Gå til innhold

Gift ved første blikk (2024)


refill

Anbefalte innlegg

Det blir jo tydeligere og tydeligere at produksjonen drøyer handlingen over altfor mange episoder. Det skjer så lite i hver episode og de tabloide teaserne legger opp til dramatikk som ikke er der. Dette tror jeg mange seere blir veldig lei av, rett og slett. 

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kålrota skrev (41 minutter siden):

Det blir jo tydeligere og tydeligere at produksjonen drøyer handlingen over altfor mange episoder. Det skjer så lite i hver episode og de tabloide teaserne legger opp til dramatikk som ikke er der. Dette tror jeg mange seere blir veldig lei av, rett og slett. 

Ja, det er veldig sant.. Jeg syns det burde vært litt dypere og bedre hjelp fra ekspertene, kanskje litt flere oppgaver/utfordringer som parene får. Var fint når Victoria og Johannes hadde "følelsesterapien" sammen 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at det burde være mere eksperthjelp i programmet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir litt provosert av Cathrin.... å caste en potensiell aseksuell person  et slikt tv-program , blir for dumt. Remi fortjener så mye bedre. 

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathrin 🙈 stikk fingen i jorda! Erlend Elias sa det....mye issues der..

Endret av makkapakka
  • Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en interessant episode. Mest interessant var da Johannes sa at det bare hadde gått tre uker.... jeg bare hæ??  Bare tre uker?? Jaja. Da er det ikke rart at ting er som de er, men som han ene vennen til Victoria sa: dere er jo mye mer sammen  på de tre ukene enn i vanlig dating da (eller noe i den duren)

Jeg personlig, stusser over at Johannes syns det er vanskelig å si hva han føler for Victoria. Jeg vet at jeg hadde klart å si noe om det etter tre uker . At jeg f.eks så potensiale for et forhold, dette er en fyr jeg kan ha som kjæreste, eller at det ikke blir noe.  Håper de går mer i dybden når kamerateamet ikke er tilstede, for jeg heier på dem. Men jeg tror veien fremover for ethvert par er sårbarhet, ærlighet og det å snakke om seg selv og forventninger.

Sandra og Trond. Jeg er så glad for at terapeuten sa til Sandra at hun må rose Trond litt mer, anerkjenne han når han prøver. Han trenger faktisk litt oppbacking, for hun har en tendens til å være litt negativ. Noe jeg kan skjønne, men på den annen side ikke. Det at han ikke husket navn er helt greit- jeg er sev dårlig på det noen ganger og vet at mange er helt ute når det kommer til navn. Han klarte jo å si hvem han bondet mest med, er ikke det bra?

Men Trond må også lære seg litt flørting... da de satt å spiste middagen han laget så roste hun han og smilte så fint  - tenk om han hadde blunket til henne eller gitt en liten berøring, kanskje prøvd å skape litt gnist.. Tror det hadde vært fint. Han må tørre mer, "manne seg opp" på en måte, så tror jeg de kanskje kan finne sammen. Men bare kanskje.

Alexander og Martin. Ja, de hadde en fin tur ut i naturen. Virket som snippen var litt løsere der. Artig at de hadde hatt en sånn spørsmålsrunde på kvelden der, det er sånne ting jeg tror kan få folk nærmere - og kanskje,  siden Martin sa det som han gjorde , at det er det han trenger. Samtale og å finne felles punkter?  Vet ikke?  Blir ikke helt klok på han, og føler at han nå på en måte bare haler ut tida for ikke å si det han egentlig vil... Men positivt at han sier at Alexander takler han godt. Han er da obs på egne issues og vet at han kan være en håndfull. Hadde så trua her, men sannelig om jeg vet...

Cathrin og Remi. Kudos til henne for å være ærlig med han og fortelle det som det er. Dette handler jo om mer enn  å "bare ville vente" med sex.... Jeg er SÅ nysgjerrig på denne "legningen" eller hva det er. Har hun hatt sex noen gang? Har hun traumer rundt det? Eller er noen bare sånn at sex er uinteressant inntil et visst punkt?  Her føler jeg det er mange spørsmål men få svar.  HAN er faen meg årets mann som svarer som han gjør! 😍   Jeg ble rørt jeg, og tenkte at jammen - det er dette man (jeg hvert fall) ønsker at en mann skal svare når man kommer med diverse problemer: du er perfekt som du er ❤️  men meget spent på neste ukes teaser...

Richard og Naoual. Har ikke så mye å si om dem i dag, bortsett fra at jeg irriterer meg grønn over at hun så ofte sier "o my god".... finn deg et nytt uttrykk!  :P   men det går ikke veien for dem, det tror jeg ikke. Men jeg kan ta feil.  Men de venninnene hennes, flotte damer som kom med mye bra! :)

  • Liker 14
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kålrota skrev (3 timer siden):

Det blir jo tydeligere og tydeligere at produksjonen drøyer handlingen over altfor mange episoder. Det skjer så lite i hver episode og de tabloide teaserne legger opp til dramatikk som ikke er der. Dette tror jeg mange seere blir veldig lei av, rett og slett. 

Nesten som å se på Glamour snart dette. For de som husker den serien😊

  • Liker 17
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns egentlig det ble dårligere etter at de endra konsept. Vil heller  ekte mennesker som på ekte vil finne noen og ikke bare ha pr. Og jeg vil ha de gamle psykologene tilbake. 

Endret av Klink
  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin sier at Alexander er barnslig (dramatisk reaksjon), men det er jo han som virker helt ustabil. De øynene skremmer meg. Pen mann, men virker jo hakke gal.

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (1 time siden):

Kjenner jeg blir litt provosert av Cathrin.... å caste en potensiell aseksuell person  et slikt tv-program , blir for dumt. Remi fortjener så mye bedre. 

Dette syns jeg faktisk er litt dårlig gjort ovenfor henne...

Fortjener ikke hun å finne kjærligheten bare fordi hun ikke er helt a4?? Er ikke hun god nok fordi hun vil vente med sex??

Hva er det Remi fortjener som hun ikke kan gi?? Sex..???

Jeg syns Cathrin er spesiell men hun er jo  utrolig snill, følsom, omsorgsfull osv osv. Hun har masse gode kvaliteter og fortjener like mye som alle andre å være i et forhold med noen som aksepterer henne for den hun er.

Jeg syns de virker å passe godt sammen jeg. 

  • Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Katrin innerst inne er redd for å bli brukt (for sex). Kanskje hun bare ikke er tiltrukket av Remi selv om han er en snill fyr?

Og Martin er unnvikende, som mange andre her også sier

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (3 timer siden):

Kjenner jeg blir litt provosert av Cathrin.... å caste en potensiell aseksuell person  et slikt tv-program , blir for dumt. Remi fortjener så mye bedre. 

Fortjener ikke aseksuelle også å bli gift? Dessuten så er hun ikke aseksuell, hun har sagt i intervjuer at hun har hatt sexlyst med tidligere partnere. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supermennesket skrev (1 time siden):

Kanskje Katrin innerst inne er redd for å bli brukt (for sex). Kanskje hun bare ikke er tiltrukket av Remi selv om han er en snill fyr?

Og Martin er unnvikende, som mange andre her også sier

Tror det gjelder også det fysiske for Cathrin, for meg er han en 4/10 for meg. Siden han er så snill og god, kan jeg bikke deg opp til en 7’er. Han ser litt for « pakkis» ut for min del, (beklager!!) og det blir mer forsterket når jeg hører han prate. Jeg elsker mørke gutter, da. Men det bare er noe med han som ikke stemmer helt…….. for meg da! 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supermennesket skrev (1 time siden):

Fortjener ikke aseksuelle også å bli gift? Dessuten så er hun ikke aseksuell, hun har sagt i intervjuer at hun har hatt sexlyst med tidligere partnere. 

Ok, hun har hatt sex med tidligere partnere? Hun er altså ikke aseksuell med har bare ikke lyst på Remi? Det er greit det, men hun behøver ikke spille og egge ham opp som hun gjør. Hvilke diagnoser har hun?

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så klein mora til hun ene der var🤦‍♀️ «Du gikk på dans, og da var du jo et talent! Du spilte basket på leir, og da var du jo et talent! Du ridde, og da var du jo kjempegod!»🤮

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huttetutt skrev (2 timer siden):

Gud så klein mora til hun ene der var🤦‍♀️ «Du gikk på dans, og da var du jo et talent! Du spilte basket på leir, og da var du jo et talent! Du ridde, og da var du jo kjempegod!»🤮

Hva var kleint med det? Må da være lov å skryte av sin egen datter.

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hubbabubba00 skrev (9 minutter siden):

Hva var kleint med det? Må da være lov å skryte av sin egen datter.

Ja, helt normal oppførsel fra stolt mor. Jeg synes det var mer søtt enn kleint. 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere om de har ferie under innspillingen? Eller har de sitt vanlige liv med jobb ved siden av?

Om de kun driver med Gift ved første blikk må det være innmari intenst! Så synes jeg det er rart de ikke finner på mer ting sammen i hverdagen, mulig det som vises er misvisende, men de er veldig mye i leilighetene sine?

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hubbabubba00 skrev (8 timer siden):

Dette syns jeg faktisk er litt dårlig gjort ovenfor henne...

Fortjener ikke hun å finne kjærligheten bare fordi hun ikke er helt a4?? Er ikke hun god nok fordi hun vil vente med sex??

Hva er det Remi fortjener som hun ikke kan gi?? Sex..???

Jeg syns Cathrin er spesiell men hun er jo  utrolig snill, følsom, omsorgsfull osv osv. Hun har masse gode kvaliteter og fortjener like mye som alle andre å være i et forhold med noen som aksepterer henne for den hun er.

Jeg syns de virker å passe godt sammen jeg. 

Jeg tenker at Cathrin må slite med noe psykiske greier…., kjærlighetsfe? 

Jeg er enig med deg , men det burde de tatt høyde for og funnet noen som er villig til å leve med det til henne. Nå blir det jo brudd fordi Remi vil jo ha sex. 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at Remi kanskje vet mer om Catrin enn vi tror. De sier hele tiden at de snakker masse om alt. Hun kan ha fortalt ham ting fra f.eks. fortiden sin, som gjør det mulig for ham å lettere forstå hennes holdning til sex. Og være tålmodig med det. Samtidig er han vel også en person som har opplevd mer enn de fleste av oss. Tenker på hva han fortalte litt om i siste episode, med flukt i gummibåt osv. Han har antakelig sett mye, og har kanskje opplevelser selv som gjør ham mer forstående og tålmodig overfor andres problem.

Måtte smile litt da det kom frem at Sandra ikke spiser rødt kjøtt. Helt ok, det er hennes valg, men desto mer ugreit og konstant himle med øynene og kritisere Trond for de tingene han ikke spiser .

 

  • Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...