Gå til innhold

Gift ved første blikk (2024)


refill

Anbefalte innlegg

Motelvibes skrev (5 timer siden):

Etter å ha sett de videoene, gjør jeg meg noen tanker om hva som egentlig foregikk da hun jobbet som modell. Som om noe skjedde over natten. Vet også at i den bransjen florerer det av substanser. Ikke helt bra, og noen kan ta langvarig skade…

Likevel syns jeg ikke vi skal spekulere så mye i hva som har skjedd. Det kan være en forklaring. Men hu er den hu er i dag. Folk forandrer seg, former seg etter hendelser. Men den hu er i dag, må hu få lov til å være. Remi er en voksen mann og kan også sette grenser. Alle får ta sine egne valg, og så får vi som sitter å ser på ikke dømme for hardt. Det kan hende det er ting vi ikke vet. Om noen mener Remi blir lurt så får de nesten si i fra til han direkte, heller enn å sitte her og spekulere i «diagnosene» til Cathrin. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leonaen skrev (8 minutter siden):

Likevel syns jeg ikke vi skal spekulere så mye i hva som har skjedd. Det kan være en forklaring. Men hu er den hu er i dag. Folk forandrer seg, former seg etter hendelser. Men den hu er i dag, må hu få lov til å være. Remi er en voksen mann og kan også sette grenser. Alle får ta sine egne valg, og så får vi som sitter å ser på ikke dømme for hardt. Det kan hende det er ting vi ikke vet. Om noen mener Remi blir lurt så får de nesten si i fra til han direkte, heller enn å sitte her og spekulere i «diagnosene» til Cathrin. 

Opplever du innlegget mitt som dømmende? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (22 minutter siden):

Opplever du innlegget mitt som dømmende? 

 Nei beklager 💐 tenkte sånn generelt og på flere av de andre innleggene. Det var ikke direkte til deg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokolade skrev (20 timer siden):

Odin.

Ser han heter Odin Solum, så Cathrin Prana er nok et kunstnernavn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (6 timer siden):

Om hun elsker ham men overhodet ikke kjenner på tenning ovenfor ham enda så er hun enten aseksuell eller ikke forelsket og interessert i ham som noe annet enn en vennskapelig.

   Å være forelsket i forelskelsen er også en stor og fin ting å være. Mye er mulig...og jeg mente bare at forskjellen var stor før og nå, nesten som to forskjellige personer. Folk får være som de er. Det er helt i orden for meg. Håper bare at hun ikke narrer ham. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

I kveld reiser Sandra og Trond også. Kanskje like greit. Sandra altfor "bossy" og Trond en tafatt dott. Så skal det også sies at "ekspertene" har gjort en elendig jobb med å "pare" disse to og for så vidt noen av de andre parene også. Men, det er en annen sak.

Media spoiler over en lav sko i dag.....i kveldens episode vil Remi også dra. Skjønner han godt, men siden Cathrin vi bli, må han være der en uke til. Stakkars mann.

 

Endret av Mollebolle
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Mollebolle said:
  Hide contents

i kveldens episode vil Remi også dra. Skjønner han godt, men siden Cathrin vi bli, må han være der en uke til. Stakkars mann.

 

Spoiler

Det må være det første spennende som har skjedd i denne sesongen

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De er to skruer. To litt sånn såra kattunger som trenger en mann og som jobber masse for å kompensere at de ikke har en mann."

 

Richards beskrivelse av Naouals to venninner🙄

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett ferdig dagens ep enda, men

Remi, stakkars mann. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Må kommentere underveis. OMG samtalen mellom N og R: 
N: vi overrasker hverandre hele tiden! ❤️
R: ikke overrasker.. DU er forutinntatt .. blbalblabla 

Here we go again.. fra en hyggelig samtale til at R henger seg opp i et ord og starter en helt unødvendig diskusjon🤦‍♀️

.. Og i tillegg kaller han venninnene for skruer og såra kattunger som trenger en mann.. mener han virkelig det han sier? De to er jo de som har hatt mest fornuftig å komme med gjennom hele programmet.. herlighet , no words🤦‍♀️

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Nå følte jeg at jeg så mer av Cathrins problemer. Hun er ikke bare en litt for sukkersøt kjærlighetsdefinisjon, men det er tydelig at hennes issues strekker seg litt lengre. 
At hun gjemmer truser og er kontrollerende på vaskeområdet er en ting. Dvs - å vaske etter mannen hver gang han har brukt toalettet høres sykt ut. Men det å ikke kunne åpne seg og ikke evne å snakke om seriøse eller dype temaer er jo essensielt. Glad Remi våknet, selv om jeg har heiet på de. Cathrin blir nok en hard nøtt å knekke. Jeg mener at hun er ekstremt sta og stolt utover å være desillusjonert, og disse egenskapene er ikke kjærlighet, men hun kamuflerer det i rosa farger og rosa fraser. 

Det sies at kjærligheten tåler alt, noe hun selv sier. Men hun tåler ikke å ikke få det som hun selv vil. 
 

 

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok mot et brudd der og jeg er glad på hans vegne; han så plutselig ting litt klarere og ville dra, for det var ingen fungerende nåtid og heller ingen sunn fremtid med henne. Nå vet alle hvordan hun "fungerer" i et forhold, så da blir det ikke naturlig å bli med på flere programmer innenfor akkurat det temaet, med mindre hun skal gjøre et hamskifte igjen og bli en helt annen variant av en kvinne. :sukk: 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Godklump1 said:
  Hide contents

Nå følte jeg at jeg så mer av Cathrins problemer. Hun er ikke bare en litt for sukkersøt kjærlighetsdefinisjon, men det er tydelig at hennes issues strekker seg litt lengre. 
At hun gjemmer truser og er kontrollerende på vaskeområdet er en ting. Dvs - å vaske etter mannen hver gang han har brukt toalettet høres sykt ut. Men det å ikke kunne åpne seg og ikke evne å snakke om seriøse eller dype temaer er jo essensielt. Glad Remi våknet, selv om jeg har heiet på de. Cathrin blir nok en hard nøtt å knekke. Jeg mener at hun er ekstremt sta og stolt utover å være desillusjonert, og disse egenskapene er ikke kjærlighet, men hun kamuflerer det i rosa farger og rosa fraser. 

Det sies at kjærligheten tåler alt, noe hun selv sier. Men hun tåler ikke å ikke få det som hun selv vil. 
 

 

Og det at han må sitte og tisse. Cathrin kommer aldri til å få seg en mann om hun skal fortsette å være så kontrollerende, koko og på toppen av alt tilbakeholde sex. Hun bør fine seg en annen fe.

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes Remi er den som kommer best ut av programmet. Han virker som en reflektert og jordnær person, som faktisk er med for å finne kjærligheten. Cathrin er helt det motsatte, svever på skyer og tror at kjærlighet bare er lett og fint. 
Det var godt at Remi «våknet» litt i dagens episode. 
Det virker som de er på helt forskjellig bølgelengde!

Har egentlig ikke tro på noen av parene, virker som mange kun er med for å komme på TV.

  • Liker 29
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 26.4.2024 den 9.27):

En til, så skal jeg gi meg. Syns her at det virker veldig som skuespill og ja, stemmen er innimellom en helt vanlig stemme. 

 

Spol fram til 17:30-17:57. Hjelp😬😅

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (3 timer siden):

Og det at han må sitte og tisse. Cathrin kommer aldri til å få seg en mann om hun skal fortsette å være så kontrollerende, koko og på toppen av alt tilbakeholde sex. Hun bør fine seg en annen fe.

Ja, sant det  😳😱 det er jo bare helt hinsides.. 

ja... Remi virket jo litt feaktig i begynnelsen han og, men som en under her skriver virker det nå som han er den mest normale/sunne personen der inne

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hæ? Han har aldri sett trusene hennes? Hun gjemmer trusene sine? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker etter han hver gang han vært på do? Gjemmer trusene sine? Hjelpes. Skjønner godt at Remi ser røde flagg nå. 

Snakker ikke Johannes og hu dama sammen? Snakk til hverandre slik dere snakker alene til kamera, d hadde hjulpet!! 
 

Ellers, det skjer jo sååå lite i hver episode😡

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...