AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #41 Skrevet 10. februar 2024 Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor folk frivillig sprøyter inn (i utgangspunktet dødelig nevergift) beregnet i små doser på mennesker med migrene, cerebral parese relaterte spasmer og alvorlige svettetokter. Anonymkode: 42e70...1e3 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #42 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor folk frivillig sprøyter inn (i utgangspunktet dødelig nevergift) beregnet i små doser på mennesker med migrene, cerebral parese relaterte spasmer og alvorlige svettetokter. Anonymkode: 42e70...1e3 Fordi det åpenbart gir folk lindring og et enklere og mer behagelig liv 🤷🏼♀️ Anonymkode: c9f04...f68 6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #43 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fordi det åpenbart gir folk lindring og et enklere og mer behagelig liv 🤷🏼♀️ Anonymkode: c9f04...f68 Jeg tenkte selvsagt ikke på de som TRENGER det medisinsk. Tråden her handler jo om folk som putter det i pannen for å se "penere" ut. Det er derfor jeg spesifikt presiserer beregnet på...... Anonymkode: 42e70...1e3 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #44 Skrevet 10. februar 2024 Anonymførtipluss skrev (På 7.2.2024 den 0.44): Interessant! Men jeg ville aldri turt. Hva om man får allergisk reaksjon på Botox/fillers? Hender ikke det med noen? Synes kanskje folk bør være litt ærligere på at de har fikset litt jeg da, ikke bare skylde på gode gener og livsstil liksom Meg igjen...Jeg er dønn ærlig. Hvorfor lyve? Altså skriker det ikke ut,men til venner,familie og kjæreste ja. Selvfølgelig vet de det. Er snakk om 2 rynker i panna som vipps er borte😉 Jeg ser prikk lik ut,eneste forskjell at jeg ser ikke ut som et trekkspill når jeg prater samt de 2 rynkene er borte og jeg ser faktisk yngre/freshere ut. Sminken sitter mye finere. Kommer aldri til å fylle lepper eller noe annet. Anonymkode: 90c7a...6ba 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #45 Skrevet 10. februar 2024 Funker ikke retinol vel så bra? Anonymkode: 7b21d...088
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #46 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 7.2.2024 den 1.24): Helt enig med deg, og nei. Jeg tror neppe 99% bruker botox, ærlig talt😅 Og de som påstår ‘alle profilerte politikere og/eller kjendiser bruker det. Jeg kan nevne flere som jeg er ganske sikker på ikke bruker. (Eller evt ventet svært lenge før de begynte. Feks Silje Sandmæl, Guri Melby, Kari Nessa Nordtug, Sylvi Listhaug for å nevne noen. Anonymkode: b00c0...58f Silje luksusfellen bruker INGEN botox. Du ser det fordi hun har trekkspill i panna når hun prater. Hvorfor hun ikke tar botox? Selvfølgelig fordi hun er skikkelig gnien på pengene. Den dama vasser i penger,men det er fremdeles ut på tur med termos i sommerferie (syden er bortkastet),og super økonomisk av seg😅 Hun er jo ikke programleder i luksusfellen og super sparer uten grunn😊 Du kan fort finne ut hvem som HAR botox. De som har en panne som aldri beveger seg,samt ingen sammentrekning/mysing mellom øynene ( sinnarynken). 90% av kjendiser har det. Jeg også,ingen kjendis. Jeg synes det er fantastisk slippe den voldsomme mimikken. Jeg var som.hun i luksusfellen.....Handler ikke om alder,noen har trekkspill i pannen når de snakker fra de er små...inkludert meg selv. Rynket panne,myset fra jeg gikk på barneskolen,og det = arr. = rynker. Derfor botox. Vipps borte. Anonymkode: 90c7a...6ba
Gjest Hoia Skrevet 10. februar 2024 #47 Skrevet 10. februar 2024 (endret) Jeg kommer aldri til å putte noe inn i ansikt, verken i panna eller i lepper. Det eneste er at jeg kanskje kommer til å gjøre er å skrubbe litt ekstra på noen arr, men aldri fylle på med noe pizzafyll i trynet. Jeg ser ikke ned på det, jeg er seriøst redd for sånne greier. Men nå tar jeg pause fra KG for i år! Endret 10. februar 2024 av Hoia
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #48 Skrevet 11. februar 2024 Jeg tar botox (sinnarynken og kråketær) to ganger i året, det har jeg gjort i 8 år. (Er 47 nå) Har aldri fått spørsmål om jeg har botox, mulig folk er redde for å spørre.….? Dosen e moderat og jeg blir ikke et mimikkløst mehe. Når det nærmer seg 3 mnd har effekten gått mer eller mindre ut, så venter jeg 3 mnd før jeg fyller på. Målet er å forebygge sinnarynken og kråketærne, ikke bli et glattskurt svaberg i ansiktet. Dessuten hjelper det mot spenningshodepinen jeg var plaget av. Jeg har fortsatt minimalt med rynker og er fornøyd med det. Jeg betaler mye heller for botox som forebyggende behandling enn å forsøke å reparere med dyre kremer uten effekt. Anonymkode: 19e65...6fb 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #49 Skrevet 11. februar 2024 Jeg er i 40-årene, og opplever dette som veldig vanlig. Har ikke tatt selv ennå, men kommer til å gjøre det om markante rynker dukker opp. Men per nå synes jeg de få linjene jeg har rundt øynene passer alderen min. Vurderer litt fyll i overleppen, det er den som eldrer ansiktet mitt mest føler jeg. Man er jo edruelig med mengden. På samme måte som at jeg bruker blekeskinne fra tannlege som gir naturlig hvitere tenner, men ikke helt hvite kjendistenner som bare ser merkelig ut. Anonymkode: b19ef...4cb
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #50 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Silje luksusfellen bruker INGEN botox. Du ser det fordi hun har trekkspill i panna når hun prater. Hvorfor hun ikke tar botox? Selvfølgelig fordi hun er skikkelig gnien på pengene. Den dama vasser i penger,men det er fremdeles ut på tur med termos i sommerferie (syden er bortkastet),og super økonomisk av seg😅 Hun er jo ikke programleder i luksusfellen og super sparer uten grunn😊 Du kan fort finne ut hvem som HAR botox. De som har en panne som aldri beveger seg,samt ingen sammentrekning/mysing mellom øynene ( sinnarynken). 90% av kjendiser har det. Jeg også,ingen kjendis. Jeg synes det er fantastisk slippe den voldsomme mimikken. Jeg var som.hun i luksusfellen.....Handler ikke om alder,noen har trekkspill i pannen når de snakker fra de er små...inkludert meg selv. Rynket panne,myset fra jeg gikk på barneskolen,og det = arr. = rynker. Derfor botox. Vipps borte. Anonymkode: 90c7a...6ba Her er du bare kvinnefiendtlig. En ting er hva du selv velger å gjøre, en annen ting hvordan du omtaler andres utseende. Man har ikke "trekkspill" i panna. Det er helt normale rynker. Rynker er naturlig. Selv om dine rynker tydeligvis ga deg komplekser før du fjernet dem, trenger du ikke forsøke å overføre kompleksene til andre. Anonymkode: 4b1a0...f0e 5 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #51 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Silje luksusfellen bruker INGEN botox. Du ser det fordi hun har trekkspill i panna når hun prater. Hvorfor hun ikke tar botox? Selvfølgelig fordi hun er skikkelig gnien på pengene. Den dama vasser i penger,men det er fremdeles ut på tur med termos i sommerferie (syden er bortkastet),og super økonomisk av seg😅 Hun er jo ikke programleder i luksusfellen og super sparer uten grunn😊 Du kan fort finne ut hvem som HAR botox. De som har en panne som aldri beveger seg,samt ingen sammentrekning/mysing mellom øynene ( sinnarynken). 90% av kjendiser har det. Jeg også,ingen kjendis. Jeg synes det er fantastisk slippe den voldsomme mimikken. Jeg var som.hun i luksusfellen.....Handler ikke om alder,noen har trekkspill i pannen når de snakker fra de er små...inkludert meg selv. Rynket panne,myset fra jeg gikk på barneskolen,og det = arr. = rynker. Derfor botox. Vipps borte. Anonymkode: 90c7a...6ba Eh, nei. De som «har Botox» har det jo bare midlertidig. Jeg brukket Botox nå og da, betyr ikke at pannen min er permanent frossen. Anonymkode: 59a94...9b3 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #52 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 14.36): Mener du også at det er feil å (bruke "gift" for å) fjerne en ufarlig vorte, laser for å ta bort en stygg føflekk (benign) eller en hudtagg. At det er feil å bruke syrebehandling for å få bukt med solskader og psoriasis (dersom det ikke er kreft der), feil med regulering kun for utseende, feil med hull i ørene, feil med tatoveringer? Jeg synes det innimellom er et hysteri rundt det å hele tiden passe på å fronte det at alle er fine nok uansett. Tenker tvert i mot at det ikke er så farlig å akseptere at man ikke er eller kommer til å være "fin" i alle faser av hele livet. For det er jo sannheten. Vi trenger ikke leve i late-som-land. Det skaper bare lettfornærmelige og skjøre mennesker. Noen ganger er man rett og slett stygg, sliten, dratt, syk - og det må vel være greit å kunne si det, akseptere det og ønske å gjøre noe med det. Det gir deg ikke mindre verdi som menneske. Det må kunne være mulig å oppfostre unger som blir robuste nok til å takle at mor ikke alltid er like fin og ikke alltid synes at hun selv er like fin - og at dersom mor ønsker å føle seg mer fin så har mor noen verktøy hun kan benytte seg av. Dette handler om kultur. Hvorfor er det så feil og så farlig i seg selv? Det handler vel om å finne en balanse som ikke skader helsa, som med alt annet. Alt man overdriver blir giftig. Men en liten dose gift innimellom kan til og med være sunt (Hormesis teori). Men tilbake til trådens tema; jeg tror det blir mer og mer vanlig med botox og jeg hører også mange si at man trenger mindre og mindre av det dersom man har brukt det jevnlig over flere år, da musklene etter hvert slapper mer av. Jeg har selv ikke prøvd det enda, men ønsker nok å prøve da jeg ofte får spenningshodepinne siden jeg strammer brynene når jeg konsentrerer meg. Er imidlertid litt redd for å ta det da jeg har sett ganger hvor det har blitt satt feil og personen har blitt helt skjev i ansiktet.. Dette skjer sikkert sjeldent da, og effekten avtar jo etter hvert, men hadde vært veldig kjipt, så holder litt igjen foreløpig. Anonymkode: fef75...b52 Altså - det er absolutt greit å ikke føle seg fin hele tiden. Det er det som er poenget. Ungene får jo et helt vridd syn på hvordan «ekte» folk ser ut, og tenker selv at de ikke er bra nok når alle andre rundt ser ut som et filter. Man lager hvertfall ikke robuste barn av å lære de at bare putt litt Botox her, eller filmers der - så føler du deg sååååå mye bedre. Robuste barn får man når man lærer de strategier de kan bruke når de blir usikre på seg selv. Er fryktelig mange voksne som heller burde bruke penger på en psykolog, så de slapp å være så usikre på seg selv at de må ty til slikt. Anonymkode: 1e8ed...b80 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #53 Skrevet 13. februar 2024 Vel, jeg fikk for en uke siden satt min første dose i panna, på de horisontale rynkene. Det gikk fra 6 markante til 2 så man vidt synlige rynker på et par dager, og jeg ELSKER DET. Det er jo mindre permanent enn tatoveringene mine, og jeg kommer definitivt til å fortsette med dette, men jeg ser ikke behov noe noen andre steder i ansiktet. Er 36år og tenker det er helt innafor å begrense forfallet om man kan og vil. Anonymkode: cd85a...f1c 8
Gjest Hoia Skrevet 13. februar 2024 #54 Skrevet 13. februar 2024 Jeg tenker det er litt unaturlig å se ut som 20 når en er 35-. Fokuset mitt fremover vil heller være å jobbe med helsen innenfor.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #55 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 11.2.2024 den 10.24): Her er du bare kvinnefiendtlig. En ting er hva du selv velger å gjøre, en annen ting hvordan du omtaler andres utseende. Man har ikke "trekkspill" i panna. Det er helt normale rynker. Rynker er naturlig. Selv om dine rynker tydeligvis ga deg komplekser før du fjernet dem, trenger du ikke forsøke å overføre kompleksene til andre. Anonymkode: 4b1a0...f0e Hæ?😂 fiendtlig? Kommenterer bare fakta. Naturens gang. Helt normalt at uten botox har man muskler i panne som beveger seg. Hårsår anklagelse😉 Jeg sier bare fakta. Folk må ta botox. Eller ikke. Hvem bryr seg. Anonymkode: 90c7a...6ba 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #56 Skrevet 14. februar 2024 Jeg ble med i gruppen «Flawed fillers and botched Botox» på Facebook, fordi jeg begynte å vurdere det selv. Og nei takk, den risikoen tar jeg ikke. Alt fra fillere som flytter på seg, til blåmerker, hodepine og fatigue. Jeg har en god hudpleierutine og begynte med Tretinoin før jeg fikk noen rynker i pannen. Nøye med solkrem og bruker solhatt. Botox er så vanlig at det var påfallende å se Solveig Kloppen på grand prix med naturlig fjes. Det jeg føler man ofte ser det best på, er at damer får sånne horisontale litt rare linjer ut fra neseryggen (samtidig som pannen er blank og rund). Men det brede fillerfjeset som bare vokser og vokser har aldri fristet meg. Men Botox har jeg hatt mer lyst på. Anonymkode: ec6c3...5d8 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #57 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hæ?😂 fiendtlig? Kommenterer bare fakta. Naturens gang. Helt normalt at uten botox har man muskler i panne som beveger seg. Hårsår anklagelse😉 Jeg sier bare fakta. Folk må ta botox. Eller ikke. Hvem bryr seg. Anonymkode: 90c7a...6ba Det handler jo litt om ordbruk ang andre kvinner. Man kan beskrive noen som overvektig uten å si «svære bilringer rundt magen». Skjønner du det nå? Anonymkode: ec6c3...5d8 1 2
Gjest Hoia Skrevet 14. februar 2024 #58 Skrevet 14. februar 2024 (endret) Jeg har ikke lyst til å se ut som en kvinnelig Michael Jackson, men andre må gjerne stramme til kjakene. Endret 14. februar 2024 av Hoia
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #59 Skrevet 14. februar 2024 Hoia skrev (1 time siden): Jeg har ikke lyst til å se ut som en kvinnelig Michael Jackson, men andre må gjerne stramme til kjakene. Det blir egentlig å uttale seg som alle andre som tror at TV og Hollywood er virkeligheten. Anonymkode: b19ef...4cb
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #60 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 7.2.2024 den 1.24): Helt enig med deg, og nei. Jeg tror neppe 99% bruker botox, ærlig talt😅 Og de som påstår ‘alle profilerte politikere og/eller kjendiser bruker det. Jeg kan nevne flere som jeg er ganske sikker på ikke bruker. (Eller evt ventet svært lenge før de begynte. Feks Silje Sandmæl, Guri Melby, Kari Nessa Nordtug, Sylvi Listhaug for å nevne noen. Anonymkode: b00c0...58f Sylvi har definitivt, man så det godt da hun fikk en glow up for en tid tilbake. Men hyggelig at det ikke synes da 😊 Beviser jo bare at man kan ha det og se naturlig ut. Anonymkode: 29be2...d61 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå