Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har 5 stikk i panna og er helt glatt. Handler vel heller om hvor de stikker mtp hva som er hensikten, når du stikker for å fjerne mimikk så holder det med 5 stk.

Anonymkode: c9f04...f68

Hvorfor gjør du dette mot deg selv? Kaster bort penger også.

Anonymkode: 2591d...351

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en vestkantgreie? Der er jo så mange absurd overfladiske og har nærmest null personlighet i tillegg. Synes ikke det er mye slikt her jeg bor. Dessuten er det som med de som bruker pitch correction på sangstemmen sin – fullstendig åpenbart og udelt negativt.

Anonymkode: be746...849

Skrevet
Anonymførtipluss skrev (På 7.2.2024 den 0.44):

Interessant! Men jeg ville aldri turt. Hva om man får allergisk reaksjon på Botox/fillers? Hender ikke det med noen? Synes kanskje folk bør være litt ærligere på at de har fikset litt jeg da, ikke bare skylde på gode gener og livsstil liksom 

Jeg har «gode gener» og en bra livsstil og kommer aldri til å sprøyte nervegift i kroppen frivillig. Det er heller ikke sånn at 99% av min omgangskrets driver med dette. Kanskje 20% og muligens 10% som jeg ikke vet om, maks! 
For min del blir det litt trass også, skal ærlig innrømme det. Jeg vil ikke være så «svak» at jeg ikke tør å være i egen alder. Likevel respekterer jeg at noen venninner bruker det, det er deres valg. Da har vi bare forskjellige forbilder og forskjellige tanker om hva som er kult. Om ansiktet mitt plutselig skulle bli mye fortere gammelt, så skal jeg leve fint med det. En bra holdning og en bevegelig kropp er viktigere enn glatt hud hvis det er ungdommelig du vil se ut.

Bare tanken på å henge seg på det kjøret om evig ungdom gjør meg sliten og gir meg sikkert mye mer rynker😂

• Liker 1
Skrevet

Ser mange tror at det å fikse litt på utseendet, kommer av lav selvtillit.

Det er jo mer motsatt. Du ser du kan se hakket bedre ut, og tør ta de grepene.

De som liksom aldri har brydd seg om  utseendet, er alltid de som ikke var pene i utgangspunktet. De gav opp tidlig.

Anonymkode: 3cec5...de9

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De som liksom aldri har brydd seg om  utseendet, er alltid de som ikke var pene i utgangspunktet. De gav opp tidlig.

Alle gjør jo noe. Man har bare ulike grenser for hva, og hvor mye. 

Anonymkode: b19ef...4cb

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes "de stygge" i denne typen tråder alltid er de som må lire av seg så mye drit om andre som mulig.

De som sier de tar litt konstaterer det bare. De har ikke behov for å kalle andre "mindre pene", "vestkantfolk", "overfladisk", "lav selvtillitt", og alt annet.

Denne typen ordbruk om andre sier mest om en selv. 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det stemmer ikke på meg, ihvertfall. Jeg gjør mye annet for utseendet og sier ikke at jeg er dritpen, men jeg har ihvertfall alltid hatt skikkelig draget på menn. Om jeg skulle miste det litt fordi jeg får rynker og grått hår, så er det helt uten betydning, nesten heller deilig.

Det er jo ikke til å komme fra at samfunnet forherliger ungdommelighet. Det er vi alle påvirket av, men alle går likevel ikke til det skrittet at de bruker nervegift for å se penere ut.

Det er fint å være ung, men det er fint å ikke være så ung også. Hvorfor skal vi late som?

Anonymkode: 008ed...d02

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er for kosmetiske behandlinger, har selv botox i sinnarynken,  den minnet meg om [r med sorg og stress, n[ er den borte, s[ det er godt for min psykiske helse.

Jeg har sett man ge mennesker f[ et bedre liv takket v'te pl.k og unner dem det, snakk om brannskader, veldig overvekt og l;s hud. sv'rt utst[ende ;rer o,l

Mye fordommer grunnet uvitenhet.

Anonymkode: 6e482...602

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 14.2.2024 den 11.08):

Det handler jo litt om ordbruk ang andre kvinner. Man kan beskrive noen som overvektig uten å si «svære bilringer rundt magen». Skjønner du det nå?

Anonymkode: ec6c3...5d8

😅🙈 Hva er galt med bilringer og andre ord? Hvis du sitter og får noen valker....da sier man det slik det er ,kvinne eller ei😅

Endret av M.H85
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er for kosmetiske behandlinger, har selv botox i sinnarynken,  den minnet meg om [r med sorg og stress, n[ er den borte, s[ det er godt for min psykiske helse.

Jeg har sett man ge mennesker f[ et bedre liv takket v'te pl.k og unner dem det, snakk om brannskader, veldig overvekt og l;s hud. sv'rt utst[ende ;rer o,l

Mye fordommer grunnet uvitenhet.

Anonymkode: 6e482...602

alt+shift

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Alle gjør jo noe. Man har bare ulike grenser for hva, og hvor mye. 

Ganske alvorlig å sette en injeksjon i kroppen sin som endrer utseendet på denne måten...ser jo ut som slag hos noen...

Klarer ikke å ta en kvinne alvorlig som gjør slike ting mot seg selv, i tillegg lepper som ser helt latterlig ut.

Anonymkode: 2591d...351

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvem har sagt noe om å fjerne alderen sin?

Hva er poenget med botox da?

Anonymkode: e67c3...f54

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Men man ser jo uansett alderen sånn omtrentlig, hjelper ikke å fjerne en rynke eller to.

Hvor gammel man ser ut kommer an på mye mer enn et par rynker, kroppspråk, væremåte, hvordan man prater, hår, holdning, sminke, vekt og ikke minst klær.   Kjenner folk i 30 åra som har flere rynker enn folk i 50 åra men man skjønner likevel de er 30 og ikke 50. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er 34 og har null problemer med å se ut som jeg er 34. Problemet er at det ser ut som jeg er 44, fordi jeg har gått ned 30 kilo og dessverre mistet en del volum i ansiktet. Det har nok vært tøft for kroppen, for da volumet forsvant kom også rynkene nærmest over natta.

Så jeg har ingen problemer med å se ut som den alderen jeg er, men det var vanskelig å se enda eldre ut uten å få den naturlige prosessen i det over flere år.

Skal ærlig innrømme at jeg ikke er fan av å se sliten og dratt ut i ansiktet, og føler meg mye bedre med litt mer volum og færre rynker.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Uten å ta litt i overleppen etterhvert så ser jeg at jeg vil få et veldig dratt og strengt ansikt. Ser jo på mamma hvor jeg har arvet dette at overleppen forsvinner helt fra. Jeg kan gjerne se ut som at jeg er 45 når jeg er 45, men jeg forstår ikke hvorfor jeg må se mye strengere ut enn jeg er når det finnes en enkel måte å fikse det på. 

• Liker 4
Skrevet

Botox og fillere er nok vanligere enn man tror. Jeg hadde vinkveld med noen venninner for litt siden, og de kom frem at flere hadde botox og/eller fillere. Det hadde jeg aldri gjettet! Ingen duck lips eller unaturlig mimikk. Vi bor på bygda, så ingen vestkantfruer eller influsensere. 

Jeg har litt lyst å prøve, men er så redd for sprøyter, så jeg tørr nok ikke 🙈

Anonymkode: 8d09b...082

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Botox og fillere er nok vanligere enn man tror. Jeg hadde vinkveld med noen venninner for litt siden, og de kom frem at flere hadde botox og/eller fillere. Det hadde jeg aldri gjettet! Ingen duck lips eller unaturlig mimikk. Vi bor på bygda, så ingen vestkantfruer eller influsensere. 

Jeg har litt lyst å prøve, men er så redd for sprøyter, så jeg tørr nok ikke 🙈

Anonymkode: 8d09b...082

Det gjør vondt, har tatt juvederm i kanten av overleppa et par ganger.   Helt jævlig.  

Anonymkode: 0841f...c48

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2024 den 16.40):

Det gjør vondt, har tatt juvederm i kanten av overleppa et par ganger.   Helt jævlig.  

Anonymkode: 0841f...c48

Det et det virkelig ikke 😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 16.12):

Veldig vanlig blant de som er i offentligheten, men også hos andre. I min omgangskrets har det blitt vanlig med litt botox og lignende, sånn at det ser ganske naturlig ut. Det er fortsatt mimikk igjen, rynkene er ikke helt fraværende, fjeset ser på ingen måte ut som en katt i medvind, de ser bare freshere og yngre ut enn sine jevnaldrende. Egentlig overrasker det meg at ikke flere kjendiser velger denne løsningen. Jeg tenker f.eks på Jennifer Aniston og Corteney Cox som med fordel kunne fylt på litt i stedet for å ødelegge hele ansiktet sitt.

Anonymkode: 700f2...d0b

Hva er bedre for dem å fylle på litt? Ansiktet deres ser jo allerede unaturlig ut. Blir det mer naturlig med mer?

Anonymkode: 55021...0d6

• 9 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2024 den 0.54):

Jeg har jevnlig tatt botox i panne og kråketær i 3 år, er aldri noen som har lagt merke til at jeg gjør det heller. Bruker heller pengene på det enn overprisede kremer som ikke funker, det er virkelig bortkastede penger, mens botox funker og gir virkelig resultater.

Anonymkode: 24b0a...725

Tror du selv ja. 🤣

Anonymkode: 51fc4...b38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...