Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men dere som tar det, virkningen går ut etter 3-4 måneder og da kommer jo rynkene tilbake. Da tar dere botox igjen og får plutselig helt glatt panne. Klart man legger merke til det, når man går fra rynker til glatt, men bare for ei lita stund.

Anonymkode: e67c3...f54

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 16.06):

Ekstreeeeeemt vanlig. Nesten så jeg vil påstå at de fleste har det nå.

Anonymkode: d5db5...c40

Dessverre ja, selv jenter i tidlig 20åra ødelegger seg totalt med botox og fillere....de ser mye eldre ut etterpå. Tragisk.

Anonymkode: 2591d...351

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Botox er den nye pandemien....selv takler jeg ikke mennesker som er sprøytet av filler og botox. Mennesker med så dårlige verdier og holdninger. Sier alt om hvor dårlig personlighet de har, elendig selvbildet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men dere som tar det, virkningen går ut etter 3-4 måneder og da kommer jo rynkene tilbake. Da tar dere botox igjen og får plutselig helt glatt panne. Klart man legger merke til det, når man går fra rynker til glatt, men bare for ei lita stund.

Tja, men hvem bryr seg? Hvem legger egentlig merke til slikt på andre? En fin regel er at om man vil kommentere noe på en annens utseende, som ikke kan endres på 5 sekunder, så skal man ikke si noe. Og dessuten, etter hvert vil virkningen vare lengre og lengre og enkelte rynker vil kunne forsvinne helt.

Anonymkode: cd85a...f1c

• Liker 4
Skrevet

Botox er den nye pandemien....selv takler jeg ikke mennesker som er sprøytet av filler og botox. Mennesker med så dårlige verdier og holdninger. Sier alt om hvor dårlig personlighet de har, elendig selvbildet.

Ah takk gud, da filtreres slike folk som deg bort uten innsats fra min side 🙏🏻 Praise!

Anonymkode: c9f04...f68

• Liker 7
Skrevet

Du dømmer folk på grunn av holdninger.

The irony... 

Anonymkode: b19ef...4cb

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 16.06):

Ekstreeeeeemt vanlig. Nesten så jeg vil påstå at de fleste har det nå.

Anonymkode: d5db5...c40

Det er mitt inntrykk også, dessverre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du dømmer folk på grunn av holdninger.

The irony... 

Anonymkode: b19ef...4cb

Dømmer folk fordi de har lavt selvbilde..... 😬👍🏻

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Tja, men hvem bryr seg? Hvem legger egentlig merke til slikt på andre? En fin regel er at om man vil kommentere noe på en annens utseende, som ikke kan endres på 5 sekunder, så skal man ikke si noe. Og dessuten, etter hvert vil virkningen vare lengre og lengre og enkelte rynker vil kunne forsvinne helt.

Anonymkode: cd85a...f1c

Jeg kommentere ikke på andres utseende, men ser jo litt rart ut om man veksler mellom glatt og rynkete panne hver tredje måned 

Skrevet

🤣🤣

Anonymkode: 511f6...130

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er 43, har aldri tatt botox og kommer ikke til å gjøre det. Har heller ikke inntrykk av at det er så veldig vanlig her jeg bor (Trondheim). Kanskje mer av det i og rundt Oslo? Og i enkelte bransjer er det sikkert nærmest forventet.

Men, å bruke tusenvis av kroner på å få bort en liten rynke, det synes jeg er helt åndssvakt! Med mindre man har innmari mye penger, så skjønner jeg ikke hvordan man begrunner det for seg selv. Jeg er for å stelle seg, går jo til frisøren og bruker sminke. Men stopper der, vil heller ha penger til overs til gøye ting. 

Anonymkode: 63c91...32d

Det er nok veldig vanlig i Trondheim og. Flere jeg har fått vite har botox som jeg aldri hadde trodd hadde det i Trondheim. Går til kosmetisk sykepleier til andre behandlinger og hun sier at det er veldig vanlig at folk tar botox, og at folk bare tror de ser det fordi de har sett skrekkeksemplene. Jeg har bestemt meg for å ta botox i sinnaryken min som er veldig synlig og gleder meg. Jeg går ikke til frisøren, sminker meg  sjeldent og bruker ellers lite på utseendet. Ser ikke hvordan 2-3000 hver 3-6mnd er verre enn  å gå til frisøren til klipp og farge til samme pris annenhver mnd.  Man prioriterer selv hva man vil bruke penger på. 

Anonymkode: 801ad...d5c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.2.2024 den 12.11):

Veldig mange bruker det, tror jeg. Det er lett å se hvis en person har masse smilerynker etc - men ingen sinnarynke og nesten glatt panne, gjerne med skinnende hud, lave bryn og lite mimikk. Tar de mindre botox blir det mindre synlig, såklart. Syns jeg ser det på flere politikere nå også, at tsinnarynken er helt eller nesten borte.

Selv syns jeg det er finest å ha et mest mulig levende ansikt som viser de følelsene man har vært igjennom og kan uttrykke de man kjenner. Altså uten botox og annet. 

Jeg er fristet til å fylle litt i leppene mine, men vil ikke være et dårlig forbilde for barna mine og andre. Og jeg mener at man bidrar til kroppspress / utseendefixering ved å bruke botox, fillers etc

Anonymkode: 3d68c...2aa

Det er da ikke vanlig at alle har sinnarynke? Jeg er snart 40 år og det er få av mine venner som har en sinnarynke.

Jeg har fått Botox et par år pga kronisk migrene, men hadde ikke sinnarynke som syntes før jeg starta med Botox. Selv om jeg pga migrenen var veldig lyssky og myste veldig mye. Derfor var det mange som synes jeg så så våken ut etter jeg starta på Botox, for nå får jeg ikke myst lenger og øyenbryna mine er jo da ikke konstant lave 🙈 

Jeg får jo ikke Botox pga det kosmetiske, så de setter jo ikke så jeg får minst rynker og det synes, for jeg klarer å rynke panna, men ikke å myse.

Hadde aldri vurdert Botox pga utseendet. Men nå har ikke jeg et utseendet som jeg vil «forevige», så det hadde ikke hatt noe for seg.

Anonymkode: 3a5ee...ae8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.2.2024 den 0.48):

Silje luksusfellen bruker INGEN botox. Du ser det fordi hun har trekkspill i panna når hun prater. Hvorfor hun ikke tar botox? Selvfølgelig fordi hun er skikkelig gnien på pengene. Den dama vasser i penger,men det er fremdeles ut på tur med termos i sommerferie (syden er bortkastet),og super økonomisk av seg😅 Hun er jo ikke programleder i luksusfellen og super sparer uten grunn😊

Du kan fort finne ut hvem som HAR botox. De som har en panne som aldri beveger seg,samt ingen sammentrekning/mysing mellom øynene ( sinnarynken). 

90% av kjendiser har det. Jeg også,ingen kjendis. Jeg synes det er fantastisk slippe den voldsomme mimikken. Jeg var som.hun i luksusfellen.....Handler ikke om alder,noen har trekkspill i pannen når de snakker fra de er små...inkludert meg selv. Rynket panne,myset fra jeg gikk på barneskolen,og det = arr. = rynker. Derfor botox. Vipps borte. 

Anonymkode: 90c7a...6ba

Jeg får Botox pga kronisk migrene, jeg får over 30 stikk i panne,kjeve,hodebunn og nakke. Jeg har «trekkspill» i panna. Jaggu skal du ha mange stikk i panna før du ser helt glatt ut og ingen mimikk. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg kommentere ikke på andres utseende, men ser jo litt rart ut om man veksler mellom glatt og rynkete panne hver tredje måned 

Den kommer ikke tilbake vips etter 3 mnd. 🙄 Man får gradvis mimikk tilbake.  Tar 6-8 mnd før det er helt borte. 

• Liker 2
Skrevet

Du ser med en gang noen har filler eller botox....er så drittlei de som mener det ikke er synlig. Samme med fake bryn/øyevipper...helt latterlig.

Hvorfor vil mange kvinner se ut som sirkusklovner med slag? Noen ser ut som de har stått i motvind/orkan...ansiktet er helt dradd bakover.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 16.12):

Veldig vanlig blant de som er i offentligheten, men også hos andre. I min omgangskrets har det blitt vanlig med litt botox og lignende, sånn at det ser ganske naturlig ut. Det er fortsatt mimikk igjen, rynkene er ikke helt fraværende, fjeset ser på ingen måte ut som en katt i medvind, de ser bare freshere og yngre ut enn sine jevnaldrende. Egentlig overrasker det meg at ikke flere kjendiser velger denne løsningen. Jeg tenker f.eks på Jennifer Aniston og Corteney Cox som med fordel kunne fylt på litt i stedet for å ødelegge hele ansiktet sitt.

Anonymkode: 700f2...d0b

De fleste kjendiser velger jo den løsningen. Men før eller senere må man mer drastisk til verks.

Husk at Jennifer Aniston er 55 og Courtney Cox er 59. Da de var 40 kunne de nok gjøre små "tweaks" så de kunne passere for 33 og holde seg relevante.

Men når man nærmer seg 60 så er det rett og slett ikke mulig. Og det å se ut som en "relativt fresh 50-åring" er ikke godt nok i Hollywood. Du er enten en babe eller en ganske hot mor på 40, og etter det er det bestemor.

Anonymkode: e698b...cfe

Skrevet
Djungelvrål skrev (9 timer siden):

Den kommer ikke tilbake vips etter 3 mnd. 🙄 Man får gradvis mimikk tilbake.  Tar 6-8 mnd før det er helt borte. 

Men man ser jo uansett alderen sånn omtrentlig, hjelper ikke å fjerne en rynke eller to.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er ikke sånn at du får rynkene tilbake over natta. Du får sakte bevegeligheten tilbake mer og mer og fyller på mer når du føler du har behov.

Forøvrig bryr jeg meg ikke om folk ser det 🤪

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg får Botox pga kronisk migrene, jeg får over 30 stikk i panne,kjeve,hodebunn og nakke. Jeg har «trekkspill» i panna. Jaggu skal du ha mange stikk i panna før du ser helt glatt ut og ingen mimikk. 

Jeg har 5 stikk i panna og er helt glatt. Handler vel heller om hvor de stikker mtp hva som er hensikten, når du stikker for å fjerne mimikk så holder det med 5 stk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men man ser jo uansett alderen sånn omtrentlig, hjelper ikke å fjerne en rynke eller to.

Hvem har sagt noe om å fjerne alderen sin?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...