Gå til innhold

Gift ved første blikk (2024)

refill

Anbefalte innlegg

Det må jo være skuespill alt hun driver med. Det var jo en i starten av tråden her som kjente en som var med, som ønsket å bli skuespiller, det må jo være henne. Når hun er så tilbakeholden om hvem hun egentlig er, bakgrunnen hennes, osv, så sier det jo alt om at hun egentlig skjuler hvem hun egentlig er. 

Disse klippene som er lagt ut her tyder jo også på dette. Det var et klipp der hun var med første date eller hva det var, der pratet hun annerledes (var ingen fe) og hadde ikke rosa klær på seg. Det kræsjer jo litt med «eier bare ting som er rosa». Og så kommer det klippet der hun gjør seg sånn til og er en rosa fe.

Bra Remi våkna nå, og gjennomskuer det hun driver med! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nutz skrev (4 timer siden):

Og det at han må sitte og tisse. Cathrin kommer aldri til å få seg en mann om hun skal fortsette å være så kontrollerende, koko og på toppen av alt tilbakeholde sex. Hun bør fine seg en annen fe.

Det er mange menn som sitter og tisser, så ikke noe snålt i det, heller ikke det å vente med sex. Det er flere av de andre parene også som ikke har hatt det.
Men Cathrin kan ikke kysse eller snakke om sex en gang, blir opprørt bare hun hører ordet og gjemmer trusene sine på  et hemmelig sted. Og så er det den rosa-dilla og det kjærlighetsfe-opplegget. Hun oppfører seg jo som om hun var 5 år! Remi kan jo ikke ha en normal samtale med henne, og nå begynner han endelig å komme ut av forelskelsesbobla og innser det selv.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, lalaB said:

Det må jo være skuespill alt hun driver med. Det var jo en i starten av tråden her som kjente en som var med, som ønsket å bli skuespiller, det må jo være henne. 

Det var Sandra jeg snakket om, men nå viser det seg jo at Cathrin har studert til å bli skuespiller og favorisert metode acting eller hva det nå heter og det er jo nettopp det hun gjør her. Hun spiller en rolle gjennom hele serien. Strengt tatt finnes det liten forskjell på GVFB og Evig Singel.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et klipp fra den forrige serien Cathrin var med i , sier hun at hun er konfliktsky . Og når jeg tenker meg om, så kan oppførselen hennes og hva Remi forteller, minne om en av mine nærmeste som har en slik diagnose . Alt skal være lyst og lett, man skal ha ro og orden . Prøver man å få vite noe om henne gjennom, hva vi andre oppfatter som, en helt vanlig samtale blir det tolket på værst mulig vis. Det er fælt og grusomt og vi er sinte på henne får vi høre. Å ha en diskusjon er helt umulig, da føler hun seg angrepet, svarer ikke, eller bare går. Man får konstant dårlig samvittighet for noe man ikke har gjort.  Vedkommende er eldre enn meg, og jeg har alltid kjent henne, men jeg kjenner henne ikke. Aner ikke hvem hun er, hva hun har opplevd, hva hun tenker osv. Hadde aldri orket ha en kjærest med slik personlighet. Det er utmattende nok å ha en i familien ellers . Nå påstår  jeg ikke at Cathrin, har slik personlighet altså. Men forstår at Remi føler seg maktesløs hvis han prøver å få vite noe om henne, og hun opplever det som at han kritiserer osv.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså dette programmet er bare så dårlig. De drar det jo ut i evigheter, så når man ser på så føler man liksom at de har vært sammen i hundre år, men nå var det bare ti dager eller? Det er jo ingenting. Og det som tas med av klipp er bare så dårlig satt sammen. De her dagene der Remi grubler og prøver å få til dypere samtaler med Cathrin burde de jo vist, ikke bare hoppet rett til den der idiotiske seremonien der de snakker om at det har vært ubehagelige dager 🤷🏼‍♀️ jeg burde jo bare slutte å se på så klart, men det er som å se på en bilulykke… 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som neste episode at flere blir å skrive «dra»! Ughh så kjedelig da!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grüner skrev (2 timer siden):

Det er mange menn som sitter og tisser, så ikke noe snålt i det, heller ikke det å vente med sex. Det er flere av de andre parene også som ikke har hatt det.
Men Cathrin kan ikke kysse eller snakke om sex en gang, blir opprørt bare hun hører ordet og gjemmer trusene sine på  et hemmelig sted. Og så er det den rosa-dilla og det kjærlighetsfe-opplegget. Hun oppfører seg jo som om hun var 5 år! Remi kan jo ikke ha en normal samtale med henne, og nå begynner han endelig å komme ut av forelskelsesbobla og innser det selv.

Kan ikke vise trusene sine til kjæresten, men viser nipler på Instagram bak en gjennomsiktig topp. Her stemmer ikke kart og terreng. Forøvrig 100 % enig i at sex må man kunne vente med til man ønsker/er trygg nok til det. Men det er ikke det som er problemet i forholdet deres. Her er det andre issues. 

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minerwa skrev (8 timer siden):

I et klipp fra den forrige serien Cathrin var med i , sier hun at hun er konfliktsky . Og når jeg tenker meg om, så kan oppførselen hennes og hva Remi forteller, minne om en av mine nærmeste som har en slik diagnose . Alt skal være lyst og lett, man skal ha ro og orden . Prøver man å få vite noe om henne gjennom, hva vi andre oppfatter som, en helt vanlig samtale blir det tolket på værst mulig vis. Det er fælt og grusomt og vi er sinte på henne får vi høre. Å ha en diskusjon er helt umulig, da føler hun seg angrepet, svarer ikke, eller bare går. Man får konstant dårlig samvittighet for noe man ikke har gjort.  Vedkommende er eldre enn meg, og jeg har alltid kjent henne, men jeg kjenner henne ikke. Aner ikke hvem hun er, hva hun har opplevd, hva hun tenker osv. Hadde aldri orket ha en kjærest med slik personlighet. Det er utmattende nok å ha en i familien ellers . Nå påstår  jeg ikke at Cathrin, har slik personlighet altså. Men forstår at Remi føler seg maktesløs hvis han prøver å få vite noe om henne, og hun opplever det som at han kritiserer osv.

Konfliktsky er ingen diagnose 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Grüner said:

Men at hun har en annen diagnose er helt sikkert. Ingen psykisk friske mennesker tror de er en fe.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurka skrev (22 timer siden):

"De er to skruer. To litt sånn såra kattunger som trenger en mann og som jobber masse for å kompensere at de ikke har en mann."

Richards beskrivelse av Naouals to venninner🙄

Haha, han er jo faktisk liiitt morsom da... 😆❤️

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (1 time siden):

Unnvikende personlighetsforstyrrelse.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (1 time siden):

Nei, beklager det var klossete formulert. Det kan være et symptom/en del av en pesonlighetsforstyrrelse. Det er det i tilfellet med min slektning. Den personlighetsforstyrrelse (unnvikende) hun har er diagnostisert. Man kan selvsagt være konfliktsky uten noen underliggende diagnose, men bare som et personlighetstrekk. Og igjen, jeg sier absolutt ikke at  Cathrin har noen personlighetsforstyrrelse. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remi kommer ikke til å ha problemer med å få seg en kjæreste etter dette programmet hvertfall! For en fin fyr. Kjekk, snill, tålmodig, humor ++

• Liker 30
  • Hjerte 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sandra bye bye...

Venter på at Martin viser "DRA" så jeg får se at Aleksander klikker. 😅Eller er det bare trusler?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (16 minutter siden):

Sandra bye bye...

Venter på at Martin viser "DRA" så jeg får se at Aleksander klikker. 😅Eller er det bare trusler?

Er nok bare forsvarsmekanisme forkledd som humoristisk trussel. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang Remi og cathrin syns jeg det er mye som skurrer nå. Da hun sitter å sier at "jeg vil det fint, god stemning og bare være her og nå" da sitter jeg å roper til tv'n 😂  da vil hun jo ikke forholde seg til livet da! Og som Remi sier i et av klippene, livet er ikke bare lek og moro og kos. Han vil jo bli kjent med henne, og han vet at alle har skyggesider. Mannen er jo en drøm! Åpen, ærlig, reflektert, snill. Og så sitter hun der og vil bare ha rosa skyer og enhjørninger som flyr gjennom stua til enhver tid?! 🙄 Nei. Nei. 

Alexander og Martin. Tror det kanskje kan være håp. Jeg skjønner så godt hvor Martin kommer fra, emosjonelt sett. Og jeg syns han (begge egentlig) skal ha ros for selvinnsikt, evnen til å se den andre, og viljen til å prøve.Meget spent på hva han skriver i boka , blir han å prøve litt til eller drar han?  Tror Martin er redd for de følelsene som kommer opp i han nå, og det er det jeg kjenner meg igjen i. Det er så skummelt å stå i alt det som  kommer opp, men håper han gjør det, for belønningen han får etterhvert.. Det blir bra. Så jeg heier fortsatt på dem ❤️

Johannes og Victoria. Ikke lenger jif - paret 😅endelig kommer det noe gruff, men Johannes virker veldig lukket. Han kan da ikke kjenne seg selv så veldig godt, virker ikke som om han har gått i dybden før. Som noen andre sa her, kan de ikke snakke selv som de snakker om andre? De må altså begynne å vise seg sårbare begge to og uttrykke seg selv før de kommer videre. 

Sandra og Trond, ja det gikk som det måtte. Mener fortsatt at hun burde ha gitt han litt mer rom og ikke så mye kritikk, men han kunne kanskje prøvd litt hardere han og fra start... Men men. Håper de finner noen nye på hver sin kant som er en bedre match. 

Veldig spent på Richard, kanskje han også skriver dra? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irja skrev (2 timer siden):

Remi kommer ikke til å ha problemer med å få seg en kjæreste etter dette programmet hvertfall! For en fin fyr. Kjekk, snill, tålmodig, humor ++

Enig, så tålmodig og snill. Pen er han også.

• Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt at "Remi" må være en forkortelse for noe...hva heter han egentlig? Noen som har fått det med seg?
:klo: Hvor er hans fødeland? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Johannes virket utrolig lukket og kald i gårsdagens episode, jeg fikk vondt av Victoria. 

Endret av Lestisen
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (1 time siden):

Ang Remi og cathrin syns jeg det er mye som skurrer nå. Da hun sitter å sier at "jeg vil det fint, god stemning og bare være her og nå" da sitter jeg å roper til tv'n 😂  da vil hun jo ikke forholde seg til livet da! Og som Remi sier i et av klippene, livet er ikke bare lek og moro og kos. Han vil jo bli kjent med henne, og han vet at alle har skyggesider. Mannen er jo en drøm! Åpen, ærlig, reflektert, snill. Og så sitter hun der og vil bare ha rosa skyer og enhjørninger som flyr gjennom stua til enhver tid?! 🙄 Nei. Nei. 

Alexander og Martin. Tror det kanskje kan være håp. Jeg skjønner så godt hvor Martin kommer fra, emosjonelt sett. Og jeg syns han (begge egentlig) skal ha ros for selvinnsikt, evnen til å se den andre, og viljen til å prøve.Meget spent på hva han skriver i boka , blir han å prøve litt til eller drar han?  Tror Martin er redd for de følelsene som kommer opp i han nå, og det er det jeg kjenner meg igjen i. Det er så skummelt å stå i alt det som  kommer opp, men håper han gjør det, for belønningen han får etterhvert.. Det blir bra. Så jeg heier fortsatt på dem ❤️

Johannes og Victoria. Ikke lenger jif - paret 😅endelig kommer det noe gruff, men Johannes virker veldig lukket. Han kan da ikke kjenne seg selv så veldig godt, virker ikke som om han har gått i dybden før. Som noen andre sa her, kan de ikke snakke selv som de snakker om andre? De må altså begynne å vise seg sårbare begge to og uttrykke seg selv før de kommer videre. 

Sandra og Trond, ja det gikk som det måtte. Mener fortsatt at hun burde ha gitt han litt mer rom og ikke så mye kritikk, men han kunne kanskje prøvd litt hardere han og fra start... Men men. Håper de finner noen nye på hver sin kant som er en bedre match. 

Veldig spent på Richard, kanskje han også skriver dra? 

Cathrin lever jo i en herlig verden da. Det skal hun ha :)

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...