby botox injeksjonene unge jenter driver med i starten av 20 årene vil nok føre til at de sikt se fryktelig gamle ut når de er på min alder. Så lenge det ikke kommer en eller annen mirakel behandling innen den tid.

Anonymkode: b644d...fa1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...