Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror det er veldig vanlig, dessverre.

Når jeg skal booke brynforming eller massasje på mitt nærmeste skjønnhetsstudio, så kommer alltid botox behandling opp som 'mest populært nå'.

Og det er tydeligvis ikke verre å få tak i  enn å klikke og booke på nett for et par tusenlapper...

Anonymkode: 54997...a84

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2024 den 10.02):

Tok botox i panne, sinnarynke og kråketærne (altså 3 områder) for 3890 kr i forrige uke i en av de større byene 😊 Hos lege som jobber med medisinske botoxinjeksjoner og også tilbyr kosmetisk behandling. Vil si det er så seriøst du får det.

Så neida, man trenger ikke betale 5k for 2 områder.

Anonymkode: c9f04...f68

Danmarksplass i Bergen ?

Anonymkode: ddb96...5b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.2.2024 den 0.48):

Silje luksusfellen bruker INGEN botox. Du ser det fordi hun har trekkspill i panna når hun prater. Hvorfor hun ikke tar botox? Selvfølgelig fordi hun er skikkelig gnien på pengene. Den dama vasser i penger,men det er fremdeles ut på tur med termos i sommerferie (syden er bortkastet),og super økonomisk av seg😅 Hun er jo ikke programleder i luksusfellen og super sparer uten grunn😊

Du kan fort finne ut hvem som HAR botox. De som har en panne som aldri beveger seg,samt ingen sammentrekning/mysing mellom øynene ( sinnarynken). 

90% av kjendiser har det. Jeg også,ingen kjendis. Jeg synes det er fantastisk slippe den voldsomme mimikken. Jeg var som.hun i luksusfellen.....Handler ikke om alder,noen har trekkspill i pannen når de snakker fra de er små...inkludert meg selv. Rynket panne,myset fra jeg gikk på barneskolen,og det = arr. = rynker. Derfor botox. Vipps borte. 

Anonymkode: 90c7a...6ba

Hun har kritthvite tenner, så det har hun brukte penger på.

Skrevet

Veldig mange som har det. Om man lurer på om det er vanlig, så er det jo bare å telle antall klinikker i Oslo som setter Botox. Det er vel flere av det enn det er av Kiwi-butikker, så det sier jo noe om at det er en etterspørsel.

Jeg tar også, bare litt baby botox en gang i blant. Ingen som ser det, jeg har verdens mest kritiske mor som hadde utbrutt det med en eneste gang hun hadde sett noe "rart" på meg. Hun tar ikke botox selv da, de som gjør det ser det bedre på andre. Menn ser det heller ikke, de har ikke peiling. 

Anonymkode: 1bd18...27a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg ble med i gruppen «Flawed fillers and botched Botox» på Facebook, fordi jeg begynte å vurdere det selv. Og nei takk, den risikoen tar jeg ikke. Alt fra fillere som flytter på seg, til blåmerker, hodepine og fatigue. Jeg har en god hudpleierutine og begynte med Tretinoin før jeg fikk noen rynker i pannen. Nøye med solkrem og bruker solhatt. 

Botox er så vanlig at det var påfallende å se Solveig Kloppen på grand prix med naturlig fjes. Det jeg føler man ofte ser det best på, er at damer får sånne horisontale litt rare linjer ut fra neseryggen (samtidig som pannen er blank og rund). Men det brede fillerfjeset som bare vokser og vokser har aldri fristet meg. Men Botox har jeg hatt mer lyst på.

Anonymkode: ec6c3...5d8

Fatigue? Hæ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Sylvi har definitivt, man så det godt da hun fikk en glow up for en tid tilbake. Men hyggelig at det ikke synes da 😊 Beviser jo bare at man kan ha det og se naturlig ut. 

Anonymkode: 29be2...d61

Det syns godt

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.2.2024 den 19.23):

Jeg tar botox i sinnarynken, og for en befrielse å bli kvitt den:klappe::klappe::klappe:

Anonymkode: 6e482...602

Ja, og jeg gremmer meg hver gang den er på vei tilbake.  Liker at jeg ser litt mer våken ut, ikke så stressa og at brynene får et lite løft.   Har så lyst til å prøve å sette litt ytterst i bryn for å løfte mer men tør ikke.  Noen som setter i ytre bryn?

Anonymkode: 0841f...c48

Skrevet

Så Martha Lovise i God morgen Norge i dag.Hun har nå tatt litt Botox.Så med en gang at det var noe unormalt der.

Anonymkode: 49307...c3b

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så Martha Lovise i God morgen Norge i dag.Hun har nå tatt litt Botox.Så med en gang at det var noe unormalt der.

Anonymkode: 49307...c3b

Hun har nok gjort det i mange år.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hun har kritthvite tenner, så det har hun brukte penger på.

Det er bare å ta en runde med natron.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Danmarksplass i Bergen ?

Nei 😅

Skrevet
Hoia skrev (18 timer siden):

Det er bare å ta en runde med natron.

Skulle ikke du forlate forumet..?

• Liker 7
Skrevet

Ei kollega ble overrasket da jeg så hu hadde tatt fillers i leppene,siden hun tok for forme leppene mer bare.Men dem så ut som vannblemmer🙈Syntes hun var finere med smale lepper.

Anonymkode: 1190c...774

• Liker 1
Skrevet

De fleste lever jo i villfarelsen om at ingen ser det.

Har flere venninner som tar botox og fillers. Det er ikke noe de snakker om at de gjør, men jeg legger umiddelbart merke til det.

Anonymkode: f74b0...c60

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg er 43, har aldri tatt botox og kommer ikke til å gjøre det. Har heller ikke inntrykk av at det er så veldig vanlig her jeg bor (Trondheim). Kanskje mer av det i og rundt Oslo? Og i enkelte bransjer er det sikkert nærmest forventet.

Men, å bruke tusenvis av kroner på å få bort en liten rynke, det synes jeg er helt åndssvakt! Med mindre man har innmari mye penger, så skjønner jeg ikke hvordan man begrunner det for seg selv. Jeg er for å stelle seg, går jo til frisøren og bruker sminke. Men stopper der, vil heller ha penger til overs til gøye ting. 

Anonymkode: 63c91...32d

• Hjerte 1
Skrevet

Både jeg og mange av mine venner tar Botox i panne og sinnarynken. Vi er alle opptatt av helse og passer godt på oss selv. Tror det hele er veldig vanlig i dag.

Anonymkode: 9ebaa...c08

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er 43, har aldri tatt botox og kommer ikke til å gjøre det. Har heller ikke inntrykk av at det er så veldig vanlig her jeg bor (Trondheim). Kanskje mer av det i og rundt Oslo? Og i enkelte bransjer er det sikkert nærmest forventet.

Men, å bruke tusenvis av kroner på å få bort en liten rynke, det synes jeg er helt åndssvakt! Med mindre man har innmari mye penger, så skjønner jeg ikke hvordan man begrunner det for seg selv. Jeg er for å stelle seg, går jo til frisøren og bruker sminke. Men stopper der, vil heller ha penger til overs til gøye ting. 

Jeg bor i Trondheim og både jeg og mange av mine venner bruker litt Botox. Vi er i midten/slutten av 30-årene, opptatt av helse og vil si vi er helt normale småbarnsforeldre..

Tror bare veldig mange tar det til fagfolk som vet hva de holder på med slik ar resultatet blir naturlig..

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg bor i Trondheim og både jeg og mange av mine venner bruker litt Botox. Vi er i midten/slutten av 30-årene, opptatt av helse og vil si vi er helt normale småbarnsforeldre..

Tror bare veldig mange tar det til fagfolk som vet hva de holder på med slik ar resultatet blir naturlig..

Jeg bor i Kristiansand, og mange har visst en oppfatning av at kvinner her for det meste er botoxfrie. En undersøkelse for noen år siden viste at 1/3 av byens kvinner bruker botox😅 Vi har med andre ord noen veldig dyktige kosmetiske sykepleiere som vet hvordan man setter botox slik at resultatet ser naturlig ut😉

Anonymkode: 77ac6...a0e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hehe du tror det ikke er vanlig med fillers og botox i Trondheim 😅 Det er fordi du ikke legger merke til det...

• Liker 5
Skrevet

Er dere ikke redde for bivirkninger som følge av botox?Man kan jo bli blind i verste fall. Der er jo nervegift per definisjon 

Anonymkode: e67c3...f54

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...