AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Skrevet 6. februar 2024 Hei. Synes jeg ser veldig mange i offentligheten, type 50 pluss. som holder seg «litt for» godt, som politikere og andre. Altså ikke typiske influencere. Hvor vanlig har det blitt med Botox og fillers egentlig? Anonymkode: 4adcd...c10 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #2 Skrevet 6. februar 2024 Ekstreeeeeemt vanlig. Nesten så jeg vil påstå at de fleste har det nå. Anonymkode: d5db5...c40 20
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Skrevet 6. februar 2024 Veldig vanlig blant de som er i offentligheten, men også hos andre. I min omgangskrets har det blitt vanlig med litt botox og lignende, sånn at det ser ganske naturlig ut. Det er fortsatt mimikk igjen, rynkene er ikke helt fraværende, fjeset ser på ingen måte ut som en katt i medvind, de ser bare freshere og yngre ut enn sine jevnaldrende. Egentlig overrasker det meg at ikke flere kjendiser velger denne løsningen. Jeg tenker f.eks på Jennifer Aniston og Corteney Cox som med fordel kunne fylt på litt i stedet for å ødelegge hele ansiktet sitt. Anonymkode: 700f2...d0b 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 Takk! Og Jøss. Er man ikke redd for alt som kan gå galt? Er jo mange det ikke ser så pent ut på, slik som de eksemplene du nevner… men snakker folk om dette? Finnes det noe statistikk på det? Føler meg snart unormal som ikke fikser på noe som helst… Anonymkode: 4adcd...c10 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #5 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk! Og Jøss. Er man ikke redd for alt som kan gå galt? Er jo mange det ikke ser så pent ut på, slik som de eksemplene du nevner… men snakker folk om dette? Finnes det noe statistikk på det? Føler meg snart unormal som ikke fikser på noe som helst… Anonymkode: 4adcd...c10 Jeg tror ikke «alle» driver med dette. Jeg kommer aldri til å gjøre det, er opptatt av helse og vil på ingen måte putte nervegift under huden. Det hører ikke sammen med en sunn livsstil, og det er viktig for meg. Dessuten ser det helt grusomt ut når det synes. Mulig man kommer unna med LITT botox, men fillers kommer ingen unna med. Anonymkode: 008ed...d02 6 2 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #6 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror ikke «alle» driver med dette. Jeg kommer aldri til å gjøre det, er opptatt av helse og vil på ingen måte putte nervegift under huden. Det hører ikke sammen med en sunn livsstil, og det er viktig for meg. Dessuten ser det helt grusomt ut når det synes. Mulig man kommer unna med LITT botox, men fillers kommer ingen unna med. Anonymkode: 008ed...d02 Mange som kommer unna med fillers, jo. Blant annet jeg, som har fillers på den ene siden av haken. Har en skjevhet i hakepartiet, og fyller derfor opp den ene siden én gang i året. Har både forklart venner og familie at jeg har fillers på den ene siden, men de "skjønner det ikke". Folk tror tydeligvis at fillers kun er andelepper. Anonymkode: 77ac6...a0e 10 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #7 Skrevet 6. februar 2024 Veldig vanlig. Spesielt i statusyrker. Altså, det avhenger jo fullstendig at folk har råd til dette, fordi det er pricy greier. Jeg tok botox i pannen, og litt på kråketærne for 2 år siden, og ble skikkelig imponert over resultatet. Det gjorde meg helt klart freshere, samtidig som jeg så ut som meg selv. Problemet var at det var helt borte etter 3-4 måneder, og jeg kan ikke forsvare å bruke 3000 kr flere ganger i året på å vedlikeholde. De som har råd prioriterer det. Anonymkode: 64726...ebc 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #8 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei. Synes jeg ser veldig mange i offentligheten, type 50 pluss. som holder seg «litt for» godt, som politikere og andre. Altså ikke typiske influencere. Hvor vanlig har det blitt med Botox og fillers egentlig? Anonymkode: 4adcd...c10 Like vanlig så kjøpe deg en bolle i lunsjen. Par sprøytestikk så er du ferdig. Så ja 99% gjør det spesielt offentlige personer. Anonymkode: 90c7a...6ba
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #9 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror ikke «alle» driver med dette. Jeg kommer aldri til å gjøre det, er opptatt av helse og vil på ingen måte putte nervegift under huden. Det hører ikke sammen med en sunn livsstil, og det er viktig for meg. Dessuten ser det helt grusomt ut når det synes. Mulig man kommer unna med LITT botox, men fillers kommer ingen unna med. Anonymkode: 008ed...d02 Tull😅 Jeg har botox og filmers i 2 rynker i panna. Eneste du ser er en freshere og yngre utgave av meg😍 Du tror kanskje fillers kun er kinn og duck lips?? Nope😅 Ingen ser fillers i min panne utenom at rynken er borte🎉 Anonymkode: 90c7a...6ba 7
Anonymførtipluss Skrevet 6. februar 2024 #10 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Like vanlig så kjøpe deg en bolle i lunsjen. Par sprøytestikk så er du ferdig. Så ja 99% gjør det spesielt offentlige personer. Anonymkode: 90c7a...6ba Synes dette er nesten utrolig. Og folk skryter sånn beskjedent av å se unge ut og så har det tatt Botox. Haha 4 1 1
Anonymførtipluss Skrevet 6. februar 2024 #11 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tull😅 Jeg har botox og filmers i 2 rynker i panna. Eneste du ser er en freshere og yngre utgave av meg😍 Du tror kanskje fillers kun er kinn og duck lips?? Nope😅 Ingen ser fillers i min panne utenom at rynken er borte🎉 Anonymkode: 90c7a...6ba Interessant! Men jeg ville aldri turt. Hva om man får allergisk reaksjon på Botox/fillers? Hender ikke det med noen? Synes kanskje folk bør være litt ærligere på at de har fikset litt jeg da, ikke bare skylde på gode gener og livsstil liksom 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #12 Skrevet 6. februar 2024 Jeg har jevnlig tatt botox i panne og kråketær i 3 år, er aldri noen som har lagt merke til at jeg gjør det heller. Bruker heller pengene på det enn overprisede kremer som ikke funker, det er virkelig bortkastede penger, mens botox funker og gir virkelig resultater. Anonymkode: 24b0a...725 7 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #13 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Problemet var at det var helt borte etter 3-4 måneder, og jeg kan ikke forsvare å bruke 3000 kr flere ganger i året på å vedlikeholde. De som har råd prioriterer det. Ikke mange seriøse steder du får btx i to områder for ‘kun’ 3000 kr nå. Vi snakker minst 5000 kr..🙈 Anonymkode: b00c0...58f 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #14 Skrevet 7. februar 2024 Desverre er det veldig vanlig, og lett synlig. En venninne ser alltid deprimert ut etter botox, siden mimikken blir ødelagt. Ikke ser man yngre ut heller, men ser bare rar ut Anonymkode: 25c59...1cf 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #15 Skrevet 7. februar 2024 Anonymførtipluss skrev (28 minutter siden): Synes dette er nesten utrolig. Og folk skryter sånn beskjedent av å se unge ut og så har det tatt Botox. Haha Anonymførtipluss skrev (27 minutter siden): Interessant! Men jeg ville aldri turt. Hva om man får allergisk reaksjon på Botox/fillers? Hender ikke det med noen? Synes kanskje folk bør være litt ærligere på at de har fikset litt jeg da, ikke bare skylde på gode gener og livsstil liksom Helt enig med deg, og nei. Jeg tror neppe 99% bruker botox, ærlig talt😅 Og de som påstår ‘alle profilerte politikere og/eller kjendiser bruker det. Jeg kan nevne flere som jeg er ganske sikker på ikke bruker. (Eller evt ventet svært lenge før de begynte. Feks Silje Sandmæl, Guri Melby, Kari Nessa Nordtug, Sylvi Listhaug for å nevne noen. Anonymkode: b00c0...58f 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #16 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke mange seriøse steder du får btx i to områder for ‘kun’ 3000 kr nå. Vi snakker minst 5000 kr..🙈 Anonymkode: b00c0...58f Tok botox i panne, sinnarynke og kråketærne (altså 3 områder) for 3890 kr i forrige uke i en av de større byene 😊 Hos lege som jobber med medisinske botoxinjeksjoner og også tilbyr kosmetisk behandling. Vil si det er så seriøst du får det. Så neida, man trenger ikke betale 5k for 2 områder. Anonymkode: c9f04...f68 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #17 Skrevet 8. februar 2024 Jeg tar botox i sinnarynken et par ganger i året, det er den eneste ryken jeg helst ikke vil ha (jeg blir seende så morsk ut 😄). Fillers er skumlere, men jeg ser jeg kunne trengt bittelitt rundt munnen (ikke i leppene, men i linjene på siden) og for å korrigere en litt saggete kjeve. Det er mye penger og jeg er ganske pysete, så vi får se hvor raskt forfallet setter inn (er 47, og ser at det går drastisk mye raskere nedover enn for få år siden). Jeg har ingen store motforestillinger mot å hjelpe naturen litt, men jeg tenker jo aldri om andre at "de kunne trengt litt Botox", kanskje jeg burde vært like snill mot meg selv. Jeg er mest redd for at jeg skal "kjenne det" i etterkant. Jeg tok Botox ved øynene én gang, og da kjente jeg at det på en måte strammet under øynene etterpå når jeg beveget ansiktet, gjør ikke det igjen. Jeg har ellers sett mange før og etterbilder der man ikke ser ut som man har ansiktet fullt av Botox og fillers, de ser bare litt freshere ut. Skrekkeksemplene er jo de man legge merke til, de andre ser man ikke at har gjort noe, om det er gjort rett. Lipfillers og Botox i hele panna er vel det eneste jeg tenker at nesten alltid syns, i hvert fall rett etter påfyll. Anonymkode: 30b5a...202 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #18 Skrevet 8. februar 2024 Er vel snart lika vanlig som å farge håret? Ikke noe man snakker om, men som mange (de fleste i mange miljø?) gjør for å føle seg freshere. Er lett å være 25 år og si at man aldri skal farge håret eller bruke botox. Mange forandrer mening når de ser at grå hår og rynker ikke bare er noe som rammer alle andre… Dessuten kan grå hår og rynker være lekkert på andre, men ikke på en selv. Anonymkode: d70e1...818 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #19 Skrevet 8. februar 2024 Alle som tror det ikke synes, det er ingen som sier det direkte til deg! Det er jo helt sykt fokus på glatt hud, rynker hører til livet og alder og kan godt bæres med verdighet. Det ser bare rart ut med disse Botox-fillers fjesene. Også på unge jenter på 25. Anonymkode: 46e25...0a4 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #20 Skrevet 8. februar 2024 Veldig mange bruker det, tror jeg. Det er lett å se hvis en person har masse smilerynker etc - men ingen sinnarynke og nesten glatt panne, gjerne med skinnende hud, lave bryn og lite mimikk. Tar de mindre botox blir det mindre synlig, såklart. Syns jeg ser det på flere politikere nå også, at tsinnarynken er helt eller nesten borte. Selv syns jeg det er finest å ha et mest mulig levende ansikt som viser de følelsene man har vært igjennom og kan uttrykke de man kjenner. Altså uten botox og annet. Jeg er fristet til å fylle litt i leppene mine, men vil ikke være et dårlig forbilde for barna mine og andre. Og jeg mener at man bidrar til kroppspress / utseendefixering ved å bruke botox, fillers etc Anonymkode: 3d68c...2aa 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå