Gå til innhold

Gift ved første blikk (2024)


refill

Anbefalte innlegg

Grüner skrev (1 time siden):

Moren hans sa i alle fall at han har forpliktelsesangst.

Syns det virker som det mer enn «bare» forpliktelsesangst. Det er noe ubehagelig med framtoningen hans og humørsvingningene, det virker som han har en slags frykt i seg, som kommer ut som avvisning mot Alex (jeg tolker veldig her nå, derfor jeg slettet det ene avsnittet, men rakk det ikke før du siterte 😅). Og så har han det intense blikket sitt i tillegg, som kanskje forsterker inntrykket litt.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5by5 skrev (1 time siden):

Syns det virker som det mer enn «bare» forpliktelsesangst. Det er noe ubehagelig med framtoningen hans og humørsvingningene, det virker som han har en slags frykt i seg, som kommer ut som avvisning mot Alex (jeg tolker veldig her nå, derfor jeg slettet det ene avsnittet, men rakk det ikke før du siterte 😅). Og så har han det intense blikket sitt i tillegg, som kanskje forsterker inntrykket litt.

I presentasjonen nevnte Martin at han har blitt såret/sviktet av eksen og at det har påvirket alle andre forholdene han har hatt etter det. 
 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (42 minutter siden):

I presentasjonen nevnte Martin at han har blitt såret/sviktet av eksen og at det har påvirket alle andre forholdene han har hatt etter det. 
 

Se der ja, det har jeg glemt, eller ikke fått med meg. Det gir mening ja! Håper han fikk seg en vekker av å være med på dette programmet, og at han innser han har litt å jobbe med.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mer irritert enn jeg burde av at "ekspertene" hele tiden omtaler det som et eksperiment :D 

Jeg ønsker meg:

Færre par (gjerne 4)

Normale mennesker som har meldt seg på, og ikke blitt headhuntet

Informasjon om hvor lenge de har vært gift i hver episode

Mer info om hvordan de har gått frem for å matche parene

Mer involvering fra "ekspertene". Nå ser det helt tilfeldig ut hvem som får oppfølging og når

Catrin Sagen

  • Liker 33
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solkrem skrev (2 timer siden):

Blir mer irritert enn jeg burde av at "ekspertene" hele tiden omtaler det som et eksperiment :D

Jeg ønsker meg:

Færre par (gjerne 4)

Normale mennesker som har meldt seg på, og ikke blitt headhuntet

Informasjon om hvor lenge de har vært gift i hver episode

Mer info om hvordan de har gått frem for å matche parene

Mer involvering fra "ekspertene". Nå ser det helt tilfeldig ut hvem som får oppfølging og når

Catrin Sagen

I den gamle versjonen brukte se jo masse tid på å forklare hvorfor de hadde blitt matchet osv. Synd at det er borte

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solkrem skrev (4 timer siden):

Blir mer irritert enn jeg burde av at "ekspertene" hele tiden omtaler det som et eksperiment :D

Jeg ønsker meg:

Færre par (gjerne 4)

Normale mennesker som har meldt seg på, og ikke blitt headhuntet

Informasjon om hvor lenge de har vært gift i hver episode

Mer info om hvordan de har gått frem for å matche parene

Mer involvering fra "ekspertene". Nå ser det helt tilfeldig ut hvem som får oppfølging og når

Catrin Sagen

Ja til alt! Godt oppsummert. Hvorfor spør ingen oss? :knegg:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svensk Gift ved første blikk  som går nå er akkurat som det norske programmet var før. Helt fantastisk! Flotte, jordnære, åpne og ærlige, men vanlige mennesker med vanlige liv. Anbefales! Jeg har sluttet å se det norske programmet, bare dumt jeg sliter sånn med å se svensk uten teksting😊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh, hvor sendes det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/7/2024 at 7:04 PM, 5by5 said:

Tenker du mest utseendemessig da? For jeg får absolutt ikke inntrykk av at Johannes kunne greid å henge med på Sandras energinivå 😅 Han virker veldig stiv og kontrollert i mine øyne. Treningssenter-muskler ja, men ikke noen energibunt ellers tror jeg 😆

Utseende og samme smak for det gode liv. Champagne på solli plass hvis du skjønner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra og Richard så til å ha god tone og samtaler i programmet, kunne de vært en match? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, mammams said:

Sandra og Richard så til å ha god tone og samtaler i programmet, kunne de vært en match? 

Er ikke richard 20-30 år eldre ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (3 timer siden):

Er ikke richard 20-30 år eldre ?

20 år, og ferdig med barn antageligvis som 51åring, men sporty, aktiv og personlighet. Alt Sandra ønsker seg!? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rie hadde vært en bra match med Richard. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kålrota skrev (På 8.5.2024 den 19.38):

Nåh, hvor sendes det? 

Mandag klokka 20 på Svt1.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, Cathrin.. Hvordan kan man ha et forhold uten å diskutere noe? Uten å gå i dybden i det hele tatt? Det blir jo virkelig overflatisk. Der virker som hun ikke evner å gå i dybden. Hun sa jo i siste episode at hun ikke hadde noe svar på de tingene Remi spurte om. Så enten er hun kalkulert, spiller en karakter og vet akkurat hva hun gjør, og er med bare for å få PR. Eller så har hun store traumer/psykiske problemer, som gjør at det dype, refleksjoner, tanker, intimitet bare har stengt helt av. At hun på en måte er i en rolle, men mer ubevisst. 

Skal ikke stille noen diagnose her, men uansett hvilken så virker hun ikke helt frisk. 

Ellers helt enig i at programmet var bedre før! Så mye mer interessant med vanlige folk som ønsker å finne kjærligheten, i stedet for snåle skruer som vil komme på tv. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaleidoskop skrev (12 timer siden):

Rie hadde vært en bra match med Richard. 

😂😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (På 7.5.2024 den 11.15):

    Hvem ble fysisk? :klo:  Link eller bilder hadde vært fint her. Jeg tror det ikke før jeg får se det...

Sesongen ligger på tv2 Play.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (23 timer siden):

Utseende og samme smak for det gode liv. Champagne på solli plass hvis du skjønner.

Men passer ikke Victoria bedre inn sånn sett? Er Victoria mer « Solli plass pen» , og hva jobber Sandra med utenom sats? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Titori said:

Altså, Cathrin.. Hvordan kan man ha et forhold uten å diskutere noe? Uten å gå i dybden i det hele tatt? Det blir jo virkelig overflatisk. Der virker som hun ikke evner å gå i dybden. Hun sa jo i siste episode at hun ikke hadde noe svar på de tingene Remi spurte om. Så enten er hun kalkulert, spiller en karakter og vet akkurat hva hun gjør, og er med bare for å få PR. Eller så har hun store traumer/psykiske problemer, som gjør at det dype, refleksjoner, tanker, intimitet bare har stengt helt av. At hun på en måte er i en rolle, men mer ubevisst. 

Skal ikke stille noen diagnose her, men uansett hvilken så virker hun ikke helt frisk. 

Ellers helt enig i at programmet var bedre før! Så mye mer interessant med vanlige folk som ønsker å finne kjærligheten, i stedet for snåle skruer som vil komme på tv. 

«Hun sa jo i siste episode at hun ikke hadde noe svar på de tingene Remi spurte om.»

Et lite forsvar her fra meg som en som også er/har vært kritisk til Cathrin (er enig i resten av det du skriver):

Men jeg hadde også blitt sprø av å måtte forklare hver lille ting jeg gjør. «Hvorfor smiler du til folk du ikke kjenner? Hvorfor drikker du vann og ikke saft? Eller: Hvorfor drikker du saft og ikke vann?»

Forholdet deres syns jeg det er greit å spørre om og at det er noe hun bør snakke om (alle hennes hang-ups der) hvis de faktisk skal være sammen, og, vel, fe-greiene. Men hvis noen hadde stilt inngående spørsmål om hver minste lille ting jeg gjorde, hadde jeg ikke likt det, jeg heller.

Endret av Huldra27
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Huldra27 said:

«Hun sa jo i siste episode at hun ikke hadde noe svar på de tingene Remi spurte om.»

Et lite forsvar her fra meg som en som også er/har vært kritisk til Cathrin (er enig i resten av det du skriver):

Men jeg hadde også blitt sprø av å måtte forklare hver lille ting jeg gjør. «Hvorfor smiler du til folk du ikke kjenner? Hvorfor drikker du vann og ikke saft? Eller: Hvorfor drikker du saft og ikke vann?»

Forholdet deres syns jeg det er greit å spørre om og at det er noe hun bør snakke om (alle hennes hang-ups der) hvis de faktisk skal være sammen, og, vel, fe-greiene. Men hvis noen hadde stilt inngående spørsmål om hver minste lille ting jeg gjorde, hadde jeg ikke likt det, jeg heller.

Remi er oppvokst i Syria og selv om han nå er norsk statsborger og har bodd i Norge i flere år, kan det være han ikke har fått med seg alt det "rare" nordmenn gjør i det daglige, som vi ikke tenker over.

Jeg tror han genuint ønsker å lære mer og er nysgjerrig på en positiv måte. Håper uansett at han ikke går videre med Cathrin. Hun er rett å slett, meget snodig!

Endret av Mollebolle
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...